Saatteko te kiksit posliinitoosistanne?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
[QUOTE="eee";22835468]Niin niin. Mä kysyin sulta jo tuossa kerran aikaisemmin, että mitä vikaa siinä on, jos tykkää seurata muotia hiusten värjäyksessä, meikkaamisessa, vaatteissa tai vaikka sitten sheivauksessa. Et tainnut siihen vastata mitään?[/QUOTE]

En ole huomannut semmosta kysymystä, on mennyt niin vauhdilla tämä ketju että oonkohan lukenu puoliakaan viestejä.
Ei kai siinä mitään VIKAA ole, mutta kyllä se kertoo ihmisestä jotain.. tulee väkisinkin sellanen junttipissisefekti .. että ihminen ei osaa ajatella itse eikä ole mitään esteettistä silmää. Tehdään vaan muiden mukana. Kananaivo.

Lunatic
[QUOTE="vieras";22835702]Ikävää, että sinulla on näin rajallinen käsitys naisen alapäästä ja seksistä. ;([/QUOTE]

Rajallinenpa hyvinkin, jos en tajua sitä että joku lipoo mun värkkiä. Ihan rauhassa saa muut livotuttaa omiaan, :rolleyes:

"vieras"
Niinhän meitä kauniita naisia aina on muut naiset haukkuneet... kanamaisiksi. Selvää kateutta. Jos sun römpsäs ei kestä katseita ilman karvatuhnua niin se on voi voi. Siinä kohtaa aletaan haukkumaan muiden värkkejä, tyypillistä kateutta.

[QUOTE="vieras";22835764]Niinhän meitä kauniita naisia aina on muut naiset haukkuneet... kanamaisiksi. Selvää kateutta. Jos sun römpsäs ei kestä katseita ilman karvatuhnua niin se on voi voi. Siinä kohtaa aletaan haukkumaan muiden värkkejä, tyypillistä kateutta.[/QUOTE]

juuri näin... my words exactly

Rajallinenpa hyvinkin, jos en tajua sitä että joku lipoo mun värkkiä. Ihan rauhassa saa muut livotuttaa omiaan, :rolleyes:
Tuo on muuten jännä asia kun jotkut luulevat kaikkien naisten tykkäävän nuolemisesta. Eihän kaikki tykkää samoosta asioosta, mutta jos sen täällä kertoo mistä ei seksissä pidä, niin heti saa kuulla olevansa rajoottunut ja seksielämä on tylsää. No mun mielestä aika rajoottunutta ajatella, että kaikki tykkää samoosta jutuusta ja ilman jotakin tiettyä juttua seksi on tylsää.

lol
No nyt kaikki akat, naiset, rouvat ja neidit kasvattamaan karvat Lunaticin iloksi ettei hänen tarvitse puida toisten karvattomuutta täällä. Tämä on KÄSKY ja jokaiselle ehdoton noudattaa, ei siis kysellö haluaako joku vaan tämä täytyy tehdä, yleisen hyvän ja kansallisturvallisuuden nimissä!

Höylät ynnä muut vermeet roskiin ja puskat esiin!

Yhteistyössä