[QUOTE="rakas";22835498]Eihän se pillu ole nuoltavaksi luotu.[/QUOTE]
Makuasia. :xmas:
Makuasia. :xmas:
Ei kiinnosta minuakaan sun alapää, ja täytyy kiittää oikein luojaa että sitä en joudu katselemaan.Luuletko, että mua kiinnostaa pätkän vertaa, onko SINUSTA minun alapääni kaunis? :O :x
No ei kiinnosta. Minua kiinnostaa vain oma sekä mieheni mielipide.
Mitä sitten, jos se on nykynaisten muoti-ilmiö?Tämä kysymys paljastaa sen, että posliinius on nykynaisten muoti-ilmiö. Oletat minun olevan karvainen koska olen fossiili.
On helppo löytää Ei katoa vaikkei valoja ole päällä....huhnäinpä
Ei posliini maistu miltään....paitsi jos laittaa jotain mekukastiketta....hmmm....Makuasia. :xmas:
toiset ovat sitten taas luotu niin kauniiksi että heitä on heteronaisenkin ihana katsella... esim nemiliinin kauneutta on kiva katsoa tuossa galleriassa... niin ja nemiliinin alapäätäkin!Ei kiinnosta minuakaan sun alapää, ja täytyy kiittää oikein luojaa että sitä en joudu katselemaan.
Onko sulla joku missio päällä, sabotoida tärkeää keskustelua.. ei sun viesteissä ole mitään tolkkua ( mun viesteissä katsos on).Ei posliini maistu miltään....paitsi jos laittaa jotain mekukastiketta....hmmm....
Tai tarkotin että se on sellasten tiettyjen kananaivojen muoti-ilmiö, olenhan minäkin nykynainen vaikka rakastan karvojani.Mitä sitten, jos se on nykynaisten muoti-ilmiö?
Lunatic haluaa että sormet ja muut vehkeet pois sieltä pikkarien sisäpuolelta! Koskee kaikkia palstalla vierailevia naisia!Onko sulla joku missio päällä, sabotoida tärkeää keskustelua.. ei sun viesteissä ole mitään tolkkua ( mun viesteissä katsos on).
Ikävää, että sinulla on näin rajallinen käsitys naisen alapäästä ja seksistä. ;(Minua ei kukaan enää nuole, ei voi nolompaa ja typerämpää olla kuin jonkun ukon pää jalkovälissä nyhjäämässä. TYPERINTÄ MITÄ VOI OLLA.
Juuri niin minäkin ajattelin. Ja olen posliini. Myös jatkossakin..mä itseasiassa pidän siitä että aina ajoittain sekä omat sormet että erään toisen vehje on mun pikkareissa!
Sun pikkareissa? Eli leikkaat omat sormes ja jonkun vehkeen irti ja tunget pikkareihin? Sairasta! vai miten ne muuten pikkareissa voi olla.mä itseasiassa pidän siitä että aina ajoittain sekä omat sormet että erään toisen vehje on mun pikkareissa!
Nobelistitason humoristi :vampire:Sun pikkareissa? Eli leikkaat omat sormes ja jonkun vehkeen irti ja tunget pikkareihin? Sairasta! vai miten ne muuten pikkareissa voi olla.
Sinusta ei kyllä samaa voi sanoa.Nobelistitason humoristi :vampire:
mitähän sairasta mussa on?Sinusta ei kyllä samaa voi sanoa.
Tuo on muuten jännä asia kun jotkut luulevat kaikkien naisten tykkäävän nuolemisesta. Eihän kaikki tykkää samoosta asioosta, mutta jos sen täällä kertoo mistä ei seksissä pidä, niin heti saa kuulla olevansa rajoottunut ja seksielämä on tylsää. No mun mielestä aika rajoottunutta ajatella, että kaikki tykkää samoosta jutuusta ja ilman jotakin tiettyä juttua seksi on tylsää.Rajallinenpa hyvinkin, jos en tajua sitä että joku lipoo mun värkkiä. Ihan rauhassa saa muut livotuttaa omiaan,
Meillä taas mies saisi hakea naapurista seuraa jos multa vaatisi sheivausta. Minäkään en vaadi häneltä sheivausta.Jos emäntä ei karsisi alapäätään ollenkaan niin saisi hakea suuseksinsä naapurista, siinä yksi syy. Joillakin kun ne oikeesti kans sit kasvaa kunnolla hoitamatta
Mitä ei?mitähän sairasta mussa on?