Mutta heti ku oon humalassa niin oon ihan erinlainen, en häpee.Voi harmi että tuollasta on Mulla on kanssa ihan surkee suhde mun vartaloon ja kovasti koitan sitä muuttaa parhaillaan. Mutta joku kaunis päivä mä vaan päätin että nyt loppu tää ittensä kiusaaminen ja oon välillä kaunis! Tehos muuten, eikä äijäkään sanonu sanallakaan pulleesta olomuodosta :O kai se itseluottamus kaataa kaikki tollaset sitten, entiedä.
Ihan totta. En ole mikäään painonnostaja joten jos mies on päällä niin mitä siinä voi tehdä muuta kuin makaa. Enkä muista asennoista välitä.Oletko tosissasi? :O
se on vähän alle kolme hunttia.hmm.. ei hullumpi idea Mitäköhän sellanen maksaa....?
:O No, se vois kai olla hyvä silti.. Palaako siinä kaloreitase on vähän alle kolme hunttia.
Niin kappaleen vai videon?YouTube - From Dusk Till Dawn Soundtrack Produced By Emo
tämän kun laittaa taustalle repeatilla ja ihan rauhassa kynttilän valossa rakastelee...
Sambatanssijoilla lantio pyörii sängyssäkin siihen malliin, että heikompaa hirvittää. Vaatii mieheltä melkoista taitoa pysytellä karusellin kyydissä. Nän varsinkin Turussa.Kuallu ja kuopattu
Niin kappaleen vai videon?
Tahi kynttilän kanssa...YouTube - From Dusk Till Dawn Soundtrack Produced By Emo
tämän kun laittaa taustalle repeatilla ja ihan rauhassa kynttilän valossa rakastelee...
Mittään ei kuule myönnetä tai kielletä.Sambatanssijoilla lantio pyörii sängyssäkin siihen malliin, että heikompaa hirvittää. Vaatii mieheltä melkoista taitoa pysytellä karusellin kyydissä. Nän varsinkin Turussa.
Hyin sä kuitenkin sheikkaat bebaa hani. :heart:Mittään ei kuule myönnetä tai kielletä.
Älä nyt vaan väitä että sä tekisit muuta kun makaisit selällään suu auki kun affen?Oletko tosissasi? :O
totaalinen repeäminenTahi kynttilän kanssa...
no sehän riippuu ihan siitä, mitä sä siinä tangossa duunaat.:O No, se vois kai olla hyvä silti.. Palaako siinä kaloreita
Mikä sua vaivaa? HÄH?Alkuperäinen kirjoittaja ethän?;22803814:Älä nyt vaan väitä että sä tekisit muuta kun makaisit selällään suu auki kun affen?
No, mä en varmaan osais mitään Pitänee siis tyytyä ostamaan nyrkkeilysäkkino sehän riippuu ihan siitä, mitä sä siinä tangossa duunaat.
Jos sä makaat kuin kuollut lahna, niin älä oleta kaikkien tekevän niin.Alkuperäinen kirjoittaja ethän?;22803814:Älä nyt vaan väitä että sä tekisit muuta kun makaisit selällään suu auki kun affen?
peesi.. en tykkää kiusaajista yhtään! hus pois!jaa tännekkin piti sitten nuo scarletin kiusaajat tulla, menkää ny hyvänen aika ja ostakaa itsellenne elämä, tarvi joka ketjussa laahkasta läpättämässä scarletille. vai onko se vanha läppä ala-asteen ajoilta, rakkaudesta se hevonenkin potkii, kun faniklubi seuraa kuin hai laivaa...