Millainen olet sängyssä gallup!

"miii"
Kiihkeää.
Alla ollessani pidän jalkoja koukussa, liikutan niitä, hivelöin käsillä miehen selkää, koskettelen hiuksia ja koskettelen myös itseäni.
Päällä ollessani liikun eestaas, ylösalas, hivelen miehen rintaa ja vaihtelen asentoa.
Takaapäin puristan jalat yhteen ja vaihtelen asentoa.

Rakastan seksiä. :)

"pöh"
[QUOTE="miii";22803068]Kiihkeää.
Alla ollessani pidän jalkoja koukussa, liikutan niitä, hivelöin käsillä miehen selkää, koskettelen hiuksia ja koskettelen myös itseäni.
Päällä ollessani liikun eestaas, ylösalas, hivelen miehen rintaa ja vaihtelen asentoa.

Rakastan seksiä. :)[/QUOTE]

Peesaan tätä aika pitkälti. Olet tosi kiihkee ja hottis mama. Muutkin miehet kattoo pitkään mun perään.

"vieras"
Mulla riippuu täysin päivästä ja mielialasta. Eli mies raukka ei ikinä tiedä mitä on vastassa jos aloitteen tekee. Toki välillä itekin teen aloitteen.
Mut ehkä nykytilanne se että oon keskittyny enempi miehen nautintoon kuin omaani ja vähint sit joka toinen kertaa jään ite ilman kun en osaa pitää puoliani. Ja mies ei tajua tilannetta vaikka rautalangasta väännän.

äiti 44 v

Onko tää hottista?

Mä oletin että pitäis roikkua kattokruunusta tai jotain...

"vieras"

Tämäkö on siis aktiivisen ja kiihkeän määritelmä? Mä oon jotenkin kuvitellut et toi on nyt edes se minimi minkä tehdään. Onko lahna sitten tosiaan sellainen et se vaan hengittää?

[QUOTE="vieras";22803205]Tämäkö on siis aktiivisen ja kiihkeän määritelmä? Mä oon jotenkin kuvitellut et toi on nyt edes se minimi minkä tehdään. Onko lahna sitten tosiaan sellainen et se vaan hengittää?[/QUOTE]

Tai voi olla jopa hengittämättä hetken jos oikein lahnattaa :)

Yhteistyössä