Millainen olet sängyssä gallup!

[QUOTE="Mie";22803591]Kyllä ja peitto päällä, siksi kun häpeen kroppaani, mies on joskus haukkunut mua. En koskaan pussaile enkä mitään, niin huono itsetunto kropasta.[/QUOTE]

Voi harmi että tuollasta on :( Mulla on kanssa ihan surkee suhde mun vartaloon ja kovasti koitan sitä muuttaa parhaillaan. Mutta joku kaunis päivä mä vaan päätin että nyt loppu tää ittensä kiusaaminen ja oon välillä kaunis! Tehos muuten, eikä äijäkään sanonu sanallakaan pulleesta olomuodosta :O kai se itseluottamus kaataa kaikki tollaset sitten, entiedä.

vanhat pierut?
Ei muakaan hirmusesti kiinnosta koko seksi ylipäätään. Miestä kiinnostaa jonkun verran enemmän mutta ei sekään joka päivä jaksaisi. Kerran kahdessa viikossa sekstaillaan noin keskimäärin. Yleensä vielä ihan perus lähetyssaarnaajassa, minä "lahnana", koska se vaan yksinkertaisesti tuntuu parhaimmalta. Ollaan kyllä kokeiltu vaikka mitä katosta roikkumista mutta tuntuu vähän yliarvostetuilta sellaset jutut...

Meillä on kyllä muuten läheisyys tallella, nautitaan molemmat tällä hetkellä paljon enemmän vain sohvalla sylikkäin makoilusta ja telkun kattelusta :p

Yhteistyössä