Tai voi olla jopa hengittämättä hetken jos oikein lahnattaa
*totaali repeeminen*
Tai voi olla jopa hengittämättä hetken jos oikein lahnattaa
Sun vaimosi on sitten ilmeisesti melkoinen järkäle kun kiipeilyvarusteet tarvitset?vuorikiipeilyvarusteet mukana ja kodinkoneita, tehosekoittimesta leivänpaahtimeen, koskaan tiedä mitä seuraavaksi tarvitsee!
"Se lopettaa nopeemmin jos se luulee että mä oon kuollu"
*totaali repeeminen*
hmm.. ei hullumpi idea Mitäköhän sellanen maksaa....?Hanki tanko kotiis, ei tartte Turkuun lähteä.
"It is not the catch but the hunt"
Kun ei kiinnosta. Ei tippaakaan. Ihan sit tulee velvollisuuden tunnosta välillä harrastettua. Niin väärin, tiedän : /Onko oikeesti niin että moni vaan makaa? :O
Miksi, jos saan kysyä?
höh, ei oo kivaa sun osaltakaan Mikäs siinä sit on ettei yhtään kiinnosta :/Kun ei kiinnosta. Ei tippaakaan. Ihan sit tulee velvollisuuden tunnosta välillä harrastettua. Niin väärin, tiedän : /
Hah hah.......voi ei.....Tästä tuli mieleeni keskustelu ex-vaimon kanssa seksin jälkeen:
- Sattuiko sua?
- Ei. Miten niin?
- No aattelin vaan kun sä liikahdit...
Täällä kohtalotoveri... ei voisi vähempää kiinnostaa...Varmaan päässä vika. Pikku hiljaa toisen lapsen jälkeen alko halut laimentumaan kunnes hävis kuin tuhka tuuleen. Jos ne joskus tulis takasin, tiedä häntä.
ilkeetä, mut siltiTästä tuli mieleeni keskustelu ex-vaimon kanssa seksin jälkeen:
- Sattuiko sua?
- Ei. Miten niin?
- No aattelin vaan kun sä liikahdit...
Kyllä ja peitto päällä, siksi kun häpeen kroppaani, mies on joskus haukkunut mua. En koskaan pussaile enkä mitään, niin huono itsetunto kropasta.Onko oikeesti niin että moni vaan makaa? :O
Miksi, jos saan kysyä?