Relaatiot 19!! :)

  • Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
meini
ei siitä ole paljon apua että on kaikki auki kun niihin ei saa mitään..

esim. alaoikealla Puu-ruudussa mulla on vaan 4 sanaa plus kaksi rajoilla olevaa.. ja oon tahkonnut ja tahkonnut ilman tulosta sitä ruutua yli tunnin
 
meini
mulla on ilmeisesti sitten eri sanoja siinä..

mulla on 5 keskellä alhaalla sekä siitä tuleva 10
sitten on ylempi 4 siinä vasemalla
sekä 5 ja 10 oikealla yläviistoon keskeltä..
 
meini
haluaisko kukaan vihjata alapuolen laaksoja? Jos sieltä saisi vinkkejä kirjailijoihin?
saa vinkkejä niistä joo :) mä ite pistin verkkokirjaston hakuun laakso kohtaan teon ja löytyi kaksi..

toisen kirjailijan kirjoista tehtyjä leffoja on tullut Kakkoselta sarjoittain aina aika ajoin.. hömppäromantiikka ja aina joku murhaaja heiluu jossain :D ja siis 11 + 6 alapuolella on hänen kirjansa ja alapuolella on hän ja siitä alas on toinen kirja, josta on siis leffakin..
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22790709:
toinen havupuu, jonka marjoja käytetään ja toinen ulkomainen jonka viiluilla päällystetty huonekaluja.
no voi moro.. oon luullu että näyttelijäkoulu ja viilupuu on yksi ja sama niin en ole kokeillut.. ja toista luulin kokeilleeni mutten näköjään ollut :D kiitos...

keksin juuri laaksosta sen 15 vasen alaviisto..

lastenkirjoissa aina ********** joku herra x ja neiti y ja sitten niistä niiden **********sta kirjoitetaan kirjoja.. niin siis se 15 on piip-laakso :D ja muuten vihjeellä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa
 
haihattelija
lastenkirjoissa aina ********** joku herra x ja neiti y ja sitten niistä niiden **********sta kirjoitetaan kirjoja.. niin siis se 15 on piip-laakso ja muuten vihjeellä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa

voi, että voisko saada vähän lisävinkkiä, tää oli nyt kyllä ööö hieman hepereaa mulle :D
 
lastenkirjoissa aina ********** joku herra x ja neiti y ja sitten niistä niiden **********sta kirjoitetaan kirjoja.. niin siis se 15 on piip-laakso ja muuten vihjeellä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa

voi, että voisko saada vähän lisävinkkiä, tää oli nyt kyllä ööö hieman hepereaa mulle :D
Joo, yritin tunkea rakkautta yms. siihen, mutta onnistui kun sanaksi laittoi sen ku liikkuvat paikasta toiseen ja tapahtuu kaikkea kivaa jännää. Ei varmaan selkeyttänyt yhtään :D
 
meini
Pelin läpäisy:
489 / 1183 (41.3%)

Vihjeet: 0 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
6 / 326

nyt on taas sama sijoitus kuin olin viime yönä ennen nukkumaanmenoa, ehkä se on enne että vois syödä jotain iltapalaa ja katsoa vampyyripäiväkirjat boksilta pois ja sitten mennä nukkumaan kun paukkuminen loppuu :D aika vähän täällä kyllä on paukuteltu tai sitten tähän ei vaan kuulu yhtä hyvin kuin edelliseen asuntoon tuo melu, hienosti kyllä suoraan olkkarin ikkunasta näkyi joskus 23 aikoihin raketit :D

Hyvää uutta vuotta minunkin puolestani, myöhemmin tänään jatkan taas :)
 
haihattelija
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22790864:
Joo, yritin tunkea rakkautta yms. siihen, mutta onnistui kun sanaksi laittoi sen ku liikkuvat paikasta toiseen ja tapahtuu kaikkea kivaa jännää. Ei varmaan selkeyttänyt yhtään :D
heh, no jos mä sitten mietin vielä tätä... :)

kiitos avuista!
 
"Vieraileva tähti"
Nyt tilanteessa

Pelin läpäisy:
151 / 1183 (12.7%)

Vihjeet: 0 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
77 / 329

? ? 16 10 19
16 23 14 12 16
25 22 18 21 18
18 20 16 14 ?
? ? 23 18 ?


Ja nyt nukkumaan.

Hyvää uutta vuotta kaikille ratkojille!:)
 
"jii"
lastenkirjoissa aina ********** joku herra x ja neiti y ja sitten niistä niiden **********sta kirjoitetaan kirjoja.. niin siis se 15 on piip-laakso :D ja muuten vihjeellä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa
mulle olis toiminut paremmin vihje, että laakso on yksi enid blytonin kirjoista, josta kuitenkin pudotettu monikon genetiivi pois... mutta keksin sen tästäkin.
 
meini
[QUOTE="jii";22791607]mulle olis toiminut paremmin vihje, että laakso on yksi enid blytonin kirjoista, josta kuitenkin pudotettu monikon genetiivi pois... mutta keksin sen tästäkin.[/QUOTE]

paha vinkata niin kun ei ole koskaan blytoneita lukenut.. ja mä löysin sen toisesta suunnasta, en keksinyt suoraan laaksosta sitä, joten ei tarvinnut sen perään googletella

Huomenta! Heräsin 10 minuuttia sitten ja nyt jo täällä :D
 
paha vinkata niin kun ei ole koskaan blytoneita lukenut.. ja mä löysin sen toisesta suunnasta, en keksinyt suoraan laaksosta sitä, joten ei tarvinnut sen perään googletella

Huomenta! Heräsin 10 minuuttia sitten ja nyt jo täällä :D
minä myös ollut jo kaks tuntii ja oonkohan 10 sanaa saanut ei oikkein aukee? 25 18 14 18
? 24 11 7 17
? ? 21 18 21
? 23 18 17 21
? 22 18 18 ?:wave:
 
Tahkosin jokaista ruutua vähän, nyt koossa 421 sanaa ja jumitus. Kiinni vielä alarivistä kaksi ruutua vasemmalta.

Haluaisiko joku auttaa peto-ruudusta jommankumman l-alkuisen kissapedon jatkoa? Niillä saisi tuon viereisen ruudun auki. Tai sitten maaseudusta alas 8, niin sais nurkan auki.

Autan kyllä vastavuoroisesti :) Olen kirjoitellut joskus aiemmin relaatioketjuihin nimimerkillä Liisukka, mutta halusin rekisteröityä ja se oli varattu.
 
Tahkosin jokaista ruutua vähän, nyt koossa 421 sanaa ja jumitus. Kiinni vielä alarivistä kaksi ruutua vasemmalta.

Haluaisiko joku auttaa peto-ruudusta jommankumman l-alkuisen kissapedon jatkoa? Niillä saisi tuon viereisen ruudun auki. Tai sitten maaseudusta alas 8, niin sais nurkan auki.

Autan kyllä vastavuoroisesti :) Olen kirjoitellut joskus aiemmin relaatioketjuihin nimimerkillä Liisukka, mutta halusin rekisteröityä ja se oli varattu.
mä auttaisin jos voisin mut kun ei oo viel ne ruudut auki:| hei se toinen on varmaan se l alkuinen sana ja perään nelijalkainen matelija joka on maalla ja vedessä elävä eläin kova kuori jos oon oikeessa sanassa ja toinen on se mitä on lehdissä 12 kpl joista katotaan mitä ens viikolla tapahtuu you undestant
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä