selviää kun keksit pari laaksoa lissää ja yläpuolisen ruudun kautta vielä helpommin..Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22786937:Joku vois avata mulle edes vähän tuota Laakso ruudusta löytyvää K L 10
jos sulla on kaikki 3 kappaletta K L: iä niin ei pitäis tuottaa vaikeutta keksiä ylemmän ruudun kautta sitä kymppiä - se on toinen osa yhdestä sanasta sielläAlkuperäinen kirjoittaja ärvee;22787100:Ei vaan mulla on jo se K L mutta siitä eteenpäin mä sitä kaipaan.
Niin no voisihan sitä kai kirjautua sisään kun joskus on tullut rekisteröidyttyä. Nyt erottuu paremmin.Täältä liittyy uusi ratkoja seuraanne! Tai olenhan minä noita vanhempia siis ratkonut ennenkin, mutta aina pari kuukautta teitä jälkijunassa.
Tämän kanssa vielä ihan alkutekijöissä, mutta kyllä se tästä...
mulla on vasemman puoleisessa rivissä muut paitsi keskimmäinen kiinni sekä oikea alakulma.. ja kaikki aukiolevat ruudut jumii pahastiMulla on patsas, metalli, majakka ja lappi auki ja jumissa.
kiitos, olinkin hajulla että toi voisi olla telkkariohjelma, joten hieman enemmällä googlaamisella tämä räyrinki löytyi. erisnimi ei kyllä vielä aukea.se 5 (sikäli kun ymmärsin oikein mitä tarkoitit) on erisnimi - ei siis laji tms.
ja 4+5+6 oli telkkariohjelma
mä katon mutten silti keksi niitä, joten samalla linjalla ollaan.. laatija kyllä katsoo ihan muuta kuin minäAlkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22788719:Mä en muutenkaan kato telkkaria paljoa ja nyt pitäis tietää ohjelmia |O