mulla alkaa ärsyttään tuo vainio ruutuAlkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22784289:73 sanaa ja 8 ruutua, sain miehenkin innostumaan niin tahkoaa tuota juha vainio-ruutua
niin minuukin nyt meen nukkumaan kyllä.. 166 sanaa auki, 6 ruutua vielä kiinni ja sijoitus 7/183Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22784357:mulla alkaa ärsyttään tuo vainio ruutu
Lotto liittyy Junnuun näin:samaa ihmettelin.. vaikka junnu on pienestä saakka mulle tuttu niin en silti osaa yhdistää mitenkään
nyt on 162 sanaa ja 19 ruutua auki.. nukkumaan piti mennä ajoissa.. nyt tahkoan vielä vajaan kymmenen minuuttia, mutta 0.45 on kyllä pakko painua maate
Tuo ei ole varsinainen virhe. Sanat vain oli pakko laittaa hieman eri kohtiin että sai ne ylipäätään mahtumaan niin ettei viivat jäisi sanojen alle.näyttääkö jonkun muun mielestä hassulta presidentti ja veikkaus rajalla.. kun mulla se näyttää niiden yhteisen rajan erilaisena molemmissa ruuduissa.. ja samanlainenhan sen kai pitäis olla?
se kasi on iso kissapeto, samoin kuin ylempi seiska. ei mullakaan ole niistä kuin viisi, eli saa vinkata: toinen 7, 5+6, 6+4, 11, 11, 13+5.jotain vinkkiä löytyisikö petoruutuun.. suoraan pedosta lähteviin 11 / 6+4 / 5+6 / 8