Kiitoksia kaunokaiset kanssa toveritPeesi
Kiitoksia kaunokaiset kanssa toveritPeesi
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22779223:Ihana kuva, kummallakin valloittava hymy, mutta tietenkin erityisesti pirpana sulattaa sydämen :heart:
:headwall:Joss tuo kysymys oli minulle niin voin iloisin mielin vastata et en tunne ketään Stubia ellen sit jostain syyst omista sen nimist veljee josta en ole tietoinen?
Hah, veit sanat suustani, meinasin just kirjoittaa, että tuon jälkeen ei pelkkä burana auta, vaikka itseaiheutettua särkyä onkinElä hakkaa päätä seinään.. voi tullaa melkone särky
Nii ja mieti jos oikee kovvaa hakkaa ni vois tulla myös aikamoiset mustelmat ottaanAlkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22779395:Hah, veit sanat suustani, meinasin just kirjoittaa, että tuon jälkeen ei pelkkä burana auta, vaikka itseaiheutettua särkyä onkin
Tää on muuten ihanaa et aina kun joku laittaa tänne kuvan niin mukana on aina nää selitykset: "joo, mä tiedän et on sotkusta", "kyllä, näen itsekin et verhot ei sovi lapsen paidan väriin", "jep, valotus on pielessä ja sohva so last season" En mä ainakaan koskaan kotona kun kuvia näytän kavereille esitä samoja selityksiä mutta aivan varmasti kun tänne kuvaa laittaa niin noi kommentit on siinä mukana Täällä kun osataan aina keskittyä siihen olennaiseenPannaas kuvaa mun pienokaisesta, hän osaa olla oikea enkeli halutessaan
En sitten katsonut onko keittiö siinä kunnossa että siellä voi ottaa kuvan, ainakaan että sen voi plussalle laittaa...
*kuhmu ja kupla otassa*Nii ja mieti jos oikee kovvaa hakkaa ni vois tulla myös aikamoiset mustelmat ottaan
Erinomainen kuva. Onko ollut ammattilaiskuvaaja asialla?
Melko erikoista päättelyä.Ahaa, ilmeisesti rakenneultrassa sitten selvisi että tyttö tulossa?
Lapsi on kaunis ihan itsenään. En kyllä haluasi hänen ympärilleen mitään rekvisitiittaa.Kuopus pari vuotta sitten.
Eikös vaan. Johonkinhan me kuitenkin kuollaan. Minä voin ihan reippaasti sitten kuolla vaikka makkaraan. Ja lapsenikin annoin järsiä makkaraa. Hyi minä huono äiti.karsinomakkara on kyllä hurjaa meininkiä