Muita joilla on muuhun kokoonsa nähden iso jalka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Ottaa koteloon kun mitkään tosi upeatkaan kengät ei näytä niin hyviltä kuin sirommassa koossa näyttäisivät. :(

Minä olen 169 cm , ja jalka on 40-41, riippuu kengän mallista.

Muita isojalkaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22743042:
Mä oon 177cm ja jalka on 40. Lässähti raskauksien jälkeen ja kasvoi yhdellä koolla.: /

No eihän tuo ole sinun kokoisellesi iso jalka, ihan normaali. Minähän olen sinua 8 cm lyhyempi ja jalka on samankokoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22743071:
No, mä en tykkää, kun jalat näyttävät kanooteilta ja minisuksilta. :snotty:

Juu no en minäkään tykkää, mutta ei sun jalkasi kyllä näytä kanooteilta millään, ihan sopusuhtaisilta uskon niiden näyttävän.:)

No eihän tuo ole sinun kokoisellesi iso jalka, ihan normaali. Minähän olen sinua 8 cm lyhyempi ja jalka on samankokoinen.

Tietynlaiset kengät näyttävät mun jaloissa järkyttävän isoilta. :ashamed: Mä valkkaan aina sellaisia tylppäpäisiä popoja. Tai siis sellaisia pyöreäpäisiä. Kaikki terävät, kapenevat näyttävät ihan oudoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22743081:
Tietynlaiset kengät näyttävät mun jaloissa järkyttävän isoilta. :ashamed: Mä valkkaan aina sellaisia tylppäpäisiä popoja.

Mulla on yhdet sellaiset vähän pidempikärkiset mitkä näyttää juurikin ihan valtavilta jalassa. Myös ballerinat on mulla aika järkyn näköiset. Kaikkein näteimmiltä mulla näyttää kengät joissa on pyöreähkö kärki ja korokepohja.

Minulla pituutta 175cm ja kengän koko 37-38. Siinä rajoilla, että näyttää jotenkin luonnottoman sirolta. Möppöläisellä kuulostaa erittäin sopusuhtaiselta pituuteen nähden kengän koko.

[QUOTE="vieras";22743114]Minulla pituutta 175cm ja kengän koko 37-38. Siinä rajoilla, että näyttää jotenkin luonnottoman sirolta. Möppöläisellä kuulostaa erittäin sopusuhtaiselta pituuteen nähden kengän koko.[/QUOTE]

Sähän voit sitten ihan huoletta pitää tosi näyttäviä kenkiä, jotka sopii harvalle. Kyllä minä pienen jalan ottaisin mieluummin kuin ison. =)

Mulla on yhdet sellaiset vähän pidempikärkiset mitkä näyttää juurikin ihan valtavilta jalassa. Myös ballerinat on mulla aika järkyn näköiset. Kaikkein näteimmiltä mulla näyttää kengät joissa on pyöreähkö kärki ja korokepohja.

Toi on totta. Yhdessä vaiheessa oli muotia sellaiset kantapäistä avoimet kanootit, mitkä olivat umpinaiset varpaista, mahdollisesti vielä suipot. edestäpäin oli tosi kivat, mutta sivusta... :x

Toi on totta. Yhdessä vaiheessa oli muotia sellaiset kantapäistä avoimet kanootit, mitkä olivat umpinaiset varpaista, mahdollisesti vielä suipot. edestäpäin oli tosi kivat, mutta sivusta... :x

Joo mulla oli sellaiset, siis meinaat varmaan sellaisia avokkaita, joissa oli kantapään takana remmi, kantapää auki, ja terävä kärki. Joskus -04-06 tais olla muodissa. Jälkikäteen ajateltuna on kyllä mahtanu näyttää aika isoilta mun jalassa...

Mä oon 177cm ja jalka on 40. Lässähti raskauksien jälkeen ja kasvoi yhdellä koolla.: /

Harvinaisen pieni jalka pituisellesi. Oman kokemukseni ja tuttavapiirini perusteella sanoisin, että 170-senttisellä normaali jalka on 40, 175-senttisellä 41 ja 180-senttisellä 42(-43). Noin keskimäärin.

ennen sopi 39 nyt pitää olla 40.
Mutta onko se iso jalka mun mielestä ei. Joku 43 on jo ISO jalka.

Yhteistyössä