ärsyttääkö teitä mopot/pärrät asuinpaikassanne...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jooettätosissaanjoo;22732193:
siis täytyyhän se pyörä lämmitellä kunnon kaasulla ennen kuin kannattaa lähteä ajelemaan ja itse en kyllä menisi keskelle tietä lämmitämään pyörääni ihan vain sen takia että yksi naapuri tykkää vaan se tehdään autotallin oven edessä. sitten vielä että ei yksikään FIKSU ihminen sammuta mopoa ja taluta sitten jonnekkin pihaan jos voi ajaa koko matkan ja sitten vasta sammuttaa mopon kun ei mopo enään siitä liiku minnekkään.

oli se kuinka hölmöä tahansa niin sitä sopisi ottaa ne naapurit myös huomioon.. kas kun se harrikan ääni ei ole mitenkään erityisen kiva keskellä yötä tai muulloinkaan kun yrittää itse nukkua tai lapsi yrittäis nukkua..

No ei tartte pyörää kaasutella että se lämpenee, kyllä se lämpiää käydessään tyhjäkäyntiä. Nykyset ruiskupyörät on vielä siitä helppoja että ei tarvi edes ryypyn kanssa taiteilla.

mikä ihme siinä on että noilla on pakko leikkiä, siis vääntää kaasua jotta kuuluu mahdollisimman kova ääni.. siis parkkipaikalla :headwall: |O

Naapurin poika aamuisin 7 jälkeen huudattaa varmaan vartin mopoaan tos ikkunoiden alla, siihen herää väkisinkin. Ärsyttää kovasti, tuo ei olem ikään hiljainen nelitahti skootteri vaan enduromallinen kakstahti ja ääni on sen mukainen, luultavasti vielä vaimentimet putkesta heitetty mäkeen

kumpa meilläkin olisi kaikki sellaisia.. se harrikka mieskin vois vaikka työntää sen pyöränsä tuohon tielle ja käynnistää sen vasta siinä.. sitten hiljaksiin lähteä ajamaan ja sitten vasta antaa kunnolla kaasua kun ei ole ihan talojen vieressä..

Näin minä olen suunnitellut tekeväni kun olen hommamassa prätkää. Ei ees kehtaa öiseen aikaan huudattaa kun muut nukkuu, noissa kun on tosi kova ääni

Mua ei ärsytä mopot, kun niitä täällä ei pahemmin ole, mutta... mua ärsyttää suunnattomasti moottorikelkkailijat(kesämökkiläiset), jotka tuntuvat eksyvän merkatuilta reiteiltä meidänkin pihaan! Meillä vielä lapset leikkivät pihassa (aivan oikein-metsästä pelmahtaa yks kaks salamana pihaamme, josta tien kautta pois-lumi vaan pöllyää) Aikuiset ihmiset pärräävät kovaäänisillä kelkoilla (kovempi ääni kuin mopoissa)-oiskohan noiden mökkiläisten jälkikasvu sitten mopoilijoita?
Ja vesiskoottertit aiheuttavat kesällä närää- eivät ymmärrä, jos on sukelluslippu pinnalla, että siitä kohti pitäisi jotenkin kiertää : /

Mies saattaa huudattaa pihalla moottoripyöräänsä monesti, tässä lähellä on 3 taloa.
:D Just osti kesällä 1000 euroa maksavan tehoputken, kyllä ääntä lähtee.. Ei oo vielä tullut kukaan haukkumaan tai valittamaan, jospa nekin tykkää siitä komeesta äänestä!
Ei tietenkään yöllä huudateta, sehän on selvää.

itse en tajua että miksi se joitakin ärsyttää niin paljon? sehän on vaan mopo josta lähtee vähän ääntä. Entä sitten? Kovin ahdasmielistä porukkaa nykyään maailma täynnä.

[QUOTE="Neith";22733515]oli se kuinka hölmöä tahansa niin sitä sopisi ottaa ne naapurit myös huomioon.. kas kun se harrikan ääni ei ole mitenkään erityisen kiva keskellä yötä tai muulloinkaan kun yrittää itse nukkua tai lapsi yrittäis nukkua..[/QUOTE]

itse en tuota naapurijuttua ymmärrä koska olen elänyt koko elämäni maalla ja vielä vähän harvemmin asutetulla alueella mutta kyllä sinne ääntä siltikin mahtuu. Välillä tuntuu että naapurin kanssa on kilpailu että kumpi pitää enemmän ääntä eikä kumpikaan valita. Ja mielestäni on oikein mukava kuulla harlikan pärinää aina kun vaan se on mahdollista.
Niin ja täytyy olla hyvät äänet ja tehot kun kerran tehoputki maksoi 1000euroa. yleensähän ne on siinä korkeintaan 500e

No ei tartte pyörää kaasutella että se lämpenee, kyllä se lämpiää käydessään tyhjäkäyntiä. Nykyset ruiskupyörät on vielä siitä helppoja että ei tarvi edes ryypyn kanssa taiteilla.

juu mutta kattos kun kaikilla ei ole niitä hienoja ruiskusyteemejä koska pyörä on 1970-luvulta ja se kannattaa lämmitellä kunnolla koska osien saatavuus ei ole mikään paras mahdollinen ja onhan se kaasuttelu jäänyt päähän siltä ajalta kun vielä piikkipyörillä painettiin tuppi nurin etupyörä ilmassa. sitä paitsi suurin osa harleyn omistajista on hommannut pyöränsä juuri sen äänen takia joten täytyyhän sitä nyt vähän kuulla eikä sitä edes sellaiset ihmiset ymmärrä jotka eivät pidä pyöristä/eivät vielä pidä koska eivät ole ajaneet niillä.

ei... mutta toisinaan moottorikelkat ärsyttää :D

ap:lle kysymys... toivottavasti et loukkaannu. Mutta kirjotteletko sä ite harmaana välillä vai kirjottaako joku sun nimellä? vai onko sun lapsi vaan sellanen että sille sattuu ja tapahtuu koko ajan?

ei... mutta toisinaan moottorikelkat ärsyttää :D

ap:lle kysymys... toivottavasti et loukkaannu. Mutta kirjotteletko sä ite harmaana välillä vai kirjottaako joku sun nimellä? vai onko sun lapsi vaan sellanen että sille sattuu ja tapahtuu koko ajan?

mie kirjoitan itse harmaana, kun en vaan ikinä musita kirjautua sisään.. :D siis aina ajattelen että tulen vaan vähän lukemaan ja sitten ehkä kommentoin jne. ja jossain vaiheessa mietin että tjaa, voishan sitä nyt sitten vaikak kirjautua :D

mutta juu, mun lapsi on sellanen jolle sattuu ja tapahtuu.. vilkas se on, ja kikkailee aika paljon.. :)

[QUOTE="Neith";22929581]mie kirjoitan itse harmaana, kun en vaan ikinä musita kirjautua sisään.. :D siis aina ajattelen että tulen vaan vähän lukemaan ja sitten ehkä kommentoin jne. ja jossain vaiheessa mietin että tjaa, voishan sitä nyt sitten vaikak kirjautua :D

mutta juu, mun lapsi on sellanen jolle sattuu ja tapahtuu.. vilkas se on, ja kikkailee aika paljon.. :)[/QUOTE]

okei :) alkoi jo epäilyttää että jos joku tekee näitä alotuksia sun nimissä :D legoja ja ties mitä... :D

Yhteistyössä