ärsyttääkö teitä mopot/pärrät asuinpaikassanne...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
meitä nimittäin ärsyttää ja pahasti.. :snotty:
siis onhan jokaisella oikeus kulkupeliin, eikä mua itse ne vekottimet ärsytä.. vaan ne ihmiset jotka niillä kulkee..
meillä on talonyhtiössä muutama harvinaisen ärsyttävä tapaus..
yhdellä miehellä on joku harrikka tai vastaava ja se porisee todella kovaa... tietty se säilyttää sitä ovensa edessä ja kun se lähtee ajelulle niin se käynnistää sen siis talojen välissä ja ajaa parkkipaikan kautta tielle |O
pörinä kuuluu meille sisälle häiritsevästi ja kun se lopulta pääsee tuohon tielle niin sitten se ääni vasta kuuluukin kun ne ei mitään kovin hiljaisia vehkeitä ole..

ja naapurin tytön kaverit, ne tulee mopoilla, 3-10 henkilön laumassa.. kilpaa päristyttävät niitä mopojaan ja tietty meteli kuuluu ikkunoista sisään.. viimeyönä mies heräs tähän mekkalointiin n. klo 3 ja mie heräsin siihen kun mies huusi ikkunasta niille teineille että suksivat nyt v*ttuun niiden mopojensa kanssa että täällä koittaa ihmiset nukkua..
|O

mikä ihme siinä on että noilla on pakko leikkiä, siis vääntää kaasua jotta kuuluu mahdollisimman kova ääni.. siis parkkipaikalla :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Meillä on niin fiksuja nuoria, että ne sammuttaa ne moponsa parkkiksella ja liu-uttaa siitä kotiinsa :D

kumpa meilläkin olisi kaikki sellaisia.. se harrikka mieskin vois vaikka työntää sen pyöränsä tuohon tielle ja käynnistää sen vasta siinä.. sitten hiljaksiin lähteä ajamaan ja sitten vasta antaa kunnolla kaasua kun ei ole ihan talojen vieressä..

ei häiritse. Pikemminkin saan sadistista tyydytystä.
Meillä vastapäisessä rivarissa tiukkapiponen mamma, ei saada keskustella normaaliäänellä klo 23 jälkeen kun on hiljasuus. Jos käydään ulkona saunan välissä happihyppelyllä ja keskustellaan tulee hirvee narina vastapäisestä makuuhuoneesta että hiljasuus on alkanut.

Tän naapurin toisella puolella on koulu ja isot parkkipaikat jossa nuoriso noita pärriään pyörittää. Saadaan tosiaan sadistista tyydytystä kun nuorsio vetää pitkällä siinä jonnekin kolmeen asti.
Elämän ääniä, eikä meitä haittaa ;)

Kieltämättä häiritsee, kun niillä pärrätään menemään pitkin öitäkin. Eikä meillä tunneta näitä hiljaisia liu'uttajia vaan ajetaan aina tuonne seinustan vierelle eli käytännössä meidän ikkunan alle.

Yöllä häiritsee, päivällä ei.. Nyt kun kämpässä ollu niin kuuma, että yöllä täytyny pitää ikkunaa auki, niin häiritsee nuo teinit jotka ihan täysillä kaasuttavat mopojaan pitkin yötä.. Päivällä ei haittaa yhtään..

Välillä tuossa ihan ikkunan edessä jos pärräävät nuo rivarin teinit, niin häiritsee kyllä. Oma teini kun sammutti aina parkkiksella mopon ja liukui sen kanssa pihaan. Kunnes se sitten varastettiin. :snotty:

Ärsytti aikanaan, kun mökkinaapurin tympeä nuoriso ei keksinyt muuta tekemistä mökillään kuin joko ajella autolla mökkitienpätkäänsä edestakaisin ( :xmas: ), tai sitten huudattaa sitä helvetillistä mopoaan metsikössä lähellä lintujen suosimaa pesimälahdelmaa... Nyttemmin onneksi harvoin käyvät enää.

Muuten ei häiritse mutta se kun teinit ajelee mopoilla ja mopoautoillaan läpi yön tuossa tien toisella puolellakoulunpihassa ja talob vieressä menevällä tiellä eestaas niin että siihen rääsäämiseen herää keskellä yötä, se ärsyttää aikalailla.

joku yö varmaan vielä soitan poliisit, mä mieluusti haluaisin nukkua yöllä.

ei häiritse yhtään oli sitten mikä tahansa aika päivästä koska elämän ääniähän ne vaan on. Omasta mielestä lokkienkin äänet on paljon ärsyttävempiä vaikka nekään ei häiritse mitenkään.

Kas kun pulpahti tällainen ketju - nimittäin KYLLÄ!

Tässä meidän tiellä 30 rajoitus mitä nuo mopot rikkoo jatkuvasti. Yhden mopoilijan kanssa sovittiin, että ajelee tästä lähin kiltisti tai soitetaan poliisi ratsaamaan pärrän :kieh: Mopo kun kummasti on pysynyt isolla tiellä auton kintereillä vaikka vauhtia ollut yli 70... Poika nyökytteli hyvin ymmärtäväisesti ja on jopa noudattanut sopimusta.

Vähän matkan päässä on yläaste ja kevyen liikenteen tiet niillä main niin vaaralliset mopojen takia ettei sinne ole lasten kanssa mitään asiaa. Harmittaa ihan julmetusti kun siellä on mukavat puistot yms.

kumpa meilläkin olisi kaikki sellaisia.. se harrikka mieskin vois vaikka työntää sen pyöränsä tuohon tielle ja käynnistää sen vasta siinä.. sitten hiljaksiin lähteä ajamaan ja sitten vasta antaa kunnolla kaasua kun ei ole ihan talojen vieressä..
siis täytyyhän se pyörä lämmitellä kunnon kaasulla ennen kuin kannattaa lähteä ajelemaan ja itse en kyllä menisi keskelle tietä lämmitämään pyörääni ihan vain sen takia että yksi naapuri tykkää vaan se tehdään autotallin oven edessä. sitten vielä että ei yksikään FIKSU ihminen sammuta mopoa ja taluta sitten jonnekkin pihaan jos voi ajaa koko matkan ja sitten vasta sammuttaa mopon kun ei mopo enään siitä liiku minnekkään.

Kyllä maalla on mukavaa, ei kuulu ääniä. No ei ne mua varmaan häiritsisikään kun mä nukun niin mua ei häritse ihan pienet pärinät (lue vaikka sotaharjoitukset olisivat viereisessä pusikossa)

Mua ei häiritse mutta pelkään itse häiritseväni naapureita. Mulla on moottoripyörä jonka putkistoa olen moodannut ja se pörisee aika raittiisti jos vähänkään availee. Koetan ajella ihmisten ilmoilla mahollisiman pintakaasulla mutta aina ei taho malttaa...olen joskus kuunnellut kun kaverit ajaa samanlaisilla pyörillä niin maaseudulla ääni kantaa parhaimmillaan useita kilometrejä.

Pojan mopon äänikin kuuluu ainakin 300m päästä vaikka siinä on orggis äänenvaimennin.

Kesällä ärsytti mopot kun illalla joskus 11-12 ajellaan ja kaasutellaan oikein kunnolla tässä pihan tuntumassa.Meillä miehellä harrikka ja se tosiaan liuttaa sen pihaan ja lähteekin liuttamalla sen tielle riippuen kellon ajasta. Yleensä illalla en kuule saapumista vaikka ikkunan alla pyöräänsä piti.

Kyllä ärsyttää!! Naapurin ärsyttävä teini ajelee kesällä useita kertoja tunnissa ees taas, asutaan rivarissa. Pärrä tuossa makkareiden puolella ja tietenkin oikein päräyttää lähtiessään/tullessaan. Siihen herää aamulla ja yöllä! Vauvaahan ei voitu tästä syystä ulkona nukuttaa koskaan. Piha ruoviteltu karseaan kuntoon. Nyt talvella on keksinyt säilyttää pyörää takapihalla eli ajaa tosta "meidänkin" pihan läpi nurmikkoa pitkin. Joku kaunis päivä siellä pakoputkessa on peruna prkl!

Joo, kyllä häiritsee. Kesäisin ne vetää tossa jalkakäytävällä, jossa ei saa todellakaan ajaa. Niitä ajelee noin 10 peräkanaa. Ja joukkoon mahtuu myös mopoautot.
VOI JUMANKAUTA mun tekis mieli mennää hirttää munista ne pennut.
Ensinnäkin ne ajaa lujaa tosta ohi. Ja viressä leikkii pieniä lapsia.
Mopoautoissa on musat täysillä... Onneks sain parikertaa soitettua poliisit. Tulipahan pikkasen sakkoja kakaroille. Ilman kypärää ajoivat, ja kaks kyydissä.

Mä olen luultavasti itse se, joka ärsytän naapureitani Harrikan metelillä. Ymmärrän toki että joitakin saattaa närästää, kun täräytän sen tässä rivitalojen välissä aamu-seiskalta käyntiin töihin lähtiessäni.

Mutta tämä ongelma ei vaivaa heitä enää ensi kesänä. Muutan kohtapuoliin omakotitaloon jossa iso tontti eikä naapurit heti ikkunan alla.

Yhteistyössä