Joo, jossain täällä susirajan ja sfinksien välissäAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724040:Ei kuullosta sivistysmaalta. Mutta onko Euroopassa kuitenkin?
Joo, jossain täällä susirajan ja sfinksien välissäAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724040:Ei kuullosta sivistysmaalta. Mutta onko Euroopassa kuitenkin?
Tuon tuosta annat vaikutelman että olet loukkaantunut kun tolkutat minulle esim. että "minullakin on tunteet". Oletan, että kun korostat sitä kuinka sinullakin on tunteet, niin minä olen silloin mielestäsi niitä tunteita loukannut.Aiti44v, mista ajattelit ,etta olisin koukkaantunut?
Sanotaan että jos on joku saksankielinen maa niin ok. Itselläkin kokemusta Saksasta. Ethän Cernissä ole? Kun jotain sen sorttista kerroit ainakin (todennäköisesti valehtelit ) opiskelleesi.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724560:Joo, jossain täällä susirajan ja sfinksien välissä
Ala pyyda mua sanomaansita aaneen.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724545:Joo joo, mutta mitä on tuo mukava. Esimerkkejä.
No kyllä tässä muutkin ottivat tosissaan ja viina nyt on asia nro 1 josta säästetään tupakan ohella jos rahat ovat loppu. Sitäpaitsi Riepu inhoaa minua mutta silti hän oli nyt tässä ihan oikeassa.Hah, arvon opettaja Riepu taas otti kaiken tosissaan ja onnessaan tuli pätemään paremmuuttaan
Eikun ääneen nyt tässä vaan kerrot, vitunko väliä ketkä muut sen lukee. Ei ne meitä tunne ja vaikka tuntisivatkin niin mitä se muuttaa? No niin, antaas tulla selvällä suomenkielellä!Ala pyyda mua sanomaansita aaneen.
Voisin kuiskata sen korvaasi
No, jos olisi Cernissä töissä fyysikkona, niin en kyllä (kaikella kunnioituksella meitä kaikkia kohtaan) varmaankaan täällä kävisi kirjoittelemassa Mutta voinhan olla Cernissä töissä vaikka siivoajana, on niistäkin hommista kokemusta jo Suomesta. Ja fysiikkaa olen kyllä opiskellut, mutta pääaine vaihtui aika pian ihan toiseen suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724579:Sanotaan että jos on joku saksankielinen maa niin ok. Itselläkin kokemusta Saksasta. Ethän Cernissä ole? Kun jotain sen sorttista kerroit ainakin (todennäköisesti valehtelit ) opiskelleesi.
No kallistu vahan tannepain nin sanon sen, TARKOITAN RAKASTELUA.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724604:Eikun ääneen nyt tässä vaan kerrot, vitunko väliä ketkä muut sen lukee. Ei ne meitä tunne ja vaikka tuntisivatkin niin mitä se muuttaa? No niin, antaas tulla selvällä suomenkielellä!
No osaat ainakin haukkua ne kukkahatut useammalla kielellä kuin mitä minä osaan.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724622:No, jos olisi Cernissä töissä fyysikkona, niin en kyllä (kaikella kunnioituksella meitä kaikkia kohtaan) varmaankaan täällä kävisi kirjoittelemassa Mutta voinhan olla Cernissä töissä vaikka siivoajana, on niistäkin hommista kokemusta jo Suomesta. Ja fysiikkaa olen kyllä opiskellut, mutta pääaine vaihtui aika pian ihan toiseen suuntaan.
Ich spreche Sehr Gut Deutch aber je parle trés bien francais aussi mais parlo anche italiano ma pues me gusta espanol so what can I say? Mamu olen joka tapauksessa ja joudun kulkemaan kattila päässä kaupungilla etteivät kukkahattutädit ja alienit iske
Mikä tuossa niin vaikeaa oli? Sitähän tässä kai on tarkoitettu jo pitkäänNo kallistu vahan tannepain nin sanon sen, TARKOITAN RAKASTELUA.
Peijooni, jos juksaatmua viela nin saat mita tilaat.Mita varteen kysyt ,jos tiijat?
Ja sitte viela naurat niinko?
Tietenkin tiedän, mutta en tiennyt tiesitkö sinä.Mita varteen kysyt ,jos tiijat?
Ja sitte viela naurat niinko?
Mitä mä olen tilannut? Mikä on kosto?Peijooni, jos juksaatmua viela nin saat mita tilaat.
Älä tuu tähän häsäämään, tää ei ole mikään kimppakiva vaan mun ja zxz:n kahdenkeskinen AKTI! Mene POIS! RAUS!!!no johan nyt on salaista että mistä päin saksaa on kukakin ja kasvottomat ihmiset flirttailevat puutteessa toisilleen että kun joku lausuu sanan rakastelu niin saa pyyhkiä litroittain mehuja tietokonetuolilta
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725092:Eli siis mukavuuden rakkaus = rakasteleminen. On suon suomenkielesi omintakeista, kyllä. Piti oikein kelata edellissivulle mikä oli se alkuperäinen ilmaisu: mukavuuden rakkaus
No, täällähän naisia piisaa, sullehan kelpaa kuka vaan kuten eilen kerroit. Kunhan nyt vain jotain kalaa saa pistellä [/QUOTE
Kuule mamma se on tosi etta oon origininal haen usein hulluja sanaleikkejan ne on munmielesta sattuviam utta muut ihmiset ei useinkaan niita ymmarra Enka ole oikeastaan koskaan ilkea tarkoituksella muutta kun on niinkusanotaan luonnonvaarat leukaluut niin usen sanon nonenmoista hassua.
Eli siis et haluakaan rakastella mun kaa? Sanoit vain hassuja noilla väärillä leukaluillasi?!?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725092:Eli siis mukavuuden rakkaus = rakasteleminen. On suon suomenkielesi omintakeista, kyllä. Piti oikein kelata edellissivulle mikä oli se alkuperäinen ilmaisu: mukavuuden rakkaus
No, täällähän naisia piisaa, sullehan kelpaa kuka vaan kuten eilen kerroit. Kunhan nyt vain jotain kalaa saa pistellä [/QUOTE
Kuule mamma se on tosi etta oon origininal haen usein hulluja sanaleikkejan ne on munmielesta sattuviam utta muut ihmiset ei useinkaan niita ymmarra Enka ole oikeastaan koskaan ilkea tarkoituksella muutta kun on niinkusanotaan luonnonvaarat leukaluut niin usen sanon nonenmoista hassua.
Minäkän en useinkaan ole ilkeä tarkoituksella mutta vahingossa tulee oltua usein
Katokku meni kaikki sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725092:Eli siis mukavuuden rakkaus = rakasteleminen. On suon suomenkielesi omintakeista, kyllä. Piti oikein kelata edellissivulle mikä oli se alkuperäinen ilmaisu: mukavuuden rakkaus
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725112:Ei sita mitaan kostoa oo ,se on delivery.Eli siis et haluakaan rakastella mun kaa? Sanoit vain hassuja noilla väärillä leukaluillasi?!?
Minäkän en useinkaan ole ilkeä tarkoituksella mutta vahingossa tulee oltua usein
Et sina ole kokaan ollu mulle ilkea paitsi kerran ja kun sanoin siita otit sanomasi takaisn
Luulen tuntevani sinut aika hyvin ,ehka paremminkuin luuletkaan.
Et siis haluakaan rakastella mun kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725112:Ei sita mitaan kostoa oo ,se on delivery.
Et sina ole kokaan ollu mulle ilkea paitsi kerran ja kun sanoin siita otit sanomasi takaisn
Luulen tuntevani sinut aika hyvin ,ehka paremminkuin luuletkaan.
Tiedätkö mun oikean nimeni? Ja missä asun?
No sitten otsikon kysymykseen: Miten tästä eteenpäin?Tottkai haluan lepailla ja rakastella ja rakastella ja rakastella kanssasi.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22725117:En tarkoittanut ,etta tuntisin sinut fyysisesti vaan luulen ymmartavani mika sinussa "raksuttaa".Et siis haluakaan rakastella mun kanssa?
Tiedätkö mun oikean nimeni? Ja missä asun?