Miten tasta eteenpain

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22722324:
No te ulkosuomalaiset saatte ryypätä perinteiden velvoittamaan tyyliin. Minä kun joulun kuitenkin kotimaassa vietän niin mun ei tarvitse niin orjallisesti kaikkia koreografioita noudattaa.
En oo ollu humalassa ainakaan 30 v. so revi siita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22722395:
Törkeää!!! Kuka pitää suomalaisten lippua yllä Kanadassa? Minäkö yksin puolustan suomalaisten mainetta täällä ulukomaanelävien joukossa hoippumalla humalassa pitkin katuja ja tyhjentämällä rakkoa sopivien lyhtypylväiden yhteydessä???? Kysyy nimim. Pettynyt Ulkosuomalainen :(
Hei pensseli, missa sa asut , jossain Euroopan maassa?
 
Leukistinen aksolotli
Aijoo, mä en heti alkuunsa tajunnut!:D Mietinkin jo, että mikä ihmeen hampuusi tommonen on, ku ei oo rahaa ja viinoja vaan miettii.:LOL: Täällä päässä meinas jo tulla savu korvista.
 
äiti 44 v
Aijoo, mä en heti alkuunsa tajunnut!:D Mietinkin jo, että mikä ihmeen hampuusi tommonen on, ku ei oo rahaa ja viinoja vaan miettii.:LOL: Täällä päässä meinas jo tulla savu korvista.
No älä välitä, mä en tajua vieläkään.

Jos aloituksessa klo 17:50 ei ole rahaa ja klo 18:44 rahaa on, niin kai sitä tässä palstarupattelun aikana jostain Algomalle joku toi. Rahaa meinaan.
 
äiti 44 v
Sanoin ,etta ei ole euron euroa! Vuodatin sulle sydantani aikaisin tana aamuna (Teidan aikaa) tuossaslykkyysa ketjussa. Olit kai jo mennyt pois jo silloin . Luitko sen?
No ei tietenkään sulla euroja ole, sinähän et asu euroalueella etkä ilmeisesti ole käynytkään täällä eurolandiassa tai ainakaan Suomessa.

Luin enkä suoraan sanoen tajunnut siitäkään paljon mitään. Oletko jossain aineissa?
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22722575:
No älä välitä, mä en tajua vieläkään.

Jos aloituksessa klo 17:50 ei ole rahaa ja klo 18:44 rahaa on, niin kai sitä tässä palstarupattelun aikana jostain Algomalle joku toi. Rahaa meinaan.
On muitakin rahayksiköitä, kuin euro.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22722591:
No ei tietenkään sulla euroja ole, sinähän et asu euroalueella etkä ilmeisesti ole käynytkään täällä eurolandiassa tai ainakaan Suomessa.

Luin enkä suoraan sanoen tajunnut siitäkään paljon mitään. Oletko jossain aineissa?
En ole aineissa. Yritin sanoa kuinka mukavaa on lukea laittamasia linkkeja. Otan ne henkilokohtaiseti. se on mulle ikaan kuin tapa nayttaa ,etta valitat ja ymmarrat mita on olla pois kotimaasta. En tieda osaanko selittaa tata ymmarrettavasti.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22722591:
No ei tietenkään sulla euroja ole, sinähän et asu euroalueella etkä ilmeisesti ole käynytkään täällä eurolandiassa tai ainakaan Suomessa.

Luin enkä suoraan sanoen tajunnut siitäkään paljon mitään. Oletko jossain aineissa?
Se siitä älykkyydestä sitten. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22722687:
Valitettavasti en osaa auttaa, kun rahaton olen itsekin.
Mutta jos vaikka joulun tunnelmasta saisi iloa ja mielenrauhaa. Lapset (Sun lapset) varmasti ymmärtää, kun ovat jo aikuisia, omistani en oo ihan varma...
Tunnen itseni aasiksi.Mun avaus piti olla vain puhua jostain,mutta se tuli vaarinymmarretyksi.
Tai ainakin niin miksi en sita tarkoittanut
 

Yhteistyössä