Miten tasta eteenpain

Ongelmani on tama: Rahaa ei ole euron euroa, ei lompakossa eika tililla.
Lasten joululahjat ovat ostamatta ja joulualkoholit myos viela kaupassa.
Rahaa saan vasta kuukauden lopulla, jos hyvin kay.
Luulin loytavani muutaman markan entisa saastoja,mutta en loytanyt mitaan.
Kuinka jatkaist mun tapauksessa?
 
äiti 44 v
Ilmoittaisin lapsilleni että isä on persaukinen, joten ostakaa itse lahjanne. Aikuiset lapsethan sulla jo on, ne vois tuoda SULLE jouluruuat.

Viinoja en osta koskaan, kaikkein vähiten jouluna, joten samaa suosittelen sullekin. Lakkaa ryyppäämästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22722198:
Ilmoittaisin lapsilleni että isä on persaukinen, joten ostakaa itse lahjanne. Aikuiset lapsethan sulla jo on, ne vois tuoda SULLE jouluruuat.

Viinoja en osta koskaan, kaikkein vähiten jouluna, joten samaa suosittelen sullekin. Lakkaa ryyppäämästä.
Tama olis kayttokepoinen ohje ,mutta kun en puhu lapsilleni rumilla sanoilla
Ryyppaamista en kylla lopeta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22722273:
Ensinnäkin voit vuolla tuohesta kivat ja täysin ilmaiset lahjat lapsillesi. Lisäksi käyt kähveltämästä lähimmältä maatilalta mäskit viinanpolttoa varten (kai sinulla on tarvikkeet omasta takaa?) ja johan on iloinen joulu mallissaan.
Tassa huushollissa on jo tarpeeksi maskia ,taalla ei lisaa tarvita ,mutta kiitos neuvosta.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22722308:
Näin ulkosuomalaisena olen sitä mieltä, että kyllä suomalaisia juuria jouluna nyt ainakin kolmasti kirkastetun pontikan verran täytyy kunnioittaa. Vaikka sitten jättäisikin ne tuohistöppöset vuoltamatta.
No te ulkosuomalaiset saatte ryypätä perinteiden velvoittamaan tyyliin. Minä kun joulun kuitenkin kotimaassa vietän niin mun ei tarvitse niin orjallisesti kaikkia koreografioita noudattaa.
 

Yhteistyössä