Miten tasta eteenpain

Joulualkoholit - voi helvetin kuustoista sentään. Kai ne nyt voi ainakin unohtaa, ei todellakaan ole mitään välttämättömyysjuttuja.

Lapsille keksisin jostakin jotakin. Kysyisin vaikka lainaan joltakin rahaa sen verran. Ei tartte olla kallista.
 
Miten voitkin olla noin ajattelematon, pullo viinaa on vain kolme neljakymppia ja lasten lahjat ,.en edes tieda mita ne maksais.
Mulla on koime lasta, se olis kolme kertaa yhden lahjan hinta.
Mulla on useampi joulu takana kuin lapsillani joten ymmarran arvostaa joulua enemman kuin mun lapset. Kuinkahan selittaisn taman ,etta ymmartaisit.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22722796]Auttaako jos sanon, et Kanadassa ei varmaan makseta euroilla :)[/QUOTE]

No sitähän minä ihmettelin miksi Algoma euroista puhuu mutta kun sitten vielä mainitsi että rahaa saa vasta KUUN LOPUSSA niin en ajatellut hänen enää siinä vaiheessa ainakaan euroista puhuvan. Sikäli kuin tiedän/arvaan niin Canadassa palkka ei tilille tipahda euroina.
 
äiti 44 v
Eli summa summarum: Uskoin Algoman TODELLA olevan perse auki, ja että rahaa tulee vasta kuun lopussa kuten hän sanoi. Ihmettelin kyllä että ei yrittäjyys näytä kovin kannattavan, isojen koneiden korjaaminen. Ja ehdin jo ihmetellä että viimeisillä rahoillaanko hän toissapäivänä kävi kovan kalun kaupassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22723306:
Eli summa summarum: Uskoin Algoman TODELLA olevan perse auki, ja että rahaa tulee vasta kuun lopussa kuten hän sanoi. Ihmettelin kyllä että ei yrittäjyys näytä kovin kannattavan, isojen koneiden korjaaminen. Ja ehdin jo ihmetellä että viimeisillä rahoillaanko hän toissapäivänä kävi kovan kalun kaupassa.
Ethan sina ole mulle vihainen enaa?
Kun se lepaaminenkin vaatii mukavuuden rakkautta.
 
äiti 44 v
Ethan sina ole mulle vihainen enaa?
Kun se lepaaminenkin vaatii mukavuuden rakkautta.
Sinä olet surkea vitsinkertoja, sovitaanko ettet vitsaile jatkossa ainakaan tuolla ruostuneella suomenkielelläsi? Englanniksi voit iskeä vitsiä niin paljon kuin tahdot, siinä minä en sävyjä ja yksityiskohtia edes yritä ymmärtää kun englanti on mulle kuitenkin vieras kieli.

Että jätäthän vitsit sikseen? Muutenkin olen huomannut että olet melkoinen tosikko. Aina kun minä vitsailen niin sinä ymmärrät väärin ja loukkaannut. Meillä on jonkunmoinen kielimuuri selvästi välissä tai sitten me ollaan niin eriluonteisia että me ei toisiamme ymmärretä siksi. Mahtaisi lepäilykin mennä riitelyksi sun kanssa :D

Ja mitä on mukavuuden rakkaus tarkalleen ottaen?
 
Kiitos , tarvitsin tuon.
Älä huoli, minulla on yhtä kieroutunut huumorintaju kuin sinulla ja samanlainen adhd-tapa kirjoittaa ensin ja miettiä vasta myöhemmin, että tajusivatko ihmiset pelkäksi läpäksi. ;) Kyllä heti ymmärsin, ettet ilkeämielisesti kirjoittanut, joskus me olemme vain hiukan ajattelemattomia, vaikka tarkoitus on olla vain vitsikäs :hug: Voimme sitä paitsi aina syyttää tahdittomuudesta näitä ulukomaaneläviä, jotka ovat selvästikin opettaneet meidät pahoille tavoille ;)

Muoks* Niin ja tämä kieroutunut huumorintaju, jota kaikki eivät aina ymmärrä, on tietenkin osoitus ylivertaisesta älykkyydestämme, se lienee selvää? :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22723832:
Sinä olet surkea vitsinkertoja, sovitaanko ettet vitsaile jatkossa ainakaan tuolla ruostuneella suomenkielelläsi? Englanniksi voit iskeä vitsiä niin paljon kuin tahdot, siinä minä en sävyjä ja yksityiskohtia edes yritä ymmärtää kun englanti on mulle kuitenkin vieras kieli.

Että jätäthän vitsit sikseen? Muutenkin olen huomannut että olet melkoinen tosikko. Aina kun minä vitsailen niin sinä ymmärrät väärin ja loukkaannut. Meillä on jonkunmoinen kielimuuri selvästi välissä tai sitten me ollaan niin eriluonteisia että me ei toisiamme ymmärretä siksi. Mahtaisi lepäilykin mennä riitelyksi sun kanssa :D

Ja mitä on mukavuuden rakkaus tarkalleen ottaen?
Aiti, en olekoskaan loukkaantunut sinuun.
Ymmarran ihan hyvin sun vitsalut.Myonnan myos etta mun huumorin taju on original.
Mukavuuden rakkaudella tarkoitan etta "lepaillessa" taytyy tykata mukavasta muuten siita lepailysta ei kukaan nauti.
 

Yhteistyössä