Mistä siis tietää onko älykäs.

  • Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
Opiskelen juu. Sullahan oli jotain kokemusta alasta, jos oikein muistelen? Ollaan kerran oltu jostain asiasta eri mieltä. Tosin en enää muista mistä :xmas:
Onkohan täällä ketään jonka kanssa en olisi ollut eri mieltä vähintäänkin jostain asiasta.. :xmas:

Juu vähän kokemusta, lähinnä lähdin sillä kyselemään että oletko sä tehnyt jotain vastaavaa alaa ennen tätä opiskelua, oletko miten mielekkäänä tuon kokenut? En ole ollenkaan tietoinen mikä rakenne tuolla tutkinnolla on, onko miten harjoitteluja (kaveri joskus puhui että sossuilla enemmän kuin muilla) ja mitä missäkin vaiheessa pääsee opiskelemaan ja tekemään.

Meneepä sekavaksi, sen siitä saa kun jää unissaan vielä kirjoittamaan.. Olen siis pohtinut mahdollisesti jatko-opiskelevani jossain vaiheessa ja sosiaalityö alunperin kiinnosti, mutta olen alkanut miettiä josko osittain uusi ala olisi kuitenkin antoisampi, sos.pol:aa olin hakemassa joskus mutta mielenkiinto silloin lopahti jo ennen pääsykokeita..

Kerro kokemuksia :) Ja jos siinä menee kauemmin kuin 2min, nukahdan ja luen aamulla, joten varoitan jo etukäteen että voin olla tyly ja kadota :saint:
 

Yhteistyössä