Mistä siis tietää onko älykäs.

  • Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717604:
Ai niin, piti vielä sanoa että ihminen on sopeutuvainen eläin. Se tottuu ajan kanssa kaikenlaiseen kärsimykseen, myös äiti 44v:n oleiluun palstalla :LOL:
Tässä on selkeästi kyllä tapahtunut jonkinlaista kypsymistä, onko se sitten kohdistunut henkiseen puoleen vai suoraan ihmiseen on epäselvää :saint:
 
äiti 44 v
Ne väitti että meni jankkaamiseksi! Siis ei modet vaan jotkut täällä. Kehtaavatkin. Jankata ja inttää saa ihan niin paljon kuin sielu sietää, katotaan kuka tippuu eka. Eräänlainen palstamaraton :)

Mulle on aivan yks ja hailee vaikka sama tyyppi kirjoittaisi kaikki muut paitsi mun jutut. Tarpeeksi monta hahmoa kun pitää käynnissä, olen tyytyväinen. Tai edes yhden mielenkiintoisen, sekin riittää.
Kertakaikkinen peesi!

Minäkin otan inttämisen haasteena, tsekkaan mielelläni kuka kestää loppuun asti. Inttäminen on ikäänkuin maraton ja peli!

Ja tosiaan, mitä väliä onko nämä tyypit lihaa ja verta kunhan ovat kiinnostavia. Olkoot kaikki vaikka yhden tai kahden ihmisen luomuksia!

Tosin, voin minä yksinkin täällä esseitä kirjoitella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717627:
No, minä TOTISESTI OLIN! :D
Hitto mua harmitti kun katoin päivällä että jumanskekka tehän ootte kirjoittanut oikeen romaanin sinne, kivasti luettavaa, ja sitten pistettiin säätämä lukko päälle kun taas päästiin kunnolla vauhtiin!
 
äiti 44 v
Hitto mua harmitti kun katoin päivällä että jumanskekka tehän ootte kirjoittanut oikeen romaanin sinne, kivasti luettavaa, ja sitten pistettiin säätämä lukko päälle kun taas päästiin kunnolla vauhtiin!
No tässähän tämä veivaus jatkuu... :D

Välillä voi käydä suljettua lukemassa ja eikun kommenttia TÄNNE!

Siksipä juuri tuollainen ketjujen sulkeminen on ihan älykääpiöhommaa jos niitä ei vaivauduta sitten edes POISTAMAAN!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717647:
No tässähän tämä veivaus jatkuu... :D

Välillä voi käydä suljettua lukemassa ja eikun kommenttia TÄNNE!

Siksipä juuri tuollainen ketjujen sulkeminen on ihan älykääpiöhommaa jos niitä ei vaivauduta sitten edes POISTAMAAN!
Sieltä on hyvä käydä ammentamassa kiukkua, provosoitumassa oikein kunnolla jostain ja tulla "uuden" aiheen kanssa tänne vaahtoamaan :D Pidämme tämän mielessä huomenna mutta nyt lähdemme nukkumaan. Minä ja me. Hyvää yötä tasapuolisesti kaikille hulluille ja ylimielisille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22717669:
mä hei nukun päivät :vampire:
No sä oletkin vähän tollanen.. päätön. Saanet juuri ja juuri anteeksi, mutta nyt sut on sivistetty asiasta. Moderointi siis iski, kenties pyydettynä, kenties ei. Onneksi jatkoketju ilmaantui :whistle:
 

Yhteistyössä