V
"vieras"
Vieras
hän suunnittelee omat askartelunsa, tekee pikkutarkkoja "kuvaelmia" paperille, piirtelee tuntikausia ja on selvästi innostunut asiastaan? Mieluummin siis taiteilee kuin leikkii. Lasta harmittaa, jos kaverit eivät ole innostuneet piirtämisestä/askartelusta. Tekee asiasta kuin asiasta "taidetta" siis lelut asetellaan johonkin muotoon kauniisti jne. Onko tämä tavallista 5-vuotiaalle vai onko kyseessä lahjakkuus? Piirtää muotokuviakin taitavasti esim. silmäripset, nenän sieraimet, kulmakarvat ovat selvästi esillä jne.