"vieras"
Kaikki samassa, mutta ainoastaan graavilohta on jonain vuonna tarjolla, sitäkin syö vain mies, keskimmäinen aina maistaa vähän.
Hei, sähän oot ihan pöpi, jos rupeat edes tähän keskusteluun osallistumaan, kun teillä ei edes syödä kalaa! Luepa otsikko ja sen perusteella vastaa. Ziisus...No ota silmät käteen ja lue meidän joulun ruuista ennen kuin rupiat soittamaan suutas.
Niin ja kyllä mä tiedän koulutukseni puolesta kuinka kattaukset kuuluu tehdä ravintolassa, mutta nyt onkin kyse ihmisten omista kodeista ja siitä miten tuntuu heistä parhaimmalta tehdä.
Ihme pätemistä joillakin taas.
tiedän koulutukseni puolesta kuinka kattaukset kuuluu tehdä ravintolassa[/B
Ihme pätemistä joillakin taas.
Voi ziisus vain sulle ittelles sun pätemisen tarpeen kanssa.Hei, sähän oot ihan pöpi, jos rupeat edes tähän keskusteluun osallistumaan, kun teillä ei edes syödä kalaa! Luepa otsikko ja sen perusteella vastaa. Ziisus...
Vastaavasti suurimman osa voi pitää erikseen tarjoilua snobina Se nyt vaan on niin, että suurin osa suomalaisista on tavallisia duunareita, sukujuuret maalaistaloissa -ihan kuten minäkin. Juntteja ilmeisesti ap:n mielestä. Alkuruuat erikseen kuuluvat ravintolaan, jos sinnekään.Olen todella yllättynyt, että lähes kaikki laittavat kylmät, voimakkaat kalat ja laatikot samalla kertaa tarjolle! Mielestäni tämä on vähän junttia, sori nyt... Sama kun lappaisi häissä noutopöydästä salaattia ja paistia samalle lautaselle!
Ei varmaan kestä kauaa jos syömässä on esim. neljä henkeä, mutta mä mietin lähinnä meidän tilannetta kun pöydässä on 15 hengen ruuat ja astiat.No meillä katetaan kaikki ruokailuvälineet kerralla. Alkuruokalautanen pääruokalautasen päälle, alku- ja pääruokaa varten välineet valmiiksi kuten myös kaikki juomalasit.
Ei siinä kauaa kestä kerätä alkuruoka pois ja pääruoka tilalle. Tämä tehdään miehen kanssa yhdessä.
Palstan junteiksi haukkuajat vain eivät tiedosta tätä....... ovat vissiin liiaksi sivistyneitäSenhän vois kääntää niin, että on moukkamaista haukkua toisten tapoja... ja sekin on junttia, että vetää kauhiat kilarit siitä, että joillakin nyt on samassa pöydässä kaikki.