Torstaina Linda vietti harvinaista vapaapäivää, johon kuului Olivia-tyttären kuljettaminen päiväkotiin

• Viestiketjun aloittaja just joo
  • Ensimmäinen viesti
hyvää hyvää
Helsingin kaupunki on ohjaamassa kotona olevien äitien lapset kokonaan pois kokopäivähoidosta :)

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/helsingin_lapset_halutaan_kokopaivahoidon_sijaan_kerhoihin/

"BLOGI"
[quote="jop";22696925]joo,myönnän kyllä itsekin etten ihan ymmärrä tuota lindan logiikkaa mutta voi olla ettei naisella juuri silloin raksuttanut ja sanat tulivat suusta eritavoin kuin tarkoitti. ;)
koko haastattelutilannetta kun ei pääse näkemään/kuulemaan.
.[/quote]

kyse on lindan itse kirjoittamasta blogista. B_l_o_g_i_s_t_a

[QUOTE="vieras";22696944]Mä ymmärrän et joskus vapaapäivänä pitää hoitaa asioita johon lasta ei voi mukaan ottaa tai päiväkodissa on joku tapahtuma johon lapsen on kiva osallistua, mutta kyllä nää lapset on silti päiväkodissa sen 8-16 tai jopa pidempään. Minusta muutama tunti vielä ok tai et lapsi haetaan vaikka välipalalta.[/QUOTE]

No mutta jos haetaan jo välipalalta, niin sittenhän lapsi ei pääse kavereiden kanssa ulkoilemaan.

måi
[QUOTE="BLOGI";22697098]kyse on lindan itse kirjoittamasta blogista. B_l_o_g_i_s_t_a[/QUOTE]

Ja kyse on b_l_o_g_i_s_t_a joka on ruotsin kielinen ja joku toimittaja on sen kääntänyt.

R_U_O_T_S_I_A

R_U_O_T_S_I_A

Hei, mulla oli eilen harvinainen vapaapäivä, johon kuului poikani vieminen päiväkotiin (ja hakeminen!) ja siivoilua sekä jouluostosten tekoa.

Nosta nyt samalla siitäkin meteli kun kerran aloitit. Tai mitä jos hankkisit elämän.

Mun mielestä on aavistuksen epäloogista, että hän vie lapsen päiväkotiin vapaapäivänään ja sitten itkee kotonaan, ettei voi viettää lapsen kanssa aikaa niin paljon kuin haluaisi. On mustakin kurjaa viedä lapset päiväkotiin, mutta kun mä olen kotona vapaapäivällä, niin kyllä ovat hekin.
No tämä ristiriita pisti munkin silmään. Jos mulla on vapaapäivä niin kyllä silloin on pojallakin. En kyllä kehtaisi julkisesti kertoa miten häntä ikävöin jos pyykkäilisin yksinäni kotona.

"veera"
toi oli iltalehdessä toi kirjotus, en minäkään mitään lindan blogeja lukis, ei tulis mieleenkään!

mutta kiinnitti kyllä huomion että aika lehmä, vie lapsen päiväkotiin ja vinkuu ettei oo aikaa sille, siis häh :O

Yhteistyössä