[QUOTE="lapseton";22672846]Jokainen kortti, jossa on hymyilevä vauva on varsinainen puukonisku tahtomattaan lapsettoman naisen sydämeen. Lähipiirissä (sisaruksilla) sekä kavereilla on syntynyt tässä viimeisen vuoden aikana muksuja kuin liukuhihnalla ja meillä hoidot tuottaa vain keskenmenoja ja negatiivisia tuloksia.
Jokainen joulukortti jossa on lapsen kuva, on viilto sydämeen, muistutus siitä, mistä me ollaan jääty paitsi. En jaksa kaiken muun ohella katsella niitä kuvia, joten kortit ei ole näkyvällä paikalla. Eniten satuttaa niitten lasten kuvat, jotka on syntyneet samoina aikoina, kuin meidän keskenmenneiden piti.
Enkä kyllä ymmärrä, miksi jollekulle opiskelukaverille, jota ei ole nähty 5 vuoden aikana pitää nyt sitten lapsen saatuaan postittaa lapsen kuvalla oleva kortti, kun muuten ei ole yhteyttä pidetty. Kait ne lapset on sellainen ylpeilynaihe, että pitää tälläistä mahoa paskaa muistuttaa aina siitä, mihin minä en pysty.
En ole oikea nainen. Enkä heitä kortteja roskiin, mies tekee sen minun puolesta, kun näkee minun itkevän niitä kuvia katsellessa.[/QUOTE]
Nii just. Sitä varten ne niitä lähettää että vois loukata sua mahdollisimman paljon. Sinä sinä sinä sinä ja vain sinä. Eihän ne kaveris edes tiedä sun lapsettomuudesta jos ette ole pitäneet yhteyttä. Toisten lapset ei oo sulta pois. Toinen sikiö kaksosraskaudessa meni kesken,mutta en silti sylje ihmisten päälle joilla nään kaksoset. Mee hoidattaa pääs.