Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

...
Mitä kaameampaa niissä on, kuin esim. joissakin tusinakorteissa? Itseasiassa, mä harvoin edes katson kortteja sen paremmin (toki kuvakortit ja erilaisemmat kortit tulee katsottua tarkemmin), mutta kyllä mä keskityn siihen joulutervehdykseen.
No en kyllä mitään tiimarin kortteja kovin kauniina pidäkkään. Mutta monista kaupoista saa kyllä ihan hienoja ja jouluisia kortteja, joita on kiva laittaa seinälle/näkyville. Ja jos tuo valokuvakortti on nätti/hyvin toteutettu ovat ne aivan ihania, mutta valitettavan usein niissä on vain joku turpea, harvahiuksinen, räkänokkainen tihrusilmä-vauva tonttulakki päässä... ja tämä näky on yleensä vain niistä omista vanhemmista aivan äärettömän söpö.

Huh!
Ehkä olen tässä asiassa itsekäs. Mutta ei kaikki voi tykätä kaikesta. Eikö se ole vähän kummallista, että koska on joulu niin kaikesta saamastaan pitää tykätä? En tykkää kortista ja sanon sen ääneen, te toivotatte paskaa joulua koska luultavasti haukuin sen mistä sinä pidät. Mutta minä olen itsekäs :D

Okei.
Millaisia kortteja muuten itse lähetit?

Ei kaikesta tarvi pitää ja jokainenhan saa tehdä saamilleen korteille ja lahjoille ihan mitä lystää.

Itse en aina ole suinkaan niin valtavan kiinnostunut niistä talvisista maisemista mitä valmiskorteissa on tai edes jokaisesta itse askarrellusta kortista. Pakko myöntää että nuo lasten kuvat ovat yleisesti siitä kiinnostavimmasta päästä, ennen kaikkea olisi kiva saada kuvakortteja vaikka serkkujeni lapsista joita en ole nähnyt varmaan koskaan tai ainakin edellisestä näkemisestä on aikaa.

Itse en ole ennen joulua ruukannut kuitenkaan heittää yhtään korttia roskiin, joulun jälkeen sitten menee suurin osa eli säästöön jätän vain ne kiinnostavimmat.

"vieras"
Minä aina silppuan pieneksi silpuksi, sotken kuulakärkikynällä silmien kohdat tunnistamattomaksi ja nakkaan takkaan.

Ei tosiaan kiinnosta toisten äpärät!
Hei kuule, könyäpä sieltä luolastasi päivänvaloon ja havahdu siihen faktaan, että sielu ei asu kuvissa, vaikka jossain maailman kolkassa ehkä vielä niin uskotaankin. Siltä kannalta katsottuna tuollainen vaivannäkö on aika turhaa:D.

"pph"
Minä ilahdun aina saadessani lasten kuvia joulukorteissa =) Sama onko naapurin tyttö vai entinen hoitolapsi. Suloisia kuvia kaikki. Asenteessasi on paljon vialla, mutta hyvää joulumieltä sinullekin sitten!

ei ihmetytä yhtään
Joskus ap:n naamakuvan nähnyt palstalla ja täytyy sanoa, että siitä kuvasta tuli mieleen just sellanen tyyppi kuin ap näyttää ihan oikeestikin olevan. Kuvat kun paljastavat (kohteen silmät, ilmeet jne) hyvin pitkälle myös kohteensa sisäisen olemuksen.

"tiina"
En vaan käsitä miksi välittäisin jonkun lapsen naamasta joulukortissa, onpa jouluista, jee ja ihanaa. Kiinnostaa ihan hirveästi miltä lapsesi nykyään näyttää.

Not.
Sä kun olet niin kova mimmi niin mitäs jos veisit rohkeasti asian loppuun ja ilmoita tämä sama sen **tanan kakaran typerille vanhemmille, että idiootit osaavat olla myöhempinä jouluina lähettämättä sulle kuvakortteja?

Ihmettelen vaan
Miksi joku vaivautuu lähettämään sinulle joulukortin? Ja miksi sinä riennät tänne julistamaan saavutuksiasi (ai oikein heitit joulukortin roskikseen, jee jee)?

"Niin"
Musta on typerää että mulle lähetetään hyvän joulun toivotukseksi kuva ihmisestä jota en ole koskaan tavannut, jonka nimeä en tiedä ja jota en erittäin todennäköisesti tule koskaan tapaamaan (työtuttavan lapsi).

Miksi ilahtuisin siitä valokuvasta ihmisestä joka ei merkkaa mulle mitään? Lähetänkö vastineeksi kuvan itsestäni?

"mie"
On se kumma, että jos itsellä ei ole varaa teettää tai ei ole niin kuvauksellisia lapsia, että niistä voisi edes teettää joulukorttia, niin täytyy kadehtia niitä jotka sen viitsii ja voi tehdä! Mielestäni nuo valokuvakortit ovat kyllä ehdottomasti parhaita ja talteen laitetaan varmasti!

joulua kaikille!
[QUOTE="Niin";22672707]Musta on typerää että mulle lähetetään hyvän joulun toivotukseksi kuva ihmisestä jota en ole koskaan tavannut, jonka nimeä en tiedä ja jota en erittäin todennäköisesti tule koskaan tapaamaan (työtuttavan lapsi).

Miksi ilahtuisin siitä valokuvasta ihmisestä joka ei merkkaa mulle mitään? Lähetänkö vastineeksi kuvan itsestäni?[/QUOTE]

No katsos kun yleInsä ihmiset tykkää lapsista, saa silleen hymyn huulille.Tiätsä?

[QUOTE="tiina";22672686]Sä kun olet niin kova mimmi niin mitäs jos veisit rohkeasti asian loppuun ja ilmoita tämä sama sen **tanan kakaran typerille vanhemmille, että idiootit osaavat olla myöhempinä jouluina lähettämättä sulle kuvakortteja?[/QUOTE]

Nuo voimasanat kyllä lisäsit tuohon ihan itse :D Vaikuttavaa kyllä.

Yhteistyössä