Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

Tuskin se lähettäjä koskaan kuulee mitä kortille tapahtu sen jälkeen kun vastaanottaja sen on käsiinsä saanut, eli sama kai se mikä sen kortin kohtalo on?

Mä henk. koht tykkään kuvakorteista ja niitä myös lähetän. Jos joku kortin roskiin laittaa niin hänellehän se on lähetetty ja annettu - mun määräysvaltani päättyy siinä postilaatikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihmetytä yhtään;22672681:
Joskus ap:n naamakuvan nähnyt palstalla ja täytyy sanoa, että siitä kuvasta tuli mieleen just sellanen tyyppi kuin ap näyttää ihan oikeestikin olevan. Kuvat kun paljastavat (kohteen silmät, ilmeet jne) hyvin pitkälle myös kohteensa sisäisen olemuksen.
Sä voisit tehdä tuosta ammatin ja aloittaa täältä, hyväuskoisia hölmöjä varmasti löytyy jonoksi asti.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22672542:
Kyllä se jotain tunteita näyttää nostattavan, kun ihan tänne asti pitää erikseen tehdä moineen aloitus ja oikein perustella kovasti. :D
Ehkä Phoebsi halusi nähdä, minkä tunnemyrskyn yksi roskikseen nakattu kortti täällä herättää :D Ja herättäähän se!

Eli siis: Jonkun lapsen pärstäkuvasta tehtyä JOULUKORTTIA ei saa heittää roskikseen.

Mutta: Jos joku on raskaana eikä nyt vain oikein ole "sopiva" ajankohta olla raskaana, niin sen SIKIÖN saa heittää roskikseen ja moni näistä joulukortin perään itkijöistäkin haukkuu täällä palstalla pataluhaksi sen "tiukkapipon" joka uskaltaa aborttia vastustaa!

OIKEIN PASKAA JOULUA JA KOKO SEURAAVAA VUOTTAKIN 2011 TEILLE KAIKILLE TEKOPYHILLE TODELLISILLE LAPSENVIHAAJILLE! Säilyttäkää korttinne hyvin!

Ja Phoebsille oikein Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta 2011!

Hyvä oli ketjun aloitus! :) Pisti oikein tosissaan miettimään, mikä tässä maailmassa on minkäkinlaisen kohun väärtti. Ei oikein jaksa jonkun valokuvakortin perään vollottaa...

"vieras"
Harvempi niitä kai säästääkään?

Joulukorttokeskustelu on näkyvä esimerkki naisten piilotetusta vihasta :D Oikeasti käsittämätöntä miten vähän vieraamman ltai tutun lapsen naama voi aikaansaada kiukun,

joulua kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22672754:
Ehkä Phoebsi halusi nähdä, minkä tunnemyrskyn yksi roskikseen nakattu kortti täällä herättää :D Ja herättäähän se!

Eli siis: Jonkun lapsen pärstäkuvasta tehtyä JOULUKORTTIA ei saa heittää roskikseen.

Mutta: Jos joku on raskaana eikä nyt vain oikein ole "sopiva" ajankohta olla raskaana, niin sen SIKIÖN saa heittää roskikseen ja moni näistä joulukortin perään itkijöistäkin haukkuu täällä palstalla pataluhaksi sen "tiukkapipon" joka uskaltaa aborttia vastustaa!

OIKEIN PASKAA JOULUA JA KOKO SEURAAVAA VUOTTAKIN 2011 TEILLE KAIKILLE TEKOPYHILLE TODELLISILLE LAPSENVIHAAJILLE! Säilyttäkää korttinne hyvin!

Hyvä oli ketjun aloitus! :) Pisti oikein tosissaan miettimään, mikä tässä maailmassa on minkäkinlaisen kohun väärtti. Ei oikein jaksa jonkun valokuvakortin perään vollottaa...
Joo, niinhän se on että abortti ja joulukortti painii samassa sarjassa. Taas pointsit sulle!

"vieras"
No ei kai niitä kortteja tarvi säilyttää, saimme taas tänä vuonna kummitytön kuvalla varustetun joulukortin, vaikka mieheni kanssa rakastamme kummityttöä yli kaiken (ei ole omia lapsia) ja olemme todella paljon hänen kanssaan tekemisissä, niin emme silti olisi kuva korttia halunneet. Näemme häntä päivittäin ja hän on meillä vähintään kerran viikossa hoidossa, joten tiedetään kyllä miltä hän näyttää. Kuva ei edes ollut kovin kummonen ja mieheni tiedusteli kuka kuvassa on :) Joten pliis ei näitä valokuvista väköstettyjä kortteja mulle.

[QUOTE="vieras";22672767]Harvempi niitä kai säästääkään?

Joulukorttokeskustelu on näkyvä esimerkki naisten piilotetusta vihasta :D Oikeasti käsittämätöntä miten vähän vieraamman ltai tutun lapsen naama voi aikaansaada kiukun,[/QUOTE]

Saati sitten se, että siitä naamasta ei tykkää ja sen sanoo täällä.

kerrotko
meille muille, että millaiset kortit itse lähtetit? Toivottelitko vittumaista joulua kenties? Toivottavasti sulla on vain huono päivä tai todella huolestuttavaa näin ammatilaisenkin näkökulmasta tuo sinun asenteesi. Miksi purat vihasi "viattomaan" joulukorttiin? Tuoko se ikäviä muistoja lapsuudestasi, äidistäsi, suhtautumisesta omiin lapsiisi? Tuhoatko myös kortit, joihin on piirretty lapsen kuvia?

"vieras"

Tuli kyllä sellainen olo, että öööh mitä vittua sä selität :D Abortit ja joulukortit..
Minä en lähetä yhtään korttia, minua ei haittaa vaikka ap laittaa kortin roskiin MUTTA kyllähän ap on itsekäs ja vittumainen ihminen ja se kuvastuu ERITTÄIN hyvin tästäKIN ketjusta.

Täytyy kyllä sanoa, että en edes minä olisi keksinyt tuota sikiö-juttua. Mutta totta, asiat tärkeysjärjestykseen ja yritän tästä lähtien muistaa, mitä kannattaa heittää roskiin ja mitä ei.

Aika hyvä mielikuvitus on naisilla täällä, olen jo kiroillut mielessäni ja repinyt kuvan korvat sauhuten roskiin :D

Hyvää Joulua ja uutta vuotta myös sinulle, minun pitää nyt poistua kun meille tulee vieraita (on niin yksinäistä tämä joulunaikani).

[QUOTE="vieras";22672815]Ei ne kaikki sitä sunkaan poikaa niin ihanana pidä.[/QUOTE]

Ei tarvitsekaan, en vedä herneitä nekkuun siitä jos häntä ei pidetä söpönä ja kuvauksellisena. (Toisin kuin hyvin moni muu näyttää nyt tekevän)

"nIIN"
Alkuperäinen kirjoittaja ei ihmetytä yhtään;22672681:
Kuvat kun paljastavat (kohteen silmät, ilmeet jne) hyvin pitkälle myös kohteensa sisäisen olemuksen.
Saako niitten kuvajoulukorttien lapsikuvien perusteella siis selville myös lasten sisäisen olemuksen?

"huoh"
Jep jep, koska sulla on oikeus sanoa sun mielipide niin se kannattaakin sanoa? Sillä ei tietenkään ole mitään merkitystä että se loukkaa toista, aiheuttaa pahaa mieltä, vähättelee. Ei, kun tärkeintä on että sulla on oikeus. Ja tietenkin sä olet itse niin kova et kestät kritiikin, kestät haukut ja annat niin piutpaut. Sen takia tietenkin kaikkien muidenkin pitää olla samanlaisia. Hieno, tehdäänpä yhdessä tästä maailmasta vielä kylmempi ja kovempi paikka kun se jo on.

"lapseton"
Jokainen kortti, jossa on hymyilevä vauva on varsinainen puukonisku tahtomattaan lapsettoman naisen sydämeen. Lähipiirissä (sisaruksilla) sekä kavereilla on syntynyt tässä viimeisen vuoden aikana muksuja kuin liukuhihnalla ja meillä hoidot tuottaa vain keskenmenoja ja negatiivisia tuloksia.

Jokainen joulukortti jossa on lapsen kuva, on viilto sydämeen, muistutus siitä, mistä me ollaan jääty paitsi. En jaksa kaiken muun ohella katsella niitä kuvia, joten kortit ei ole näkyvällä paikalla. Eniten satuttaa niitten lasten kuvat, jotka on syntyneet samoina aikoina, kuin meidän keskenmenneiden piti.

Enkä kyllä ymmärrä, miksi jollekulle opiskelukaverille, jota ei ole nähty 5 vuoden aikana pitää nyt sitten lapsen saatuaan postittaa lapsen kuvalla oleva kortti, kun muuten ei ole yhteyttä pidetty. Kait ne lapset on sellainen ylpeilynaihe, että pitää tälläistä mahoa paskaa muistuttaa aina siitä, mihin minä en pysty.

En ole oikea nainen. Enkä heitä kortteja roskiin, mies tekee sen minun puolesta, kun näkee minun itkevän niitä kuvia katsellessa.

"Hohhoijaa"
Mitä väliä sillä on, että löytyykö joulukortista lapsen naama vaiko joulupukin? Tärkeintä siinä kortissa ja lähettämisessä taitaa kuitenkin olla se joulutervehdys ja toisen muistaminen! Mä en käsitä Ap:n kaltaisia ihmisiä, mutta onneksi kaikkia ei tarvitse käsittääkään:)

Itse tykkään kortista kuin kortista, mutta eniten hymyilyttää ja lämmittää varmasti ne lasten naamat (oli kyse sitten tutusta tai vähän vieraammasta lapsesta). Lapset ovat suloisia tonttuja:)

"vieras"
Miten joku voi saada noin kauheet raivarit jonkun toisen lapsen kuvasta? Ootko ihan terve? Mulle on ihan sama mikä kuva siinä kortissa on,tonttu,enkeli,pipari tai pertti-eemelin pää. Samalla tavalla ne tuottaa mulle hyvää mieltä,että hei,meille tärkeät ihmiset haluaa muistaa meitä :) Tartteeko sitä esille laittaa tai ihan sama mulle vaikka heität poiskin,mutta MIKSI sun reaktio on noin voimakas? Kuva jonkun toisen lapsesta= hyi,yäk,hirveetä. Ehkäpä nää ihmiset on teettäneet kaikille samanlaiset eivätkä oo tulleet ajatelleeksi että just sulle pitäis erikseen ostaa Tiimarin tonttukortti.

ei ihmetytä yhtään
Sä voisit tehdä tuosta ammatin ja aloittaa täältä, hyväuskoisia hölmöjä varmasti löytyy jonoksi asti.
Väitätkö, ettet nää jonkun ihmisen kuvan perusteella, minkä tyylinen ihminen hän on? Esimerkiksi Tytsi, Turkilmas ja Suzyanne ovat irl ihan varmasti tosi hyviä tyyppejä, sen näkee jo pelkkiä kuvia katsomalla. Jos ihmisellä on sellaista sisäistä loistetta (voidaan vaikka hyvyydeksikin kutsua), niin kyllä se vaan välittyy myös kuvista. Kun sitten taas joittenkin muitten kuvat kertovat, ettei heihin edes haluaisi tutustua ja mieleen tulee suoraan kuva veemäisestä ja jäätävästä ihmisestä. Vaikka nää kyseiset tyypit nauraisivat kuvassa, niin sen vaan näkee, ettei se hymy ole aitoa. Se ei tule sydämestä.

Mutta joo, ei kiinnosta niin paljon, että ammattia alkaisin vaihtamaan. Veikkaan, että saadakseni kasaan nykyisen kuukausipalkkani verran euroja, mun tarvitsisi arvoida noita naamoja vähintään pari vuotta...:D

Yhteistyössä