Ensimmäinen kuvajoulukortti nakattu roskiin

En olisi ihan niin varma.... harva kehtaa olla kehumatta noita kortteja, vaikka useimmat niistä ovat suoraan sanottuna aika kaameita.
Mitä kaameampaa niissä on, kuin esim. joissakin tusinakorteissa? Itseasiassa, mä harvoin edes katson kortteja sen paremmin (toki kuvakortit ja erilaisemmat kortit tulee katsottua tarkemmin), mutta kyllä mä keskityn siihen joulutervehdykseen.

mua
ärsyttää ne viis samanlaista lähisalesta ostettua persoonatonta korttia, jos jonku on pakko ärsyttää. Mutta ei, yhtäkään en heitä roskiin, jokasella on tunnearvoa. Kaikista tulee yhtä hyvä mieli.

Ehkä olen tässä asiassa itsekäs. Mutta ei kaikki voi tykätä kaikesta. Eikö se ole vähän kummallista, että koska on joulu niin kaikesta saamastaan pitää tykätä? En tykkää kortista ja sanon sen ääneen, te toivotatte paskaa joulua koska luultavasti haukuin sen mistä sinä pidät. Mutta minä olen itsekäs :D

Okei.

kisumau
Kyllä me ihmiset ollaan erilaisia. Mä tykkään taas hirveästi kuvakorteista, vaikka oli joku kumminkaiman lapsi siinä kortissa.

Niin että laittakaa niitä kuvakortteja, ne on IHANIA!

*
Lasketaanpa.. oman lapseni lisäksi kiinnostaa kummityttöni ja kolmen ystäväni lapset. Mutta ei kaukaisen sukulaisen eikä naapurin eikä varmaan sinunkaan lapsesi.
Sua ei varmaan muut kanssaeläjät sitten hirvästi kiinnosta. Ei kai niitä kortteja silti roskiin tarvii viskata. Elä ota liian vakavasti tätä elämää ja höllää pipoa -varsinkin näin joulun aikaan... :xmas:

"mä"
Ehkä olen tässä asiassa itsekäs. Mutta ei kaikki voi tykätä kaikesta. Eikö se ole vähän kummallista, että koska on joulu niin kaikesta saamastaan pitää tykätä? En tykkää kortista ja sanon sen ääneen, te toivotatte paskaa joulua koska luultavasti haukuin sen mistä sinä pidät. Mutta minä olen itsekäs :D

Okei.
Kasva jo aikuiseksi ja opi, mitkä asiat on kohteliasta pitää omana tietonaan. Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta käytöstavat on oltava hallussa ja edes pieni aavistus siitä, mitä ei sanota ääneen.

"vieras"
Miksi sitä täytyy palstalla mainostaa, että on jonkun hyvää hyvyyttään lähetetyn kortin heittänyt roskiin? Ihan sama mulle on vaikka mun korteilla pyyhittäis perseitä, mut miksi sitä ei voi pitää omana tietona. Sitä paitsi kelle kaikille kummin kaimoille te niitä kortteja sitten lähetätte? Ite lähettelen vain hyville ystäville ja sukulaisille. Tuskin kukaan kenenkään läheisen korttia niin paljon halveksis, ettei jaksais jouluun asti katella. Tai sit vain pitäis suunsa kiinni roskikseen heittämisestä.

Juu ja joka joulu tulee Jeesus-kortteja joissa on raamatunlauseita, mut mitäs niistä. Kiva silti, et isomummu pistää korttia.

Blue
[QUOTE="mä";22672482]Seurailes hiukan ap:n tekstejä niin huomaat, miten suppeakatseinen, itsekäs ja omahyväinen hän on. Sen jälkeen uskot kyllä hänestä tämän ja monta muutakin yhtä "kaunista" asiaa.

Itsekään en naamakorteista niin hirveästi välitä, mutta en minä sitä ilkeästi esille tuo. Sama se on olla sekin kortti muiden kanssa esillä sen mitä on ja sitten pois.[/QUOTE]

Pitää liene ruveta tarkemmin seuraamaan. : /:confused:

"mmm"

Okei.
eikun se vaan ihmetyttää, että miks siitä pitää tehdä aloitus palstalle. Laita vaan roskiin kaikessa hiljasuudessa. Eihän niitä tarvii katella.

Okei.
Kuka sanoi, että kaikesta pitää tykätä, mutta pitääkö sitä tuoda asia noin ilkeästi esille? En minäkään ehkä pidä kaikista jouluorttien kuvista, joita saamme, mutta kuten sanottu, minulle merkitsee paljon se joulutervehdys (=joku on muistanut meitä/minua), ei itse kortti.

bb
En minäkään pidä kovinkaan kauniina niitä lapsen kesällä otetulla päiväkotikuvalla varustetuista korteista, tai niistä kaverin joka ikinen vuosi samassa paikassa samoissa tonttulakeissa ja punaisissa mekoissa otetuista kuvakorteista, mutta pitää olla melkoisen häiriintynyt ihminen, että saa niistä aikaan tuolaisen raivoreaktion että pitää samoin tein repiä roskiin kun postiluukusta kolahtaa. En minä pidä kauniina niitä isotädin lähettämiä kynttiläkorttejakaan, joita hän osti varmaan tukkupakkauksen 70- luvulla kun joka vuosi lähettää samanlaisen, mutta pidän tädistäni samoin kuin pidän kavereistani jotka lähettävät lastensa kuvia, joten kyllä ne meilä joullun yli säästetään. Mutta joulun jälkeen kun kaikki muutkin korsiteet poistetaan menevät nuo roskiin.

joulua kaikille!
Minusta juuri nuo omista kuvista tehdyt kortit on ihania, vaikka itse en koskaan ole saanut aikaiseksi. Kauniimpia yleensä ne on entä ne tiimarin hyllystä eurolla ostetut pahviläpykkeet, vaikka pahaksi en laita niitäkään.
Äiti 44v taas kyllä osoitti oman älykkyytensä, pisteet sille! Hienoa että tuolla iällä osaat vielä puhua kuin teinityttönen :)

"Neith"
mä en käsitä mikä ihme on kun nykyisin ei ole mitään asiaa mikä ei ärsyttäisi jotain, ja se ärsyyntyminen sitten puretaan lapsellisella kiukulla : heitinpäs roskiin.. hahhahhah..

oli kortti sitten valmis kuva (niistä perinteinen, sarjakuva tai valokuva) itsetehty taikka lapsikuva niin aina löytyy ne joille se on vääränlainen, joko ei ole nähty vaivaa, tai sitten on nähty vaivaa mutta se on ruma ja tyhmä ja ainakin ihan väärän värinen, tai sitten se iso paha lapsi/ perhekuva josta voidaan todeta että hyi vittu kun rumia lapsia, tyhmä ja huono kuva, ei paljoa kiinnosta ei paljoa nappaa.. ja sitten ne ihmiset jotka noitakin lähettää, ne on tyhmiä jos ne luulee että ketään kiinnostaa niiden räkänökat... |O

ehkäpä nämä henkilöt jotka niin hirveät angstit noista saa, voi joulun jälkeen lähettää terveiset niille korttien lähettäjille:

älkää saatan vaivautuko mulle mitään lähettämään kun en sitä osaa arvostaa ja siitä ärsyynnyn p.s räkänokkanne on rumia ja kortti meni suoriltaan roskiin

ei varmasti tarvitse huolehtia enää ikinä niistäkään korteista kun niitä ei sen jälkeen tule, sitten voi olla hyvillä mielin ilman että postilaatikkoon eksyy näitä mielenpahoittajia

"vieras"
Pistätkö roskikseen heti myös ne tavalliset joulukortit? Minulle on ihan sama vaikka heittäisit sen kortin roskikseen, mutta ihmetyttää, jos kuitenkin muut kortit säilytät. Mikä siinä kuvakortissa on niin kamalaa verrattuna niihin muihin kortteihin? Kiinnostaako sinua ne muiden korttien kuvat jotenkin erityisesti?

Yhteistyössä