"Pihlaja"
2 vuotta seurustelua takana, puoli vuotta yhdessä asumista, nyt molemmat 19-vuotiaita. Poikaystävä ei ollenkaan innoissaan raskaudesta, keskeytyksen tai eron kannalla. Omat vanhemmat keskeytyksen kannalla, mutta eivät luultavasti painosta kuitenkaan. Asian hyväksyttyään olisiivat varmasti hyvät isovanhemmat. Itse vielä vähän lapsellinen 19-vuotias, laskujen huolehtiminen yms. meinaa välillä unohtua, enkä ole mikään siivoushirmu. Ammatti on jo (lastenhoitaja/lähihoitaja) ja töitä takuulla riittää.
Olen aina kuvitellut tekeväni lapset melko nuorena, vähän yli parikymppisenä, eli mitään suuria koulutus- ja urahaaveita ei ole ikinä ollut. Mutta en haluaisi päätyä nuoreksi yksinhuoltajaksi, haaveissa on kuitenkin ollut järjestys: yhteenmuutto - kihlat - omistusasunto - lapsia ja ehkä jossakin vaiheessa. Enkä haluaisi pakottaa poikaystävääni isäksi, tottakai hän voisi häipyä ja "olla olematta isä" lapselleen, mutta hän on sen luontoinen, että kokisi pakolliseksi velvollisuudekseen huolehtia lapsesta...
Kysyä saa lisää
Olen aina kuvitellut tekeväni lapset melko nuorena, vähän yli parikymppisenä, eli mitään suuria koulutus- ja urahaaveita ei ole ikinä ollut. Mutta en haluaisi päätyä nuoreksi yksinhuoltajaksi, haaveissa on kuitenkin ollut järjestys: yhteenmuutto - kihlat - omistusasunto - lapsia ja ehkä jossakin vaiheessa. Enkä haluaisi pakottaa poikaystävääni isäksi, tottakai hän voisi häipyä ja "olla olematta isä" lapselleen, mutta hän on sen luontoinen, että kokisi pakolliseksi velvollisuudekseen huolehtia lapsesta...
Kysyä saa lisää