Minut on raiskattu monta kertaa.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Kukaan oikeasti raiskattu ei varmasti ala kehumaan omaa kauneuttaan. Ihan ku mies muuttuisi raiskaajaksi kun näkee kauniin naisen. En usko että aapeekään on ihan niin kaunis :D

sairas provo.
 
[QUOTE="vieras";22645017]Ai uskoisit että tuollainen on yleistä? Nyt menee jo aika paksuksi koko juttu.[/QUOTE]

No kyllä seksuaalinen väkivalta kaikessa muodossaan on yleisempää kuin kuvitellaan. Toki silti suurin osa ihmisistä on kunnollisia.
 
[QUOTE="vieras";22645069]Sorry nyt tytsi mut sinäkin vaikutat hieman naiivilta. Tää on selvä provo.[/QUOTE]

Ihan sama, onko provo vai ei. Suhtaudun kaikkiin aloituksiin sillä oletuksella, että ne on totta. Joka tapauksessa ON ihmisiä, jotka ovat kokeneet raiskauksen monesti.
 
"viera"
[QUOTE="alkup.";22644812]Niin niin haukkukaa vaan raiskattua. Eihän naiset muuta voi. Mutta muistakaa minkalaista palautetta itse toivoisitte saavanne jos teidät olisi raiskattu. Enpä haluaisi olla ystävänne joka kertoo teille kun hänet on raiskattu, en tosiaan.[/QUOTE]

jos mut olis raiskattu neljä kertaa niin kyllä mä haluaisin että joku sanois ja sais uppoomaan mun päähän et jotain vikaa on nyt kyllä omassakin käytöksessä ja että nyt itseä niskasta kiinni ja AINA AINA AINA kotiin. jos avaimet on kotona niin sen oven saa silti auki. yleensä on joku talkkari tai joku joka avaa ovia. maksaa helvetisti mut maksaisin silti ennemmin kun menisin kyseenalaisiin paikkoihin yöksi. ja jos asuu jossain omakotitalossa tai vastaavassa missä ovea ei kukaan tule avaamaan niin sitten vara-avain johonkin.
 
"Meikäläinen"
Kerron nyt itselleni tapahtuneen. Ei ole taatusti provo, kuten en usko ap:n tarinankaan olevan.

Miehen kavereiden kanssa mökillä, jossa join ensimmäistä kertaa vuosiin. Nukkumaan minut laittoivat mieheni ja hänen paras ystävänsä. Hetken (tunnin? kaksi? en tiedä) nukuttuani heräsin siihen, kun tämä kaveri tulee ehdottelemaan että "nussittaisko". Olin edelleen ihan törkykännissä, mutta vastaus oli jotain "ei tosiaankaan"-luokkaa. Seuraavaksi se tulee viereen, vetää multa peittoja päältä, joita sitten sitä mukaa vedän takaisin päälleni. Kerta toisensa jälkeen sanon "ei" ja sillä ei ole mitään vaikutusta. Jos olisin yhtään ollut tolkuissani, olisin huutanut, raapinut, purrut TAI EDES JOTAIN. Olin kuitenkin niin kännissä ja väsynyt, että melkein en jaksanut kättä nostaa ja ajatus takkusi. Olin täysin lamassa alkoholista ja jonkinlaisesta sokista. Jälkeen päin tämä kaveri uhkaili, että jos edes pihahdan kenellekään siitä mitä tapahtui, niin hän laittaa kaiken minun syykseni. Tämän toisti moneen kertaan ja vakuudeksi vielä puristi käsivarsista ja ravisteli. Tämä on jäänyt mieleen, vaikka monta yksityiskohtaa tuosta on hämärän peitossa. Noh, olin hiljaa asiasta koko mökkireissun. Mietin, olinko oikeasti jotenkin antanut ymmärtää jotain. Oikeasti uskoin sen olevan omaa syytäni. Luultavasti se sitten on, koska humalaanhan ei itseään saa juoda, sammua ei saa kuin omaan sänkyyn ja joillekin miehille nyt vaan ei-sana tarkoittaa kyllä.
 
"hmmmmm"
No ikävää sanoa, mutta mitä enemmän ap:n viestejä lukee niin tulee väkisin mieleen, että kyseessä on provo. Kuka raiskattu muka korostaa omaa kauneuttaan yms. ja sitä että tuli sen takia miehille pakko päästä sisälle. Provo.
Sulla nyt ei slevästikään ole asiosta kokemusta. Monet urheilijat (etenkin tietyt joukkuelajit) ovat aika kusipäisiä nuorina miehinä, jos vähänkin menestystä tulee. Ei tietenkään kaikki, mutta ne komeimmat varsinkin. Ja ei niille ne pulskat ja haljut yh-mamma kelpaa todellakaan edes juttuseuraksi.. Mistäkö päättelen näin? Koska pyörivät vain nuorten ja kauniiden naisten kanssa. Saattavat olla hauskoja ja vaikuttaa huumorintajuisilta ja rennoilta, ns. hyviltä tyypeiltä, mutta kaikkea voi tapahtua, kun olosuhteet ovat otolliset... Uskon ap:ta. Tosin epäilen, että kaikki eivät ole omakohtaisia kokemuksia. Itse olisin taatusti lopettanut moiset jatkot jo ensimmäisen raiskauksen jälkeen.
 
Niinhän se yks poliisi moitti naisia tässä yks kerta kun sanoi että tietyt naiset tekevät ihan älyttömiä juttuja läpi elämän ja ottavat kamalia riskejä toistuvasti. Olen minäkin nuorempana tehnyt hölmöyksiä ja kiitän onneani ettei koskaan ole tapahtunut mitään. Kunpa oman tyttären pystyisi kasvattamaan niin ettei menisi tuntemattomien tai ylipäätänsä miesporukan luo yöksi tai auton kyytiin.
 
[QUOTE="hmmmmm";22645234]Sulla nyt ei slevästikään ole asiosta kokemusta. Monet urheilijat (etenkin tietyt joukkuelajit) ovat aika kusipäisiä nuorina miehinä, jos vähänkin menestystä tulee. Ei tietenkään kaikki, mutta ne komeimmat varsinkin. Ja ei niille ne pulskat ja haljut yh-mamma kelpaa todellakaan edes juttuseuraksi.. Mistäkö päättelen näin? Koska pyörivät vain nuorten ja kauniiden naisten kanssa. Saattavat olla hauskoja ja vaikuttaa huumorintajuisilta ja rennoilta, ns. hyviltä tyypeiltä, mutta kaikkea voi tapahtua, kun olosuhteet ovat otolliset... Uskon ap:ta. Tosin epäilen, että kaikki eivät ole omakohtaisia kokemuksia. Itse olisin taatusti lopettanut moiset jatkot jo ensimmäisen raiskauksen jälkeen.[/QUOTE]

Niin mähän synnyin pulskana yh-äitinä. Voi vittu suoraan sanottuna teitä kusipäitä.
 
"hmmmmm"
Niin mähän synnyin pulskana yh-äitinä. Voi vittu suoraan sanottuna teitä kusipäitä.
No, mä puhuin yleisesti, en sinusta henk. koht! Itse vähättelit ap:ta.
Nämä raiskaajat tuskin olisivat raiskanneet ketä tahansa vastaantulevaa tanttaa. Olettivat, että kun juottavat kauniita tyttöjä/nuoria naisia, nämä sitten antavat jatkoilla. Varmasti on tämä menetelmä toiminut aiemminkin ja usein... Ap sitten ei ollutkaan sellainen kuin muut.
 
Niinhän se yks poliisi moitti naisia tässä yks kerta kun sanoi että tietyt naiset tekevät ihan älyttömiä juttuja läpi elämän ja ottavat kamalia riskejä toistuvasti. Olen minäkin nuorempana tehnyt hölmöyksiä ja kiitän onneani ettei koskaan ole tapahtunut mitään. Kunpa oman tyttären pystyisi kasvattamaan niin ettei menisi tuntemattomien tai ylipäätänsä miesporukan luo yöksi tai auton kyytiin.
Mikähän siinä muuten on, että se että ei heiluttele rahaa tursuvaa lompakkoa jossain rautatieasemalla on perusjärkeä. Mutta jos näihin ketjun asioihin liittyen sanoo naiselle että jokin on riskikäyttäytymistä, kohta on viisi ihmistä huutamassa kurkku suorana jotain paskaa syyllistämisestä?
 
"vieras"
Mulla ei ole mitään ongelmaa uskoa, ettei näin olis tapahtunut. Kaiken lisäksi nää raiskarit vaan hyötyy tälläsestä mitäs lähdit mukaan/joit/olit "sen tyylinen nainen"/jne niin itse kerjäsit sitä. Koko hommahan perustuu sille, että luotetaan ettei kukaan usko tai välitä tän tytön jutuista kuitenkaan.

Kyllä, miehet on tässä asiassa todellakin sikoja. Olen niin paljon kuullut elämäni aikana näitä juttuja ihan eri kaveripiireistä, joten ei mitään syytä olettaa, ettei se aika yleistä olisi. Suurimmassa osassa kun näitä kuullut niin kaverit on kyllä mennyt väliin, kun on huomattu ettei kaikki nyt ihan ole niin kuin pitäisi..
 
E
[QUOTE="alkup.";22645016]En ole tavannut useimpia. Mutta yksi ainakin välttelee mua jos sattumalta nään vaikka kaupungilla. Näyttää siltä että nolottaisi. Saakin pelätä että vielä tulen kertomaan.[/QUOTE]

Nyt on vähän ristiriitaa tässä tarinassa. Alunperin ne oli tuttuja ja nyt ei ookkaan tavannu useimpia enää sen jälkeen...
 

Yhteistyössä