Tyylikonsultti Leena Sarvi paheksui Linnan juhlissa tanssineita homopareja radio Voicen haastattelussa.

  • Viestiketjun aloittaja "Hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti
"Hohhoijaa"
Tyylikonsultti Leena Sarvi paheksui Linnan juhlissa tanssineita homopareja radio Voicen haastattelussa.
Tyylikonsultti Leena Sarvi kummeksui homoparien tanssimista Linnan juhlissa.
Tyylikonsultti Leena Sarvi kummeksui homoparien tanssimista Linnan juhlissa. (PASI LIESIMAA)
OTA KANTAA

Häiritsevätkö homoparien julkiset tunteenilmaukset?
O
Kyllä Ei
65% 35%
Ääniä 5369
KESKUSTELE

Häiritsevätkö homoparien julkiset tunteenilmaukset?

Leena Sarvi puhui Linnan juhlien puvuista ja tapakäytännöistä radio Voicen aamulähetyksessä tiistaiaamuna. Haastattelun lopuksi Sarvi otti esiin Linnan juhlien tanssisalissa nähdyt homoparit kun häneltä kysyttiin, olisiko jotain voinut tehdä toisin itsenäisyyspäivän vastaanotolla.

- Olisiko sitten kumminkin voinut jättää poikaparit ja tyttöparit pyörähtelemättä keskenään siellä tanssilattialla. Minulla on ystäväpiirissä lukuisia seksuaalivähemmistöön kuuluvia tyyppejä mutta en usko, että heistä kauhean moni menisi tuollaiselle näyttämölle tanssimaan keskenään. Että vähän kunnioitusta.

Sarven mielestä Linnan juhlat ovat liian arvokas tilaisuus homoparien tanssimiselle.

- Maailmahan muuttuu ja nyt on kaikki kaapinovet selällään istuvan presidentin toimesta tietyllä tavalla. Jotenkin vaan se tuntui vieraalta. Ehkä olen vähän liian konservatiivinen, minun tarvitsee itse tottua näihin asioihin vielä.

Sarven mielestä homoparit pomppasivat tänä vuonna erityisesti esiin Linnan juhlissa.

- Onhan niitä ollut maailman sivu, mutta en ole ennen nähnyt siellä parketilla. Tanssitaan siinä missä muutkin ja näin edelleen. Että se vähän herättää sellaista ehkä outoa ajattelua meikäläisen päässä vielä toistaiseksi.

Sarvi epäili, että homoparien tanssahtelu Linnan juhlissa oli provosointia.

- On ainakin aitiopaikka missä provosoida.
 
"vieras"
Siis mitä hittoa? Miksi homojen julkiset tunteenilmaukset olisi jotenkin vähemmän hyväksyttävä asia kuin heteroiden? On se kumma, jos oman puolisonsa kanssa ei saa tanssia!
 
Jos on, niin tulipa taas osoitettua julkisesti tunteita pikkujouluissa. Ihan täysin tietämättäni.
Onkohan se sitten heti pettämistä, jos tanssii jonkun muun kuin oman puolison kanssa? Tunteen ilmaisu tanssilattialla... Ai niin, palstalla usein kyllä kuuleekin, että tanssiminen toisen kanssa on kyllä pettämistä. Ties mitä siinä hinkataan yhteen niin, että mekon paljetit sihisee.
 
"vieras"
Tyylikonsulentti Leena Sarvi voisi päivittää itsensä tälle vuosituhannelle.

Mua v*tuttaa se, että ne ihmiset, jotka yrittää elää ihan tavallista elämää ja luulee voivansa vihdoin nauttia juhlasta ihan kuten kuka tahansa muu, leimataan joksikin ihmeen provoilijoiksi ja ties miksi tällaisten tekopyhien, takakireiden tätien toimesta. "Liian arvokas tilaisuus homoparien tanssimiselle"? Jestas. Siinä homoparien tanssimisessa ei ole mitään sen enempää tai vähempää provokatiivista tai seksuaalista kuin heteroparien tanssimisessa. Se on tanssimista! Olisiko jo aika lakata vaahtoamasta homoista ja antaa kaikkien olla ihan mitä ovat.
 
Ei oo totta... Mä jo otsikoista päättelin et siell on kielareita ja vaakamamboa vedetty pitkin tanssilattiaa, mutta jos haloo on noussut siitä, että pari on vain tanssinut niin sais kyllä vetää Sarvi veen päähäsä ja pysyä poissa mediasta.
 
iaea
Siis vain heterot saavat tanssia puolisoittensa kanssa linnanjuhlissa? Että homojen pitäisi hävetä puolisojaan? Miksi HELVETISSÄ se, että tekee kuin kaikki muutkin on mukamas provosointia?? Taitaa Sarvella olla sarvi otsassa, mikä pelle...
 
Nyt ei ollut kovinkaan tyylikäs kommentti tyylikonsultilta.
Tosi ala-arvonen kommentti toi "liian arvokas tilaisuus homoparien tanssille".Eli joku ihminen ei ole tarpeeksi arvokas tanssimaan linnan juhlissa.Sarvi vois pitää mölyt mahassaan kun on olevinaan vielä joku tyylikonsultti.Itse sanookin vielä tossa jutussa että HÄN ei ole vielä tottunut ajatukseen homoista..
 
Peesaan leenaa
Leena Sarvi on harvinaisen oikeassa. Saas nähdä millainen homostelun mellastuskenttä Linnan juhlat ovat ensi vuonna kun lypsäjä on viimeistä kertaa emäntänä...
 
Hiukan kiukkunen
Onneks toi on taas vaan yhden ihmisen mielipide. Mutta huvittaa kun hän sivulauseessa mainitsee olevansa homojen kaveri mut sit kuitenkin on parempi että julkisesti ei näytetä sitä homoutta vaan homostella saa vaan kotona kun verhot on kiinni. Eli kaappiin vaan takaisin kaikki homot, hus hus. Ja maailma pelastuu!!!
 

Yhteistyössä