Hehekutus turhis (uus köökki)

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Kyl olen tyytyväinen lopputulokseen :heart:
Tästä lähdettiin

Ja tämmönen siitä tuli

Ja juu, tylsä, kamala, vanhanaikanen jne mut meille just passeli.
Ja löytyy meiltä jääkaappikin :D Se on vaan rajattu pois vikasta kuvasta

ei oo tylsä, eikä kamala, eikä vanhanaikainen, tosin nuo kodinkoneet tekee vähän sitä fiilistä. Sopis tuohon mainiosti sellaset metallin väriset uuni ja tiskikone, nuo näyttää vanhalta ja kuvaan kuulumattomilta. Muuten minusta aika upea keittiö !

Tyylillisesti uusi on enemmän munkin mieleen, mutta se mikä pisti silmään on se, että alakaappitilaa näyttäisi olevan selvästi vähemmän ja ainakin itse tarvitsen keittiööni juuri sitä kaappitilaa reilusti.

ei oo tylsä, eikä kamala, eikä vanhanaikainen, tosin nuo kodinkoneet tekee vähän sitä fiilistä. Sopis tuohon mainiosti sellaset metallin väriset uuni ja tiskikone, nuo näyttää vanhalta ja kuvaan kuulumattomilta. Muuten minusta aika upea keittiö !

Mulla ei pää kestä rosterisia koneita, niiden putsaaminen on liian tuskasta mulle :D
Ja toi negatiivinen ilmasu oli ihan ideana siks et viedään joltakulta harmaalta jalat suusta :xmas:

Tyylillisesti uusi on enemmän munkin mieleen, mutta se mikä pisti silmään on se, että alakaappitilaa näyttäisi olevan selvästi vähemmän ja ainakin itse tarvitsen keittiööni juuri sitä kaappitilaa reilusti.

Juu se väheni, mut noi kulmakaapit oli mun painajainen, ne oli aina sekasin eikä niiden tilasta saanu järkevästi käytettyä juurikaan mitään.

Juu sitä miekin katoin, että vanhakin oli ihan siistin näköinen. :) Yläkaapit on korkeempia kuin ennen, joten se tuo lisää säilytystilaa. Tykkään noista kulmissa olevista kodinkoneista, eikä ne mielestäni näytä liian vanhoilta. Rosteriset on kyllä näyttävät, mutta kyllä niitä sitten saakin olla pyyhkimässä... Uuden keittiön vesipiste vaan on kovin pienen oloinen.

Mä en kyl oikein tajuu miks pitäis olla rosteriset koneet jotta olis tyylikästä... Onhan ne ihan ihan hienoja, mut tuohon ap:n keittiöön sopii hienosti nuo valkoiset kodinkoneet.

Komia on keittiö :)

[QUOTE="KLIK";22613003]Juu sitä miekin katoin, että vanhakin oli ihan siistin näköinen. :) Yläkaapit on korkeempia kuin ennen, joten se tuo lisää säilytystilaa. Tykkään noista kulmissa olevista kodinkoneista, eikä ne mielestäni näytä liian vanhoilta. Rosteriset on kyllä näyttävät, mutta kyllä niitä sitten saakin olla pyyhkimässä... Uuden keittiön vesipiste vaan on kovin pienen oloinen.[/QUOTE]

Toi vesipiste jää tonne kulman taa piiloon, yks iso ja pyöree allas on nyt. On sen verran syväkin et siinä mahtuu tarpeelliset jutut tekemään. (edellisen kämpän keittiörempassa tuli valittua liian matala allas ainooks altaaks ja se ei ollu kovinkaan toimiva)

[QUOTE="vieras";22613005]Asiahan ei minulle kuulu, mutta viime kerralla kun asiaa pähkäilin niin tiskarin laittaminen ei taida vaatia koko keittön vaihtamista.[/QUOTE]

Ei, jos kaapit on siten että esim yhden kaapin voi korjata tiskikoneella. Vanhassa keittiössä ainoo sopiva kaappi oli vastakkaisella seinällä ja putkimies sano et voi sen sinnekin laittaa, mut ei ole suositeltavaa.
Keittiöremppa oli kuitenkin suunnittelussa, joten toteutettiin vaan hiukan aikataulua edellä.

[QUOTE="mää";22613022]Mä en kyl oikein tajuu miks pitäis olla rosteriset koneet jotta olis tyylikästä... Onhan ne ihan ihan hienoja, mut tuohon ap:n keittiöön sopii hienosti nuo valkoiset kodinkoneet.

Komia on keittiö :)[/QUOTE]

Kiitos.
Noi rosteriset koneet on makuasia, mulle ne ei sovi silmään ja jollekin taas sopii.

Yhteistyössä