Se missä oli myös selässä ja hiuksissa kukkia? Aivan ihana. :heart: Kuka se oli joka sitä kantoi, en ihan saanut selvää? Joku Näätänen?Ihana tuo limen värinen puku.
Tätä ei voi muuta kun tuijottaa...Umayyan perunasäkki:
Eikös sen äiti näitä ompele?Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22608891:Tuolla jolla oli tuo sukkahousupuku, oli viime vuonna vanhoista vhs-nauhoista (vai c-kasettinauhoista?) tehty puku.
Muoks: joukkuevoimistelun valmentaja Anneli Näätänen-Laine.Se missä oli myös selässä ja hiuksissa kukkia? Aivan ihana. :heart: Kuka se oli joka sitä kantoi, en ihan saanut selvää? Joku Näätänen?
Ken on tuo Kenneth?Jani Toivola ja Kenneth Liukkonen on pariskunta!
Mun mielestä heillä on ollut kauniita, värikkäitä pukuja. :heart: ja kyllähän ne esiintymispuvutkin tehdään ihan kunnon ompelijalla, ja ne maksavat paljon.Minkä ihmeen takia muuten noilla luistelijoilla/tanssijoilla/voimistelijoilla on jotenki halvan näköset puvut.. ilmeisesti teetetty samalla ompelijalla kun esiintymispuvutkin? Tai mun silmään ainakin pistävät heti.
Kiitos. =) :flower:Muoks: joukkuevoimistelun valmentaja Anneli Näätänen-Laine.
No siis värikäskin voi olla arvokkaan näkönen, niinku toi oliko Sarkomaan limenvärinen. Jotenki noi vaan on ehkä liian tyttömäisiä mun mielestä linnanjuhliin, väriä saa olla jos ei oo tommonen tyttömäinen prinsessamekkoMun mielestä heillä on ollut kauniita, värikkäitä pukuja. :heart: ja kyllähän ne esiintymispuvutkin tehdään ihan kunnon ompelijalla, ja ne maksavat paljon.
En mäkään. Mä vähän mietin että kehtaanko ääneen sanoa, mutta noi kuosit...En tykkää Ihamuotilan vaimon unikko-puvusta.
Todellakin. Valitettavasti tuosta pärstästä ei meikilläkään komeaa saa.Onko Jari meikannut? :O