E
"eve"
Vieras
Jos sä olet kolme niistä tavannutkin niin miten tämä nyt tuli sulle shokkina/yllätyksenä??
Huhuuuuu!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos sä olet kolme niistä tavannutkin niin miten tämä nyt tuli sulle shokkina/yllätyksenä??
Heitäs tutkimustulosta. Vai tarkoittiko "varmasti" oikeasti "minun mielestäni"?Lapsen kannalta on varmasti parasta, jos aikuiset pysyvät hänen elämässään, eivätkä koko ajan vaihdu.
Suoraan sanottuna sä olet kamala akka, joka on täällä AINA arvostelemassa ja juoruilemassa tutuistaan. Sulla ei näköjään ole omaa elämää.
Kaikkien pitäisi olla yhden kumppanin kanssa koko elämänsä, koska suurin osa on.
Jotenkin kummallista, että jotkut puolustaa tuollaasia äitejä (ja varmaan isiäkin ) eikä kukaan puolusta lasta. Kyllä mä olen ajatellut heti erosta lähtien, että uusia kumppaneita ei likalle esitellä heti koska ei tiedä onko suhde vakaa ja kestääkö se.
Mun mielestä typerää sekoottaa lasten päät vaihtuvilla kumppaneilla. Vois sen verran ajatella lapsiaan eikä vain sitä omaa napaa ja vaihdella kumppaneita kuin sukkia ja lapset on aivan sekaasin.
Tais anatolia nyt osua arkaan aiheeseen.
Jotenkin kummallista, että jotkut puolustaa tuollaasia äitejä (ja varmaan isiäkin ) eikä kukaan puolusta lasta. Kyllä mä olen ajatellut heti erosta lähtien, että uusia kumppaneita ei likalle esitellä heti koska ei tiedä onko suhde vakaa ja kestääkö se.
Mun mielestä typerää sekoottaa lasten päät vaihtuvilla kumppaneilla. Vois sen verran ajatella lapsiaan eikä vain sitä omaa napaa ja vaihdella kumppaneita kuin sukkia ja lapset on aivan sekaasin.
Ei ole henk.koht. arka paikka, oksettaa vaan tollanen omahyväisyys ja se, että lähes viikoittain tämä ap avautuu jonkun tuttunsa/kaverinsa/muun sellaisen elämän epäkohdista. Se on hyvä, että sinäkin olet aina heittämässä niitä kiviä, Anatolia ensimmäisenä ja sinä hyvänä kakkosena.
Minusta kumppania saa vaihtaa, jopa esitellä lapsilleenkin, mutta jos muilla lapsilla on yksi ja sama iskä joka on ja pysyy ja yhdellä vaihtuu iskät usein, niin kai lapsi alkaa miettimään miksi asia on hänellä näin ja noilla toisilla noin. Ei ehkä ihan pikkuisena, mutta kouluiässä viimeistään.
Ei ole henk.koht. arka paikka, oksettaa vaan tollanen omahyväisyys ja se, että lähes viikoittain tämä ap avautuu jonkun tuttunsa/kaverinsa/muun sellaisen elämän epäkohdista. Se on hyvä, että sinäkin olet aina heittämässä niitä kiviä, Anatolia ensimmäisenä ja sinä hyvänä kakkosena.
Ei se ole kivien heittämistä, jos keskustelee siitä, mikä on lapsille hyväksi ja mikä ei. Vai eikö enää ole sallittua sanoa mitään? Kaikki on jotain kivien heittelyä. SElvä. Siispä ei ole olemassa oikeaa ja väärää, on vaan kivienheittelyä ja kivenheittäjien uhreja, vai?
Sulla on nyt jotenkin vaikiaa kun noin pitää hyökätä ap:n kimppuun joka pohtii ihan asiallisesti yleisellä tasolla asiaa. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin tämä on keskustelupalsta jonka tarkootuksena ei ole haukkua toisia.
Minusta kumppania saa vaihtaa, jopa esitellä lapsilleenkin, mutta jos muilla lapsilla on yksi ja sama iskä joka on ja pysyy ja yhdellä vaihtuu iskät usein, niin kai lapsi alkaa miettimään miksi asia on hänellä näin ja noilla toisilla noin. Ei ehkä ihan pikkuisena, mutta kouluiässä viimeistään.
Sulle on turha sanoa mitään kun ei sulle ole ennenkään mennyt mikään jakeluunKiitos mielenkiinnostasi kuitenkin!
Olisi hieman eri asia keskustella asiasta yleisellä tasolla kuin alkaa dissaamaan jotakuta tuttuaan. Saa olla aika ameeban tasolla jos ei tuota eroa tajua. Ja ilmeisesti joudun toistamaan itseäni; se olisi myös eri asia, että ap tekisi tämäntyyppisiä aloituksia vaikka kerran vuodessa, mutta kun niitä on monta kuukaudessa... siitä jo voi päätellä jotain.
Sulla on nyt jotenkin vaikiaa kun noin pitää hyökätä ap:n kimppuun joka pohtii ihan asiallisesti yleisellä tasolla asiaa. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin tämä on keskustelupalsta jonka tarkootuksena ei ole haukkua toisia.
Mitäpä jos sun lapset ajattelee, että tolla toisella tytöllä on tosi kivaa kun sillä on monta isiä, ja että on itse huono kun on vaan yksi?Voi sun tyttöparkaa, millaista elämää hän joutuu elämään, on vain 1 isä kun toisella monta ihanaa tyyppiä elämässään.