Mitä luulet saisitko iskettyä yhden yön seuraa jos NYT memisit baariin bilettämään?

• Viestiketjun aloittaja "Miriam"
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Hassua, et kaikille naisille tää seuran saaminen ei ole selvää. Mut joo eihän se mikään huikee juttu tietenkään ole, jos jonkun körmyn joka kerta mukaansa saisi. Toisaalta uskon kyllä, että suht komeitakin miehiä on tarjolla baarista varsin laajalle skaalalle naisia. Sen verran pillun kipeitä me miehet ollaan etenkin kännissä.

Keittiönoita
Aivan varmasti saisin. Kun valomerkki tulee, jokainen nainen on kaunis. Ja tossa meidän lähipubissa pyörii useampikin einariepätoivo, joten yhden yön seuransa saisi jopa valita :D Vaatteilla tuskin olisi mitään merkitystä.

En todellakaan :D Paitsi ehkä jonkun perverssin joka kiihottuu raskaanaolevista:x Vetäisin päälleni jonkun todella seksikkään mammatunikan ja ihraisiin, turvonneisiin jalkoihini survoisin jotkut nolon näköiset saapikkaat.

...
[QUOTE="mies";22592422] Toisaalta uskon kyllä, että suht komeitakin miehiä on tarjolla baarista varsin laajalle skaalalle naisia. Sen verran pillun kipeitä me miehet ollaan etenkin kännissä.[/QUOTE]

No siis juuri näin :D Aika karkeeta, mut totta.

erimieli
[QUOTE="vieras";22590182]En varmaan saisi. :D rv 30 menossa. Jos nyt mielenhäiriössä baariin menisin, niin jonkun tunikanhan sitä saisi ylleen kiskoa :D[/QUOTE]

Odottavat naiset on valtavan nättejä!

"mää"
No aiemmin sain, hainkin kyllä itteä nuorempaa ehkä tai samanikäistä ja sellasta menevää,oli farkut ja joku trikoopaita. Nyt vähän ylipainoa, niin en usko niin helpolla saavan. Laittaisin varmaan kuitenkin farkut, mustan hihattoman t-paidan ja hupparitakin tai neuletakin siihen,koska se on mun tyyli. Nyt en varmaan sais kun ehköä itteä vanhempaa tai reilusti ylipainoista miestä, niin en sellasia hae. Tai nyt en hae mitään, kun itelläki mies kotona....

"minttu"
Kuka tahansa sais JONKUN mukaansa baarista :D
Tää on ihan totta! :-D
Vastaus kysymykseen: en saisi iskettyä, koska en osaa iskeä enkä muutenkaan mene koskaan juttelemaan miehille. Mutta luulisin, että useampi mies tulisi mun luokseni jutulle, ainakin viime kerran perusteella. Jos siis en olisi naimisissa ja kaipaisin yhden yön seuraa, varmasti sellaista löytyisi.

"vieras"
Saisin aika helposti, on nähty:D Olen melko tiukassa kunnossa äiti-ihmiseksi ja uskon, ettei vaatteilla ole väliä. Siis, jos ruoho aidan toisella puolella olisi vihreämpää ja kiinnostaisi, mutta kun olen yhden miehen nainen ja mies on yhden naisen mies.

Sangria
juu, kyllä saisin. mutta en sellaista tekisi. päälle laittaisin tiukat farkut, alaosasta vähän läpinäkyvä toppi ja saapikkaat. hiukset ylös kiinni ja meikit naamaan. laivalla se ainakin nähtiin että vaikka mies vierellä niin ukot tulee iskeen:xmas:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22592427:
Aivan varmasti saisin. Kun valomerkki tulee, jokainen nainen on kaunis. Ja tossa meidän lähipubissa pyörii useampikin einariepätoivo, joten yhden yön seuransa saisi jopa valita :D Vaatteilla tuskin olisi mitään merkitystä.
Peesi tälle. Kyllä naiset aina saa. Mä en moisia ole koskaan harrastanut, mutta usein on taksijonossa näitä epätoivoisia, jotka käy kysymässä jokaiselta naiselta :D

pukeutuisin mustiin vaatteisiin kuten aina ja mitä tulee tuohon miehen saamiseen, niin jo vanha kansanviisaus kertoo totuuden : Ei niin rumaa naista jota mies ei kauniiksi juo.

Mutta ketään en ota mukaani, silloin harvoin (1-2 x vuodessa) kun baarissa käyn, pitää sitä itseänsä arvostaa sen verran ettei kelle tahansa itseään jakele.

Kysymys on eilen illalla esitetty, mutta leikitään, että tämä iltakin kävisi.

99% varmuudella saisin seuraa.

Etsisin pikapikaa kaupasta puoleen väleen reittä ulottuvat mustat mokkasaappaat koroilla, metsänvihreän minimittaisen leveähelmaisen vakosamettihameen, pikkujoulunpunaisen paitapuseron ja leveän hilevyön vyötärölle.

Ongelmaksi vaan muodostuisi, että mitä v*ttua joku vieras äijä minusta sängyssään hyötyisi, kun luultavasti olisin ventovieraan seurassa varsin kylmä ja kuollut lahna.

eilen
Juu, eipä ole ongelmia ollut tuon asian suhteen mullakaan. Eilen olin baarissa, ja olihan tuota tanssittajaa vaikka minkälaista. Olen yhden miehen matkaan lähtenyt ja taidan jäädäkin...

Mut jos nyt oisin lähössä ni päälleni vetäisin mustan minihameen(+joku paita) tai -mekon, legginssit ja mustat saapikkaat. Näillä mentäis...

kaato
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22593240:
Kysymys on eilen illalla esitetty, mutta leikitään, että tämä iltakin kävisi.

99% varmuudella saisin seuraa.

Etsisin pikapikaa kaupasta puoleen väleen reittä ulottuvat mustat mokkasaappaat koroilla, metsänvihreän minimittaisen leveähelmaisen vakosamettihameen, pikkujoulunpunaisen paitapuseron ja leveän hilevyön vyötärölle.

Ongelmaksi vaan muodostuisi, että mitä v*ttua joku vieras äijä minusta sängyssään hyötyisi, kun luultavasti olisin ventovieraan seurassa varsin kylmä ja kuollut lahna.
Se äijä sais pussinsa tyhjennettyä ja vois kehua kavereillensa kaadosta.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22593032:
ihme oletus että jos mies on baarissa kännissä niin on epätoivonen, mikähän sitte jos on baarissa selvänä :O
No on se kyllä aika selviö, että jos joku äijäke pitää meikäläistä hemaisevan seksikkäänä, niin pelkkä humalatila ei asiaa selitä.

Yhteistyössä