Mitä luulet saisitko iskettyä yhden yön seuraa jos NYT memisit baariin bilettämään?

• Viestiketjun aloittaja "Miriam"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
en usko että saisin,tällä ylipaino/pärstäkerroin määrällä ei saa ketään.tai no jonkun epätoivoisen tuhannen humalassa olevan peräkammarin pertin vois mukaan saada.mutta onneks ei oo tarvettakaan ku oon naimisissa.

En usko. En oo koskaan jutellu baarissa vieraitten miesten kans. (Tosin en oo baarissa käynykään ku yhen kerran, oman ukkoni kans.)

Päälle laittaisin varmaan mustat suorat housut (mammahousut) ja yhen tietyn t-paidan. Päälle tuo iänikunen neulepaita, jos on kylmä.

Viimeksi muokattu:
"suski"
[QUOTE="vieras";22590256]en varmaan ku on tää raskausmaha, ja sormus sormessa :D huomen baariin ja iha mekon ja korkkarit pistän[/QUOTE]

No ihan varmana saisit, jos näyttäisit yhtään vihreää valoa. Etkö tiennyt, että raskausmahassa on monen mielestä jotakin todella kiihottavaa ja sormus tarkoittaa sitä ettet soittele myöhemmin perään.

---
enköhän mä saisi, ei ole ongelmia ollut tuon asian tiimoilta.

päälle laittaisin mustat sukkikset, korkkarit, timmi minihame ja joku tuubitoppi. hiukset nätisti ja meikit naamaan ja pitäisi irrota!

"Maamuska"
No todellakin saisin, pikemminkin pois saa karkotella kuin perässä juosta. :) En tosin enää käy baarissa kuin n. kahdesti vuodessa, mutta eipä oo näemmä "markkina-arvo" alentunut lapsen myötä. Mutta onneksi mulla on ihana mies kotona ettei tartte miesten takia baareissa juosta.

"Maamuska"
[QUOTE="suski";22591374]No ihan varmana saisit, jos näyttäisit yhtään vihreää valoa. Etkö tiennyt, että raskausmahassa on monen mielestä jotakin todella kiihottavaa ja sormus tarkoittaa sitä ettet soittele myöhemmin perään.[/QUOTE]

Niin ja monet miehet ois vaan varmaan innoissaan, kun sun kanssa ei tarttis kumiakaan käyttää. :p

"Maamuska"
[QUOTE="vieras";22590419]en usko että saisin,tällä ylipaino/pärstäkerroin määrällä ei saa ketään.tai no jonkun epätoivoisen tuhannen humalassa olevan peräkammarin pertin vois mukaan saada.mutta onneks ei oo tarvettakaan ku oon naimisissa.[/QUOTE]

Mites sitten olet naimisiin päässyt, jos noin ajattelet? Vai oliko miehesikin silloin juuri tuollainen pertti?

"vieras"
Kyllä mä väittäisin et sellaista naista ei ole olemassakaan joka ei saisi JOTAIN miestä mukaansa baarista yhdeksi yöksi. Ei haittaa sormukset sormessa ja vauvat mahassa. Jos hengität, lupaat aukaista reidet ja lasket rimaa tarpeeksi alas niin aivan varmasti joku mies lähtee mukaan.

"mies"
[QUOTE="vieras";22592355]Kyllä mä väittäisin et sellaista naista ei ole olemassakaan joka ei saisi JOTAIN miestä mukaansa baarista yhdeksi yöksi. Ei haittaa sormukset sormessa ja vauvat mahassa. Jos hengität, lupaat aukaista reidet ja lasket rimaa tarpeeksi alas niin aivan varmasti joku mies lähtee mukaan.[/QUOTE]

Joo kyllä se näin on.

Mä pukisin päälleni mustan niittimekon, farkut joissa etupuoli
on sellaista nahkajäljitelmää ja takaosa on mustaa farkkua.
Bootsit ehdottomasti.

Seuraa saa ja löytyy aina jos haluaisi.
Mutta ei tulisi mieleenikään lähteä kapakasta kenenkään mukaan.

Ja kyllä sitäkin on joskus elämän aikana tullut kokeiltua, mutta ei
ole mun juttuni.

Normitilassani kyllä aina on ollut tilaisuus, vaikken koskaan sitten ole sitä käyttänyt. Vaikka olen ylipainoinen, niin aina on komeita seuralaisia tarjolla, eikä koskaan tarvitse itse maksaa juomiaan. Nyt rv 35 luulen että ei kävisi flaksi :D

Yhteistyössä