Mitkä oli lapsuutesi TOP3 lastenohjelmat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Tao Tao
2. Peukaloisten Retket
3. Pikku Kakkosen ohjelmat (Justus lohikäüärme, Hinku&Vinku, Käytöskukkanen, Myyrä jne.)

Maailman ympäri 80 päivässä oli tosi hyvä! Ja Maija Mehiläinen. 70-80-luvulla ei ollut niin paljon tarjontaa kun nykyään, mut laatu sitäkin parempi :)
 

Yhteistyössä