Miehet on yksiä v**un paskoja!

Kuulehan harava. Olet mainostanut täällä sairaanhoitajaopintoja. Oletko varma, että olet riittävän tasapainoinen tuohon ammattiin? Se on kuitenkin aika vaativa.

Mitkä ihmeen sairaanhoitajaopinnot? Ja töitä olen jo tehnyt hoitoalalla joten älä sä yritä päättää mitä mä saan tehdä.

Sä olet yks niistä idiooteista jotka ei tajua, että ilman lähihoitajia ei pärjättääsi.

No heitäpä lonkalta joku täydellisen turha ammatti. Siis sellainen OIKEA duuni, johon esim. opiskellaan, ja jonka harjoittamisesta maksetaan verojakin (eli tälläkin palstalla monesti joissain inhokkiketjuissa nähty "palkkamurhaaja" ei nyt käy vastaukseksi..). Olisi hauska tietää, että kuinka monen meistä ei enää aamulla kannata lähteä töihin, koska kuulee sinulta olevansa turha, ja ilmankin pärjättäisiin vallan mainiosti.

No heitäpä lonkalta joku täydellisen turha ammatti. Siis sellainen OIKEA duuni, johon esim. opiskellaan, ja jonka harjoittamisesta maksetaan verojakin (eli tälläkin palstalla monesti joissain inhokkiketjuissa nähty "palkkamurhaaja" ei nyt käy vastaukseksi..). Olisi hauska tietää, että kuinka monen meistä ei enää aamulla kannata lähteä töihin, koska kuulee sinulta olevansa turha, ja ilmankin pärjättäisiin vallan mainiosti.

Anteeksi mitä? :O

:laugh: :popcorn:
Laught.gif
:popcorn: :vampire:

mä olen kai tavallistakin tyhmempi tänään kun en tajua miten Scarlettin työssä olo ja opinnot, saati se onko joku ammatti turha tahi ei, liittyy millään tavalla aloituksen aiheeseen :O :confused:

Sepä se. Ja sitten kun joku irvii mun alasta ja puolustan sitä niin sitten mun pitääskin puolustaa kaikkia ammatteja. Ja mun pitääs kertoa mikä on turha ammatti kun kehtaan tosiaan puolustaa sitä mitä mä opiskelen.

Yhteistyössä