uskis
Siis painotus sanassa SAATTAA !Ihan totta! Oululaisuus saattaa siis olla jotain sellaista, joka lukee rivien välissä ja joka huokuu kauemmaskin
Siis painotus sanassa SAATTAA !Ihan totta! Oululaisuus saattaa siis olla jotain sellaista, joka lukee rivien välissä ja joka huokuu kauemmaskin
Ilmeisesti näin voi olla, sikäli kuin sinä oululainen olet?Ihan totta! Oululaisuus saattaa siis olla jotain sellaista, joka lukee rivien välissä ja joka huokuu kauemmaskin
Onhan se tietty ongelma, mutta oululaiset ovat kompensoineet sitä hankkimalla vahvempaa deodoranttia.Ihan totta! Oululaisuus saattaa siis olla jotain sellaista, joka lukee rivien välissä ja joka huokuu kauemmaskin
Se on hyvä. Mullakin on muutama oululainen kaveri, ja oonkin ihmetellyt, että kuin ne niin tuoksuu jollekin edt:lle ja tekee tiukkaa olla heidän lähistöllään. Mä kun oon hajusteallergikko .Onhan se tietty ongelma, mutta oululaiset ovat kompensoineet sitä hankkimalla vahvempaa deodoranttia.
No nyt sä kiemurtelet jo niin koukussa että taisinpa olla oikeassa ?Siis painotus sanassa SAATTAA !
Tämä on aivan tietoista taktikointia . Joo, taitaa olla munkin nyt aika siirtyä toisiin hommiin. Palataan taas astialle kun aika antaa myöten!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22572318:No nyt sä kiemurtelet jo niin koukussa että taisinpa olla oikeassa ?
Vaan nyt minunkin pitää pitää noin tunnin tauko ja poistua asunnostani. Salaperäisesti en kerro, minne menen
Mutta tulen myöhemmin takaisin. Laita sinä ehtiessäsi jotain syvällistä pohdintaa tänne sillä aikaa!
Kerro sinä, sinähän se kysymyksen esitit!Alkuperäinen kirjoittaja voi äiti;22572350:Mistä ihmeestä näitä tyhmiä kysymyksiä kumpuaakin.
. Nyt vaihtuu aiheet, aika poistua. Mooooooooooooiii!!!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22572366:Kerro sinä, sinähän se kysymyksen esitit!
Miten se oli tuon kirkosta eroamisen ja evoluution kanssa? Oliko niillä mitään yhteistä linkkiä löydettävissä, jotain luunpalasta tai jotain, mikä liittäisi ne kiistattomasti apinoihin?. Nyt vaihtuu aiheet, aika poistua. Mooooooooooooiii!!!
Parempaa tieteellistä aineistoa on varmasti saatavilla muualta kuin kaksplussalta. Ja toisaalta, vaikkei elämää voisikaan syntyä ilman jumalaa, niin seuraako siitä, että juuri seemiläisten karjankasvattajien uskonnosta muutaman myytin kautta nykyaikaan tuunattu versio olisi Se Oikea? Ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v:Minä olen hyvin pettynyt tieteeseen tämän ketjunkin pohjalta. Satoja viestejä, mutta ei vielä yhtäkään todistetta että elämää voisi edes teoriassa syntyä ilman Jumalaa. Mitähän NASAlla huomenna on kerrottavaa?
Seuraako tuosta sinun päättelyketjustasi, että seemiläisten karjankasvattajien uskonnosta versova nykyversio EI olisi se OIKEA? Ei seuraa.Parempaa tieteellistä aineistoa on varmasti saatavilla muualta kuin kaksplussalta. Ja toisaalta, vaikkei elämää voisikaan syntyä ilman jumalaa, niin seuraako siitä, että juuri seemiläisten karjankasvattajien uskonnosta muutaman myytin kautta nykyaikaan tuunattu versio olisi Se Oikea? Ei seuraa.
Joo eihän kaksplus ainakaan virallisesti ole mikään tieteellinen foorumi, mutta kyllä täälläkin kaikenlaista hiipparia pyörii. Ja noista karjankasvattajista, niin hyvin looginen heidän Jumalansa kyllä vaikuttaa olevan. Mitä tarkoitat noilla myyteillä? Oisko esimerkkiä?Parempaa tieteellistä aineistoa on varmasti saatavilla muualta kuin kaksplussalta. Ja toisaalta, vaikkei elämää voisikaan syntyä ilman jumalaa, niin seuraako siitä, että juuri seemiläisten karjankasvattajien uskonnosta muutaman myytin kautta nykyaikaan tuunattu versio olisi Se Oikea? Ei seuraa.
Tuo saattoi olla pahinta "looginen" -sanan väärinkäyttöä mitä olen ikinä nähnytJoo eihän kaksplus ainakaan virallisesti ole mikään tieteellinen foorumi, mutta kyllä täälläkin kaikenlaista hiipparia pyörii. Ja noista karjankasvattajista, niin hyvin looginen heidän Jumalansa kyllä vaikuttaa olevan. Mitä tarkoitat noilla myyteillä? Oisko esimerkkiä?
Eurokriisikin johtuu toisesta romahduksesta, nimittäin (kristillisen) moraalin täydellisestä romahtamisesta.Väittäisinpä, että näitä eurokriisiuutisia et löydä Raamatusta. Taloudellisia romahduksia tulee tässä markkinataloussysteemissä ...Mitä Raamatusta taas löytää, niin yhteinäinen maailmanhallitus ja henkilöpalvonta ja siihen liittyvä "pedon merkki" esimerkiksi. Nämä ovat mielestäni ilmestyskirjassa sikäli suoraan sanottu, että ne voidaan todeta siellä sanotun ja sitten tarkkailla, että käykö niin vai ei.
Ja sitten sinä seuraavaksi perustelet aukottomasti, ja osoitat meille, mistä me näemme että Jumala ei ole looginen.Tuo saattoi olla pahinta "looginen" -sanan väärinkäyttöä mitä olen ikinä nähnyt
Miten olisi, jos ihan ottaisit Raamatun käteesi ja tutkisit sitä ihan siltä kannalta, kuinka looginen se on? Mm. jo VT:ssa kerrotaan Jeesuksesta ja hämmästyttävää on se, kuinka Jeesus eläessään täytti ne profetiat. Ja paljon paljon muuta, nyt ei ole aikaa tämän enempää kommentoida.Tuo saattoi olla pahinta "looginen" -sanan väärinkäyttöä mitä olen ikinä nähnyt
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22579834:...että dechs ei enää vastaa minun kysymyksiini.
a) Dechs on loukkaantunut minulle jostain.
b) Dechs ei koskaan toipunut siitä että NASAn astronauteissa on uudestisyntyneitä kristittyjä miehiä.
c) Dechs on ylimielinen ja siksi ei enää vastaa minulle.
d) Dechs pitää minua niin ala-arvoisena keskustelukumppanina ettei minulle hyödytä vastata.
e) Dechs ei enää tiedä mitä sanoa.
f) Dechs uskoo jo itsekin että Raamatun totuudellisuuteen ja on siksi hiljaa ettei paljastuisi.