äiti 44 v
Mä en tajua miksi nämä joskus tulevat SINISENÄ sen kun klikkaat auki kuten vaikka tuo jouluradiolinkki tuli ja tämä taas ei sinisty millään.http://www.tv7.fi/
Mä en tajua miksi nämä joskus tulevat SINISENÄ sen kun klikkaat auki kuten vaikka tuo jouluradiolinkki tuli ja tämä taas ei sinisty millään.http://www.tv7.fi/
Pohjois Phjanmaalta, vahan Oulusta etelaan.Mistäpäin Pohjanmaata taloa etsit? Etelä-, Keski- vai Pohjois-? Tervetuloa !
Ai minä vai? Joo, kerrankin pääsin tähän aikaan tänneAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22571728:Sinäkin täällä tähän aikaan?
Heh, luin Hollantia käsittelevästä kirjasta, että vuonna 1944, pahimman saksalaismiehityksen aikaan, eräs hollantilainen protestanttinen lahko hajosi kahtia. Oppiriidan syy oli: puhuiko paratiisin käärme todella? Niitä lahkoja on mielettömästi Hollannissa ja tarvitaan asiantuntija erottamaan ne opillisesti toisistaan. Lahkon kahtiajakautuminen tarkoittaa usein sitä, että saman perheen jäsenet lakkaavat puhumasta toisilleen, kun jäävät eri puolille.Lempparini: Puhuva käärme. Symbolinen vai kirjaimellinen?
Jos Sina naytat ensin , niin mina naytan kans.Enpäs kerro . Saanko kysyä, mikä kunta kyseessä ?
Voi ei. Todella tärkeä detalji tuo käärme. Mä en tähän astisessa uskonvaelluksessani ole edes kiinnittänyt tuohon asiaan mitään huomiota. Katsoin tuossa puolisen tuntia sitten tv7:lta ohjelmaa Afrikan nälkiintyneistä lapsista ja kuinka Äiti Teresa kertoi erästä kadulla kohtaamastaan lapsesta. Luulisi, että tällaisissa asioissa kristityillä olisi ihan riittäväti pohdiskeltavaa ja työsarkaa.Heh, luin Hollantia käsittelevästä kirjasta, että vuonna 1944, pahimman saksalaismiehityksen aikaan, eräs hollantilainen protestanttinen lahko hajosi kahtia. Oppiriidan syy oli: puhuiko paratiisin käärme todella? Niitä lahkoja on mielettömästi Hollannissa ja tarvitaan asiantuntija erottamaan ne opillisesti toisistaan. Lahkon kahtiajakautuminen tarkoittaa usein sitä, että saman perheen jäsenet lakkaavat puhumasta toisilleen, kun jäävät eri puolille.
Ei muistakaan. Paikan nimi oli Siikajoki.Ääääh. En mä taida, kun tää on niin pikku paikka, ja kaikki tuntee sit mut :/. Ei kehtaa... Mut sähän oot siellä rapakon takana, ei kukaan enää sua muista täällä. Kerro sä!
Mistä sä sellaista epäilet :O?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22572023:Vai Oulun läheltä olet lähtöisin? Et kovin kaukaa Oulusta voi olla kun Oulun murrekin näkyy vielä sujuvan
Ja minä kyllä epäilen uskiksen olevan Oulusta tai läheltä mutta näkyy leikkivän salaperäistä...
Ethan vain ole lumiukko?Ok, kiva paikka. Joskus tullut siellä valkoista palloa lyötyä .
Ei harmainta aavistusta! Mutta on tuntunut jo kolmisenkymmentä sivua siltä että Oulun lähellä saattaisit asua! Ei sinua murre kyllä ole paljastanut, fiilis vain on tällainen.Mistä sä sellaista epäilet :O?
Ihan totta! Oululaisuus saattaa siis olla jotain sellaista, joka lukee rivien välissä ja joka huokuu kauemmaskinAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22572145:Ei harmainta aavistusta! Mutta on tuntunut jo kolmisenkymmentä sivua siltä että Oulun lähellä saattaisit asua! Ei sinua murre kyllä ole paljastanut, fiilis vain on tällainen.