Gisele on kaunis ja ihan ok kroppa, mutta ittelle en haluaasi noin hoikkaa kroppaa. Mun ihanne on runsaammat muodot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22566880:mikä ton naamaa vaivaa :O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22566880:mikä ton naamaa vaivaa :O
Jaa-a? Eilen sinua loukkasi, kun asetin miehiä ulkonäön perusteella tasoihin. Ilmeisesti naisia on kumminkin oikein arvostella. Vielä varsinkin, jos nainen on kaunis.
Mä en näe sen naamassa mitään outoa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22566978:ei muute loukannu, sä laitoit sitäpaitsi ihmisiä eri tasoihin, et erikseen miehiä.
eikä ole arvostelua kysyä että mikä naamassa on. ja jos oliskin arvostelua niin ei koske sinua.
No ei kaikkien... Mutta miksei tuollainenkin voisi olla?
Aika inhottava lukea noita luusäkki-kommentteja.
Bmi 24 ja ihraa ympärikehoa? Siis sitä rasvaa mitä on hyväkin olla vai ylimääräistä rasvaa joka paikassa?
Ja nyt voin kai sitten kysyä että miksi jokaisen olisi oltava hoikka ja timmi?
No emmä ny tiiä. En ole lasteni päiväkodeissa, kouluissa tai vaikka työpaikallani (jossa sentään yli tuhat ihmistä) nähnyt juurikaan plösöjä äitejä. Tai olenkohan ainuttakaan?
Ah ihana Gisele. Sen kropasta huomaa, että se on luonnostaan tosi hoikka. Itse oon päättäväisellä treenamisella saanut kroppani nyt tosi hyvään kuntoon. Kun on paljon vaan treenannut, niin näkyy toki enemmän vatsalihaksia ja käsivarret ja reidet on muodokkaammat, vaikka oon aerobiseen keskittynyt. Oon tyytyväinen tähän, vaikka mielestäni tuollainen luonnostaan hoikka, kroppa jossa ei oo niin erottuvat lihakset on vähän naisellisempi. Tietty vois lopettaa liikunnan ja syödä kituuttamalla, mutta se ei ois kivaa ja mulle henk.koht kertyy selluliittia jos en urheile.
En käsittääkseni sellaista sanonutkaan. Ylipainosta paljon puhutaan mediassa, mutta minä en tiedä missä se oikeastaan edes on. Näen yleensä vain ihan normaaleja ihmisiä liikkumassa. Voi tietty olla, etten tiedä miltä plösö näyttää ja arvioin väärin lähimmäisiäni.
Kyllä, alkuperäisessä aiheessa on kyse juurikin siitä, miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista. Et ehkä pysty edes käsittämään että se ei ole mahdollista, hinta voi olla aika suuri kun kova treeni ei annakaan samaa lopputulosta. Kuntoilu ja terveellisesti syöminen on eri asioita kuin mallinvartaloiseksi treenaaminen, se kun ei kaikilta onnistu ilman kirurginveistä.
Ja mun mielestä kenenkään ei tarvitse olla timmi, eikä edes hoikka. Mua ei haittaa, jos toiset eivät vastaa omaa kauneuskäsitystäni. Ennen olin ihan ääliö painoasioissa, sitten eräs tuttuni irl sai minut näkemään asian vähän toisin. Ylipaino on ongelma yhteiskunnassa, mutta siitä ei päästä eroon ainakaan sillä, mitä tällä palstalla melkein päivittäin näkee.
Sääliksi käy naisia jotka puristelevat kylkiään ja kyselevät täältä onko hyvät mitat, kun mitat on normaalit tai laihat jopa. Itse en suostu elämään ulkonäölleni, joka rapistuu kuitenkin teen sille mitä tahansa. Liikun kyllä päivittäin ja syön terveellisesti ja puhdasta ruokaa, mutta siinä onkin kyse terveydestäni, ei ulkonäöstäni.
Gisele on kaunis ja ihan ok kroppa, mutta ittelle en haluaasi noin hoikkaa kroppaa. Mun ihanne on runsaammat muodot.
Haha, etpä vissiinJos saisit nyt ottaa giselen kropan, niin kylläpä vaan taitaisi kelvata. Ainakin siinä mielessä, että hoikkaan kroppaan voi kerryttää niitä kiloja haluamansa määrän. Toisin päin se onkin vaikeampi juttu.
Asiasta kolmanteen, meillä töissä ihmisten linjoja vissiin auttavat ne seikat, että työnantaja tarjoaa lounaan ja se on aina tosi terveellinen pamaus. Toisekseen, välipalat kielletty omilla paikoilla, samoin muut juomat kuin vesipullo. Työnantaja tarjoaa kahvitauoilla hedelmiä päivittäin. Ilmainen kuntosali myös käytössä. Siinä pysyy sitten kuosissa, muttei tule nälkä. Sellaisia terveellisen elämän ja hampaiden hyvän huollon periaatteita.