Tältäkö kaikkien naisten pitäisi näyttää? *Kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos laihduttaa itsensä noin laihaksi kuin tuo malli on, 95 % naisilta katoavat rinnat eli sitten on edessä käynti plastiikkakirurgilla, jos mielii että rintavarustustakin on. Kun puhutaan treenaamisesta, niin minä en ainakaan haluaisi käyttää 15-20 tuntia viikossa siihen (luvussa huomioitu myös matkoihin käytetty aika). Vaikka lopputulos olisi minkälainen, niin kerta kaikkiaan en! Jos tuon ajan käyttäisi vaikka opiskeluun, johonkin luovaan toimintaan tms., niin kyllä saisi minusta paljon hyödyllisempiä asioita aikaiseksi. Harva kyllä ottaa semmoista projektia, että niin keskittyneesti tekee jotain, mutta kannttaisi... Minulle kelpaa ihan hyvin tämä vartalo, jossa on n. 5 kg ylipainoa ja ehkä joku paikka roikkuukin, mutta kunnon yritän pitää hyvänä kerran viikossa jumppaamalla tai hölkkäämällä, ettei tarvitse puuskuttaa portaissa tai bussille juostessa.

Parikymppisenä innostuin yhdestä huippukivasta liikuntaporukasta ja saliin+matkoihin kului keposesti tuo 20 h viikossa. Sosiaalinen elämäni kärsi ja olin sillä lailla koukussa siihen harrastusporukkaan, että olin ihan tuskassa jos olin kipeä tai oli jotain perhetapahtumia ja piti jättää yksikin kerta väliin. Järjetöntä minusta... Vartaloni oli lihaksikas ja kiinteä, mutta ei suinkaan täydellinen. Että sekin vielä...

Gisele Bündchen on kyllä upeakroppainen mutta tuskin on hänkään ihan täysin luonnonkaunis, brasiliattaret kun tunnetusti harrastavat plastiikkakirurgiaa... Mutta hiljattain lapsen saaneeksi kyllä upea ilmestys!

[QUOTE="outoa";22566580]Niin, no millä hinnalla sitten, kerrothan? Minusta se, että harrastaa aerobista liikuntaa ja tekee hieman lihaskuntoa ja syö kulutuksensa mukaan, ei ole paha hinta. Noilla eväillä pysyy aika mukavasti hoikkana ja timminä.[/QUOTE]

Ja hoikka ja timmi pitäisi olla miksi? Jos joku on, niin hyvä niin jos hän on itseensä tyytyväinen. Mutta jokainen, ihan oikeasti?

Ja hoikka ja timmi pitäisi olla miksi? Jos joku on, niin hyvä niin jos hän on itseensä tyytyväinen. Mutta jokainen, ihan oikeasti?

Älä vaihda puheenaihetta kesken, nyt ei ollut kyse siitä, että miksi kaikkien pitäisi, vaan että millä hinnalla se voidaan saavuttaa. Eri asioita. Haluaisin edelleen vastauksen siihen, että onko kuntoilu ja liian energiansaannin välttäminen, monipuolisesti syöminen sitten liian kova hinta?

Minä olen tuosa ap:n kuvasta + versio.. En ole noin kiinteä, mutta en kyllä roikukaan mistään. ..samanlaisesti laiha ja siro.. Mutta katsotaanpas hetken päästä, kun vauva alkaa vatsassa kasvamaan :D ja varsinkin synnytyksen jälkeen.. Mutta eipä mua pelota eikä haittaa.. :)

Minä olen tuosa ap:n kuvasta + versio.. En ole noin kiinteä, mutta en kyllä roikukaan mistään. ..samanlaisesti laiha ja siro.. Mutta katsotaanpas hetken päästä, kun vauva alkaa vatsassa kasvamaan :D ja varsinkin synnytyksen jälkeen.. Mutta eipä mua pelota eikä haittaa.. :)

Olet siis omasta mielestäsi Gisele+ -versio? Et kiinteä, mutta laiha ja siro?

No mä näytän tolle kuin toi ap:n laittama kuva, paitsi rinnat on kyllä pienemmät. 171cm/50,5kg. Enkä ole laihduttanut, terveellisesti syömällä tohon pystyy. Ja pystyy kyllä herkutteleenkin ja ottaan olutta ym. Varmaan aineenvaihdunta vaikuttaa paljon?

21868812-giselle_bundchen.jpg

QUOTE]

Panisin:p

Kyllähän tuo aivan upealta tuossa kuvassa näyttää, en edes tiedä kuka on kyseessä mutta jo on joku tunnettu malli, luultavasti eri kuvakulmassa on liian laiha eli ne muodot puuttuu. 4-vuotias tyttö totesi tuon kuvan nähtyään, että "tuo on tuollainen nukke". Itse ihannoin eniten urheilullista, muodokasta ja kiinteää vartaloa. Omat mittani ovat sellaiset ja vaatteet päällä sellaiselta sporttibeibeltä voin näyttääkin, mutta kyllä sitä minunkin hoikassa rungossani on pehmeää löllöä, josta myöskin haluan eroon. Treenit ovat hieman tauolla, kun olen nyt viimeisilläni raskaana.

Hoikkuus on kuitenkin ihmiselle luonnollinen olotila, se läski kertyy ylensyönnillä ja liikkumattomuudella.

[QUOTE="outoa";22566670]Älä vaihda puheenaihetta kesken, nyt ei ollut kyse siitä, että miksi kaikkien pitäisi, vaan että millä hinnalla se voidaan saavuttaa. Eri asioita. Haluaisin edelleen vastauksen siihen, että onko kuntoilu ja liian energiansaannin välttäminen, monipuolisesti syöminen sitten liian kova hinta?[/QUOTE]

Kyllä, alkuperäisessä aiheessa on kyse juurikin siitä, miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista. Et ehkä pysty edes käsittämään että se ei ole mahdollista, hinta voi olla aika suuri kun kova treeni ei annakaan samaa lopputulosta. Kuntoilu ja terveellisesti syöminen on eri asioita kuin mallinvartaloiseksi treenaaminen, se kun ei kaikilta onnistu ilman kirurginveistä.

Ja mun mielestä kenenkään ei tarvitse olla timmi, eikä edes hoikka. Mua ei haittaa, jos toiset eivät vastaa omaa kauneuskäsitystäni. Ennen olin ihan ääliö painoasioissa, sitten eräs tuttuni irl sai minut näkemään asian vähän toisin. Ylipaino on ongelma yhteiskunnassa, mutta siitä ei päästä eroon ainakaan sillä, mitä tällä palstalla melkein päivittäin näkee.

Sääliksi käy naisia jotka puristelevat kylkiään ja kyselevät täältä onko hyvät mitat, kun mitat on normaalit tai laihat jopa. Itse en suostu elämään ulkonäölleni, joka rapistuu kuitenkin teen sille mitä tahansa. Liikun kyllä päivittäin ja syön terveellisesti ja puhdasta ruokaa, mutta siinä onkin kyse terveydestäni, ei ulkonäöstäni.

[QUOTE="Äitee";22566781]Hoikkuus on kuitenkin ihmiselle luonnollinen olotila, se läski kertyy ylensyönnillä ja liikkumattomuudella.[/QUOTE]

Hoikkuus vai normaali paino on ihmiselle normaali tila?

Olishan se kiva näyttää tolta, ei vaan käytännössä ole ainakaan mulle mahdollista, jos muuten on noin timmi, tissit ja persus katoaa, eli pakko omata vähän rasvakerrosta et saa muodot pysymään, toki, rajansa siinäkin, olis tässä hanurissa varaa yks 10kg laihuttaa, mut kattoo sitä sit joskus.. :D

Hoikkuus vai normaali paino on ihmiselle normaali tila?

Tarkoitin hoikalla normaalipainoista, malleillahan bmit on yleensä alle sen. Mutta en sellaista bmi 24 kokoista, jolla on ihraa ympärikehoa. Sen sijaan lihaksilla bmi 24 on ihan viehättävän näköinenkin. Toisaalta joku voi olla omassa normaalipainossaan sen bmi 16, mutta harvempi lihoo löllöksi "luonnollisesti".

[QUOTE="Äitee";22566822]Tarkoitin hoikalla normaalipainoista, malleillahan bmit on yleensä alle sen. Mutta en sellaista bmi 24 kokoista, jolla on ihraa ympärikehoa. Sen sijaan lihaksilla bmi 24 on ihan viehättävän näköinenkin. Toisaalta joku voi olla omassa normaalipainossaan sen bmi 16, mutta harvempi lihoo löllöksi "luonnollisesti".[/QUOTE]

Bmi 24 ja ihraa ympärikehoa? Siis sitä rasvaa mitä on hyväkin olla vai ylimääräistä rasvaa joka paikassa?

Ja nyt voin kai sitten kysyä että miksi jokaisen olisi oltava hoikka ja timmi?

Yhteistyössä