P
"piitu"
Vieras
Jos laihduttaa itsensä noin laihaksi kuin tuo malli on, 95 % naisilta katoavat rinnat eli sitten on edessä käynti plastiikkakirurgilla, jos mielii että rintavarustustakin on. Kun puhutaan treenaamisesta, niin minä en ainakaan haluaisi käyttää 15-20 tuntia viikossa siihen (luvussa huomioitu myös matkoihin käytetty aika). Vaikka lopputulos olisi minkälainen, niin kerta kaikkiaan en! Jos tuon ajan käyttäisi vaikka opiskeluun, johonkin luovaan toimintaan tms., niin kyllä saisi minusta paljon hyödyllisempiä asioita aikaiseksi. Harva kyllä ottaa semmoista projektia, että niin keskittyneesti tekee jotain, mutta kannttaisi... Minulle kelpaa ihan hyvin tämä vartalo, jossa on n. 5 kg ylipainoa ja ehkä joku paikka roikkuukin, mutta kunnon yritän pitää hyvänä kerran viikossa jumppaamalla tai hölkkäämällä, ettei tarvitse puuskuttaa portaissa tai bussille juostessa.
Parikymppisenä innostuin yhdestä huippukivasta liikuntaporukasta ja saliin+matkoihin kului keposesti tuo 20 h viikossa. Sosiaalinen elämäni kärsi ja olin sillä lailla koukussa siihen harrastusporukkaan, että olin ihan tuskassa jos olin kipeä tai oli jotain perhetapahtumia ja piti jättää yksikin kerta väliin. Järjetöntä minusta... Vartaloni oli lihaksikas ja kiinteä, mutta ei suinkaan täydellinen. Että sekin vielä...
Parikymppisenä innostuin yhdestä huippukivasta liikuntaporukasta ja saliin+matkoihin kului keposesti tuo 20 h viikossa. Sosiaalinen elämäni kärsi ja olin sillä lailla koukussa siihen harrastusporukkaan, että olin ihan tuskassa jos olin kipeä tai oli jotain perhetapahtumia ja piti jättää yksikin kerta väliin. Järjetöntä minusta... Vartaloni oli lihaksikas ja kiinteä, mutta ei suinkaan täydellinen. Että sekin vielä...