Asiasta kolmanteen, meillä töissä ihmisten linjoja vissiin auttavat ne seikat, että työnantaja tarjoaa lounaan ja se on aina tosi terveellinen pamaus. Toisekseen, välipalat kielletty omilla paikoilla, samoin muut juomat kuin vesipullo. Työnantaja tarjoaa kahvitauoilla hedelmiä päivittäin. Ilmainen kuntosali myös käytössä. Siinä pysyy sitten kuosissa, muttei tule nälkä. Sellaisia terveellisen elämän ja hampaiden hyvän huollon periaatteita.
Oho! Mikä tuommoinen työpaikka on? Niitä saisi löytyä enemmänkin.
En ole yhtään jaksanut lukea tätä ketjua, muutamaa viestiä lukuunottamatta, mutta lisään nyt oman mielipiteeni tämän viimeisen sivun keskustelun perusteella.
Toiset vaan syntyy kauniimmiksi kuin toiset, ja jos näin käy, niin kivat sille, muttei se mikään ylpeyden aihe ole kun ei ole itse aiheutettua. Kyllä tuohon kauneuteen geenitkin vaikuttaa, vaikka miten treenais.
Toisekseen, jos on kovalla työllä treenannut ja "syönyt" itsensä kauniiks, niin kivat sillekin, terveempänähän elelee, ja hyvinvoivampana kuin sellainen joka vetää kaljaa ja makkaraa, eikä liiku.
Onneksi itse en ole enää niin ulkonäkökeskeinen (eikä ole siis mitään iän mukana tuomaa "pakkoa") kun joskus olin. Sahasin päivät pitkät salilla, ja kuosissa olin. Edelleen harrastan liikuntaa, ja pyrin syömään terveellisesti, mutta semmoinen joka gramman kyttääminen ja itsensä jatkuva tuunaaminen on mielestäni vähän turhanpäiväistä. Kukin todellakin tyylillään.
Se, että tuunaa itseään hullun lailla, ei saa omaa arvostustani nousemaan ko. henkilöön, eikä tuo ole kauneuden kriteeri. (Sanon nyt varmuudeksi, että en sitten "aliarvostakaan" ketään tuommoisen perusteella). Maailmassa on hyvin paljon kauniita ihmisiä, Suomessakin. Enkä itse ole vielä sellaista maata nähnyt, missä suurin osa naisista olisi jotenkin yleisesti kauniimpia kuin toisaalla. Ja olen matkustellut paljon.