Ä
"Äippäliini"
Vieras
Meillä on siis nyt sellanen tilanne, että mieheni lapset muuttivet meille syyskuussa. Lapset ovat 9 ja 7 v. Minulla ja miehelläni on kaksi yhteistä lasta, ja mennyt tosi hyvin vaikka muutosta on tullut tosi paljon. Itseäni vaan ihmetyttää tosi paljon se , miksi lasten oma äiti ei halua ottaa lapsia muutenkin käymään luonaan, kun ei oo tehty mitään tarkkaa sopimusta tapaamisista. Eli sopimus tehtiin niin että lapset käy äitinsä luona joka toinen viikonloppu ja aina kun vaan sopii ja äiti haluaa. Nyt äiti on laittanut ajat kalenteriin eli joka toisen viikonlopun, ja mikään muu ei käy. vanhempi lapsi on jo tosi kypsä äitiinsä, ja sanoo välillä minullekin ettei kiinnosta mennä äitinsä luo viikonlopuksi. Asutaan tosi lähellä , välimatkaa on vaan 15 km. Miks oma äiti voi olla tollanen??? Kysyn vaan? Tiedän et osaks syy voi olla lasten isäpuolessa, jonka takii lapset oikeestaan muuttivatkin meille asumaan, mutta miks äti antaa vaan asioitten olla?
Sit on viäl sellanen tilanne et lasten mummu eli äitin äiti käy meillä jatkuvasti kysymässä ja tivaamassa, et millaista on ollu ja että olenko minä ollut kiva lapsille, sit lapset on sen jälkeen tosi itkusia, kun ei saa kerotoo mulle et mitä mummu on heille kertonu, sit ei puhu mulle pariin päivään ku mummu on kieltäny... ARGH!!!! Sit tää mummu viäl jaksaa mulle tulla valittamaan että miks en oo tehny sitä ja tätä, juu teeppä kuule siinä ku on vielä miehen kanssa ne kaksi pientä alle 3 v lasta!!!! Oon kyl niin moneen kertaan jo melkeen huutanu sille et painu ämmä hel.....in. Onko muilla samantapasta tilannetta?
Sit on viäl sellanen tilanne et lasten mummu eli äitin äiti käy meillä jatkuvasti kysymässä ja tivaamassa, et millaista on ollu ja että olenko minä ollut kiva lapsille, sit lapset on sen jälkeen tosi itkusia, kun ei saa kerotoo mulle et mitä mummu on heille kertonu, sit ei puhu mulle pariin päivään ku mummu on kieltäny... ARGH!!!! Sit tää mummu viäl jaksaa mulle tulla valittamaan että miks en oo tehny sitä ja tätä, juu teeppä kuule siinä ku on vielä miehen kanssa ne kaksi pientä alle 3 v lasta!!!! Oon kyl niin moneen kertaan jo melkeen huutanu sille et painu ämmä hel.....in. Onko muilla samantapasta tilannetta?