lapset haettiin tuossa yhen aikaan..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
lasten mummu aiko viedä lapset huomenna hemmoteltaviks, mutta soitti sit aamusta, että jos hän hakis jo tänään.. no, siellä ne mun nupukat on ollu jo ties kuinka kauan! :| ravintolassa ja sit elokuviin.. kerran olen soittanu ( :ashamed: ) ja muistuttanu mummoa käyttään lapset pisulla :ashamed: (ja tää mun äiti on kuitenki mut ja mun kaksi veljeä kasvatanu..että luulis osaavan, mut... :ashamed: ).. ja mie olen hiukan hermona, että kuinka ne pärjää, vaikka pärjäähän ne..mutta kuinka mie pärjään?! :snotty:

Onkos eka kerta kun olet kerran hermona? Itse hoitanut kuukauden ikäistä yökylässä eivätkä olleet hermona.Kait nyt mummo pisulla käyttää tai jos vahinko sattuu vaihtaa kuivat.

Alkuperäinen kirjoittaja monta omaaqkin:
Onkos eka kerta kun olet kerran hermona? Itse hoitanut kuukauden ikäistä yökylässä eivätkä olleet hermona.Kait nyt mummo pisulla käyttää tai jos vahinko sattuu vaihtaa kuivat.

kyllä tää mun mistin mukaan on eka kerta, kun ihan tälleen vasiten on joku hakenu lapset.. tietenki sellasia pakollisia, kuten mun lääkärissä käynnin tai vastaavan takia on lapset ollu hetken hoidossa.. mutta siis, joo, eka kerta kun ovat näin useamman tunnin poissa silmistä! :ashamed: ja juu, siis kyllä se mummo pärjää, onhan se minutkin saanu aikuiseks asti kasvatettua, mutta, kun tosiaan ekaa kertaa ovat näin kauan poissa.. :ashamed:

Yhteistyössä