Siinä se olikin. Olisin kaivannut hauskoja tai mielenkiintoisia keskusteluita tähän iltaan, kun olen yksin kotona. Taidan aloittaa toisen elokuvan katselun ja juoda lisää terästettyä glögiä.
Muutama tullut jo otettua ja olisin selvästi juttutuulella, mutta tää palsta on puolikuollut.:stick: Pitänee jättää glögi ja juoda vaan se terästysSitte ko terästetty glögi vaikuttaa nii avaat parisataa omaa kiinnostavaa keskustelua
Juu, kaksin käsin kiskot menemään nii sitte ei haittaa aamuyöstä vaikka keskustelet ittes kans täälläMuutama tullut jo otettua ja olisin selvästi juttutuulella, mutta tää palsta on puolikuollut.:stick: Pitänee jättää glögi ja juoda vaan se terästys
Kiitos tsemppauksestaJuu, kaksin käsin kiskot menemään nii sitte ei haittaa aamuyöstä vaikka keskustelet ittes kans täällä
Eilinen Beck lähti pyörimään, mutta olen nähnyt nämä jo niin monta kertaa, että voin katsella vaan toisella silmällä. Nyt vois kyllä jutella jostain! Koita säkin kipaista sinne jääkaapille nopeastiMistäs keskusteltaisiin, vai joko katselet sitä leffaa? Mulla on teetä, eikä terästeitä. Siideriä olisi, jos jääkaappi ei olisi niiiiin kaukana..
Satujen kuvitusta? Ööö...missä? Mä vissiin oon aikalailla pihalla, vaikka siel onkin aika kylmä.Onhan tuo yksi satujen kuvitusta käsittelevä ketju aika aktiivinen. Ja hauska.
Otsikoiden perusteella Dechs taitaa tarkoittaa tuota Jeesus-ketjua. En ole avannut, koska sadut eivät nyt jaksa kiinnostaa tänä iltana.Alkuperäinen kirjoittaja sököheikka;22543628:Satujen kuvitusta? Ööö...missä? Mä vissiin oon aikalailla pihalla, vaikka siel onkin aika kylmä.
No eipä tuo hyvältä kuulostaTässä pieni aloitus. Mitä mieltä olette siitä, että kun lapsi on isällään, hän ei suostu kertomaan koska lapsi kotiutuu. Tai koska hän taas ottaa lapsen luokseen. Kauanko tätä mahtaa jatkua
Minkä väriset hiukset tontuilla ja keijuilla pitäisi olla?Alkuperäinen kirjoittaja sököheikka;22543628:Satujen kuvitusta? Ööö...missä? Mä vissiin oon aikalailla pihalla, vaikka siel onkin aika kylmä.
Tilanne on uusi, erosta vasta kolme viikkoa. Mies on vain niin kiukkuinen, ettei suostu puhumaan tai vastaamaan tekstareihin. Muutoin kyllä jaksaa äksyillä, kun käy täällä.Oletettavasti jatkuu aina, jos on jo vakiintunut tapa? Kaikki ihmiset eivät vaan osaa suunnitella elämää eteenpäin, elävät tilanne ja päivä kerrallaan. Voihan sitä toki yrittää neuvotella sääntöjä ja sopimuksia...
Sitä mä odottelenkin, että aika edes vähän parantaa haavoja. Pääasia, että tapaa poikaansa. Että vielä en ainakaan lähde valittamaan ja nielen kieleni jos paha ajatus nousee päähän.Eli pakka vielä aivan sekaisin. Paska tilanne, kun lasten takia pitäisi jaksaa, ja aikuisetkin ovat ihan pihalla. Aika toki auttaa ja elämä loksahtelee hiljalleen aloilleen, tulee uudet rutiinit arkeen molemmille vanhemmille - ja lapsille.
Toivottavasti se 'viikonloppu-vahempi' jossain vaiheessa herää muistamaan myös vanhemmuutensa, eikä vain hautaudu katkeruuteen tai vihaan.
Sitä sattuu, siis miestä : / Toisaalta ymmärrän.Aika lapsellista käytöstä mieheltä.
Tuo sun ent. siippas on kuulostanut muutenkin aika ärsyttävältä tapaukselta (sorry nyt ) mutta toi kyllä menee jo vähän yli.. Mutta poika kuitenkin on suostunut menemään isälleen ilman suurempaa showta? Toivottavasti ei äijä pilaa koko juttua olemalla mulkku lapselle : /Tilanne on uusi, erosta vasta kolme viikkoa. Mies on vain niin kiukkuinen, ettei suostu puhumaan tai vastaamaan tekstareihin. Muutoin kyllä jaksaa äksyillä, kun käy täällä.