Miksi läski käyttäytyy näin syödessä? Siis jotkut.

• Viestiketjun aloittaja ???????
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No voikun vetäisikin hervottamat annokset ja valittaisi nälkää, mä tekisin seuraavalla kerralla enemmän ruokaa enkä ihmettelisi yhtään tällaista menoa.
No kuule sano sille, et syö perkele enemmän ettei läskit sula ja ettei mun tarvi kuluttaa näitä aivosoluja sun ruokailutapojen miettimiseen. Saan tästä ihan unettomia öitä ja stressiä :'(

"vieras"
Eikö jokaiselle pitäisi riittää se että pitää huolta omista syömisistä tai syömättä jättämisistä? Tarviiko aikuisten ihmisten oikeasti huolehtia toisten syömisistä? Mulle ainakin riittää että tiedän mitä itse syön ja lapseni syö, muuten uskon jokaisen aikuisen pärjäävän syövätpä koko pitsan tai sen yhden viides osan.
Tästä vaan tulee oikeasti mieleen, et ei kohta viitsi käydä ystävillään tai ulkona syömässä ollenkaan jos toiset ihmiset kantavat noin paljon huolta siitä, että syötkö porkkanoita vai pitsaa ja vielä siitäkin, että syötkö paljon vai vähän.. huoh eikä sillä väliä oletko lihava vai laiha. Lihavan ilmeisesti pitää syödä rasva suupielistä valuen aina kun ruokaa tarjolla ja laihan myös ettei luulla anorektikoksi..

Kaiva se silmä sieltä jostain ja katso otsikkoa. Siellä lukee JOTKUT. Missään kohtaa en ole yleistänyt, vaan kerroin omista kokemuksistani. Jos sinä et käyttäydy näin, hyvä. Jos tiedät, mistä tämä johtuu (no syitä onkin jo tullut riittävästi), kerro. Jos ei ole muuta kun pällinaukomista, niin vaihda ketjua.
Miksi et hyväksy toisten kokemuksia?

Siis luuleks aivan tosissaan, että jokaasella ylipainoosella on aina nälkä ja he vetävät koko ajan jotakin? Etkö ymmärrä, että myös sillä on merkitystä mitä syö? Luuletko, että jokaanen ylipainoonen käy mäkkärissä vähintään kolme kertaa viikossa? Luuletko, että ylipainooset vain mässäävät koko ajan?

????????????

???????
[QUOTE="jjjj";22526130]Ap on vapaa kasvatuksen helmiä :D Itse niin täydellinen.[/QUOTE]

Mä en voi käsittää mitä täydellistä on siinä, että jos on nälkä syö koska näin mä teen, sen täydellisempi en ole??

Mä vaan tajua, että miksi te käsitätte asian niin, ettei ystäväni saisi olla läski (ei vaan itse sitä halua mulle ihan sama)?

"yks vaan"
No voikun vetäisikin hervottamat annokset ja valittaisi nälkää, mä tekisin seuraavalla kerralla enemmän ruokaa enkä ihmettelisi yhtään tällaista menoa.
Miksi jankkaat?
Sinusta kun läskille nyt vaan pitää aina maistua ruoka kuin ruoka annos kuin annos.
Eihän sinusta läskillä voi ikinä olla masu täysi. On siinä sitten ystävä kun ei puhetta usko, jätä ne läskit kaverisi ja ole niiden normi painoisten kanssa niin helpottaa sinunkin piposi kiristäminen :D

???????
[QUOTE="yks vaan";22526149]Miksi jankkaat?
jätä ne läskit kaverisi ja ole niiden normi painoisten kanssa niin helpottaa sinunkin piposi kiristäminen :D[/QUOTE]

No itseasiassa on käynyt mielessä. Sellaisella läskin epätoivossa tämäkin ihminen kahlaa, ettei tosikaan... Eikä sitä jaksa enää lähteä tuollaisen moniongelmiasen pontson kanssa mihinkään kun ensin tilaa kauheen annoksen ruokaa ja syö siitä 1/4 - tulee vähän mukana olevalle typerä olo.

"vieras"
No itseasiassa on käynyt mielessä. Sellaisella läskin epätoivossa tämäkin ihminen kahlaa, ettei tosikaan... Eikä sitä jaksa enää lähteä tuollaisen moniongelmiasen pontson kanssa mihinkään kun ensin tilaa kauheen annoksen ruokaa ja syö siitä 1/4 - tulee vähän mukana olevalle typerä olo.
No kuule, mitä jos vain pistät sille kaverilles tekstarin et kuule pontso eiköhän meidän ystävyys ole tässä. En kestä sun syömistapoja.

"yks vaan"
Olisit onnellinen, menette syömään ja läski ottaa 2 tomaattiviipaletta kun on täysi ja sinä saat loput ruuasta. Tyhmää valittaa kun läski ei syö, itse saisit halvalla läskin ruuan ja sitten vielä valitat. Et varmaan kiukuttelematta ota vastaan palkankorotustakaan :D

???????
[QUOTE="vieras";22526181]No kuule, mitä jos vain pistät sille kaverilles tekstarin et kuule pontso eiköhän meidän ystävyys ole tässä. En kestä sun syömistapoja.[/QUOTE]

Eikun seuraan kun jännitysnäytelmänä tätä jojottelua...nyt ollaan laihduttu 15 kg, oho, joulu tuli ja tulis takaisin, sitten taas tippuu 5 kg, oho pääsiäinen tuli, tuli takaisin...jännittävää todella. On sanonut kyllä itsekin että on piiiitkä projekti kun tulee mässäiltyä.

Suosittelen sulle terapiaa.

???????
[QUOTE="yks vaan";22526190]Olisit onnellinen, menette syömään ja läski ottaa 2 tomaattiviipaletta kun on täysi ja sinä saat loput ruuasta. Tyhmää valittaa kun läski ei syö, itse saisit halvalla läskin ruuan ja sitten vielä valitat. Et varmaan kiukuttelematta ota vastaan palkankorotustakaan :D[/QUOTE]

En ole onnellien kun sisäfileetä heitetään roskiin kun läskin ruokahalu häviää. Joo en mä palkankorotusta tahdo, saan nytkin liikaa työhöni nähden, korotuksen jälkeen alkaisi jo hävettää.

"vieras"
Toisin sanoen sulle ainoa oikea tapa syödä lihavana on mättää hulluna ruokaa jos ei maistu niin silloin se läski vaan ei kehtaa syödä sun nähtes kun oikeestihan tää ystäväs mättää jatkuvasti ruokaa suuhunsa... Tää sun vastaukses kertoo sen, että sulle on ihan turhaa kertoa muita vastauksia.

ap on aivoton
Mä olen läski enkä syö oikeaa ruokaa kun vähän kerrallaan. Jos joskus syön liikaa, tulee niin paha ja ähky olo että tekee mieli mennä nukkumaan, maha tulee kipeäksi jne. Miksi haluaisin kylässä itselleni pahan olon?

Oikeesti ap, eikö sulla ole aivoja?

???????
[QUOTE="vieras";22526230]Toisin sanoen sulle ainoa oikea tapa syödä lihavana on mättää hulluna ruokaa jos ei maistu niin silloin se läski vaan ei kehtaa syödä sun nähtes kun oikeestihan tää ystäväs mättää jatkuvasti ruokaa suuhunsa... Tää sun vastaukses kertoo sen, että sulle on ihan turhaa kertoa muita vastauksia.[/QUOTE]

Mä oon saanut jo vastaukseni pitkän aikaa sitten, nyt vaan lätistään paskaa kun joillain vielä aiheesta intoa riittää :D. Ei kun miksi sanoa, että on kauhea nälkä, jos ei kuitenkaan syö melkein mitään ja ulkonäöstä huomaa että vatsalaukkuun mahtunut ainakin aiemmin? Tämä pointti oli vissiin jäänyt sulta nyt huomaamatta, mutta jatketaan vaan jos aihe kiinnostaa :D. Vai pitäisikö nyt suositella mua hoitoon tms.?

"hah"
Kummasti aloittajalla on aikaa istua koneella,
olisi kiva tietää onko sinulla perhettä tai oletko edes töissä,
kukahan ne nyt on hoitanut kun itse levennät takapuolta koneella istuen?
Vai oletko kenties katkera yh- äiti jonka mies jätti sinut tukevan naisen takia :LOL:

???????
[QUOTE="vieras";22526242]Jaa, etkös sä ole läski itsekkin. Palstalla laihoja ovat vain bmi:n alkupäässä olevat.[/QUOTE]

Noo, jos 167/645 on läski on ok. Mutta mä syön kaikkialla ja jos sanon että on nälkä, niin syön vieläkin enemmän. Epäkohteliasta nä Ja tämähän tässä aloituksessa oli pointti, ei se, onkä läskeys hyväksyttyä.

AAAAAARHG läski ei syö meillä kun irtokarkkeja ja sipsejä...KUOLEN. No eiköhän pikemminkin sihen kauheeseen tunnesyöppöyteen pitäisi hakea apua ettei tarvitsisi ihan heti suklaalevyä vetää kun töissä on vaikeeta.
Kuka tässä on tunnesyöppö? En mä ainakaan. Mulla menee ruokahalu on jos on paska olo, mutta ethän sä tietenkään usko.

Ap veti kilarit kun häntä ei nyt peesaillakkaan ja sanota, että kuinka ihana ja empaattinen ystävä hän on.

Yhteistyössä