Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Koska siinä on totuusperää. Kun kerta itsevarmoja ollaan ja jokseenkin omahyväisiä kumminkin päin, niin sanottakoon myös että me "tavalliset" naiset niinkuin minä, ollaan monien miesten mielestä hiton upeita, älykkäitä, huolehtivaisia ja seksikkäitä. Miksi mies EI haluaisi "tavallista" naista, jota kehtaa esitellä ilman valheita ja jota arvostaa, ja josta tietää että kaikki muutkin miehet naista ihailee mutta vain miehellä itsellään on "yksinoikeus" naiseensa? Kyllä mun mies tykkää naisvartaloa katsella mutta ei ikinä ottaisi vaimokseen stripparia. Se strippaaminen vaan kertoo naisen arvoista jotain, jotka ei todellakaan kohtaa niitä arvoja mitä keskiverto mies arvostaa. Hyvä mies pitää rimaa yllä. Ja harva strippari nyt oikeasti on mikään upea ilmestys...

Ja sama toimii toisinpäin, haluan että mulla on mieheeni yksinoikeus enkä mitä vaan huoli.

Venakko Milanna
miksi täällä aina puhutaan monikossa? jos yksi tai kaksi on sanonut jotakin, nin automaattisestihan se tarkoittaa sitä, että kaikki muutkin ovat täysin samaa mieltä.

varmasti on mieheiä, jotka pitävät strippareista,haluavat mennä näiden kanssa naimisiin ja perustaa perheen.

mutta on myös paljon sellaisia miehiä, jotka eivät stripparia vaimokseen halua, heitä voi ehkä katsella, mutta puolisoksi ei haluta.

itsekkin olen kasellut miestrippareita, onhan heillä kropat vimesen päälle yms. mutta en ikinä voisi kuvitella, että oma mieheni olisi strippari.
eikä oma miehenikään tahtoisi minun keikistelevän alasti muille miehille, se on katsos paljon seksikkäämpää jättää arvailujen varaan mitä siellä vaatteiden alla on, pysyy jännitys :D
Onko se pelkästään mustasukkaisuus miks esim et olisi halunut mies stripparia:D? Must tuntu taas ihan ok jos miehellä on se ammatti

"vieras"
Ettekö vieläkään usko, että aloittaja on itselleen sivupersoonan kehitellyt ihminen, joka ajankulukseen kehittelee näitä aloituksia ja vie teitä ihan 6 -0?

Tosin eihän sitäkään oikeen voi ymmärtää ja minä ainakin keksisin jotain muuta ajankulua.

"Huh huh"
Minun ystävä ja työympäristöstä ei löydy kyllä yhtäkään miestä, joka haluaisi stripparista yhtään mitään :D

Tuollaisen ammatin valinta kertoo jo siitä, että ei ole itsekunnioitusta, ei kunnianhimoa, ei koulutusta, ei moraalia eikä tervettä järkeä. Ne ovat kuitenkin aika tärkeitä asioita puolisoa valitessa. Hyväkroppainen ja kaunis voi katsos olla ilman strippaustakin ;)

Ap:n tuttavapiiri varmaankin on aivan erilaista kuin minun, jos on ihan normaalia haluta strippari vaimoksi.

Lisäksi vaikutat oikeasti sinisilmäiseltä niin kuin joku edellä jo sanoikin, kun otat tosissasi tämän miehen sanat.

"myy"
En jaksa lukea koko ketjua eli kommentoin vaan toho apn aloitukseen. Aika harva mies tykkää et nainen heiluu nakuna itseään näyttämässä vieraille miehille maksusta ja kyllä strippareilla on lisäksi maine myös prostitoituna. Ei varsinaisesti mikään normaali ammatti eikä ammatti josta esim. lapset voisi koulussa tehdä esitelmän tunnilla missä kerrotaan: mun äitini on ammatiltaan...

"Horuksen silmä"
Mä en oikein ymmärrä mitä ap tarkoittaa vakavalla. Mulla on se käsitys että miehet ei todellakaan etsi strippareista mitään vakikumppania jonka kanssa perustaisi perheen ( poikkeuksia varaan toki löytyy ). Monelle se strippari on vähän jalustalle nostettu seksisymboli josta lähinnä unelmoidaan ja jota esineellistetään. Harvaa miestä taitaa kiinnostaa millainen persoona se strippari on tai millainen sielunelämä sillä on. Tuskin kukaan jaksais mennä katsomaan stripparia joka alkaiskin lavalla runoja lausumaan tai vuodattamaan murheitaan.

[QUOTE="Huh huh";22515380]Minun ystävä ja työympäristöstä ei löydy kyllä yhtäkään miestä, joka haluaisi stripparista yhtään mitään :D

Tuollaisen ammatin valinta kertoo jo siitä, että ei ole itsekunnioitusta, ei kunnianhimoa, ei koulutusta, ei moraalia eikä tervettä järkeä. Ne ovat kuitenkin aika tärkeitä asioita puolisoa valitessa. Hyväkroppainen ja kaunis voi katsos olla ilman strippaustakin ;)

Ap:n tuttavapiiri varmaankin on aivan erilaista kuin minun, jos on ihan normaalia haluta strippari vaimoksi.

Lisäksi vaikutat oikeasti sinisilmäiseltä niin kuin joku edellä jo sanoikin, kun otat tosissasi tämän miehen sanat.[/QUOTE]

Täytyy kyllä sanoa, että eipä kyllä kukaan munkaan tuntemista miehistä haluaisi kumppanikseen stripparia. He voivat kyllä kattella sellaasta, mutta eivät he halua oman naisensa keikistelevän puolialasti/alasti muitten miesten himoittavana. Ja sama toimii kyllä toisinkin päin, moni nainen tuskin haluaa miehensä olevan strippari vaikka käyvätkin itte kattomassa sellaasia.

"mie"
[quote="vieras";22515367]ettekö vieläkään usko, että aloittaja on itselleen sivupersoonan kehitellyt ihminen, joka ajankulukseen kehittelee näitä aloituksia ja vie teitä ihan 6 -0?

Tosin eihän sitäkään oikeen voi ymmärtää ja minä ainakin keksisin jotain muuta ajankulua.[/quote]

tää on niin totta

mä luulen
Onko se pelkästään mustasukkaisuus miks esim et olisi halunut mies stripparia:D? Must tuntu taas ihan ok jos miehellä on se ammatti
Mä en myöskään haluaisi miesstripparia vaikka joskus voisin huvikseni käydä sellasia katsomassa. Syinä mulla on se että olisi inhottava ajatus ylipäätään että mies esittelisi vehkeitään julkisesti kaikille naisille ketkä vaan maksaa siitä. Se että kuka tahansa vastaantulija, kaupan kassa tai naapuri on voinut käydä sitä katsomassa.

Toisekseen mä en ikinä kehtaisi kertoa koko suvulleni, kaikille ystävilleni, lasten hoitopaikoissa, harrastuksissa ja kouluissa mitä mun mies tekee työkseen. Enkä haluaisi elää myöskään mitään kaksoiselämää sillä että keksisin miehelle jonkun peiteammatin, niin pienet piirit tässä maassa on että varmasti jäisi kiinni enkä ole edes hyvä valehtelemaan. Huono omatunto seuraisi tosta salailusta kokoajan.

Sen lisäksi mulle on aina ollut itsestäänselvää että haluan lapsia, enkä halua lasten joutuvan kärsimään siitä että isä olisi strippari. Voidaanhan lapsia kiusata mistä syystä hyvänsä, mutta tollasta aihetta en halua sille antaa. Muutenkin haluisin että miehellä on ammatti mistä hän pitää, mistä mä voin keskustella hänen kanssaan ja mistä lapsetkin voi isiltä kysellä ja kertoa perään haluavansa samalle alalle.

Sitten vielä on tasainen elintaso. En mä tarvi mitään hirveän hulppeaa taloa, luksusautoja ja monta kertaa vuodessa vaihdettavaa sisustusta. Mutta mä haluan silti että miehellä on vakaa ammatti ja tulot millä voidaan turvallisesti elellä, ilman että hän yhtäkkiä ikääntymisen ja rupsahtamisen myötä tippuu pois työstään ja ollaan ihan tyhjän päällä. Ihan sama juttu mitä haluan itsellenikin, se tuo mulle turvallisuutta.

sössönsöö
Olenkohan mä itse nyt jotenki yksinkertainen ku ajattelen näin:

Sua ei saa kahlita,ja sun periaatteisiin kuuluu et nainen määrää ja mies häärää.
Nainen toteuttakoot itseään kuten haluaa,esim strippaamlla.Voit lopettaa työsi jos itse haluat,ja aloittaa sen uudelleen jos susta niin tuntuu.

Oletetaan et sä lopettasit strippaamisen,mies ois tyytyväinen.
Aloittaist sen sit uudelleen,tai löytäisit jonku muun työn..josta tämä mies ei pitäiskään.Mitä hän tekisi?Tulisi mustasukkaiseksi,määräilisi jne.Sinä suuttuisit..alkaisit uhmaamaan ..bilettäisit..
Mies suuttuis viel enemmän,ja kun on tottunut käskeen naisii,ja siihen et naiset tottelee,niin sä tulist tod näk hakatuksi.
Tän miehen ex hakaks häntä,ja tää mies itse ilmeisesti syypää siihen.Ihan kuten sä ilmoot et sun mies on syyllinen sun tavaroiden heittelyyn ym.
Hyvin tulis toimimaan teidän suhde,miehen joka haluu et nainen on tossun alla,ja naisen joka haluu päättää mm.KAIKESTA.

"jjj"
Hienoa että sinä olet ylpeä oman (miten sen nyt kauniisti sanoisi) kropan esittelemisestä kaikille.
Mietin vain että sinullahan on lapsi tai lapsia,oletko ajatellut jatkavasi tuota alaa kun lapsi menee jopa kouluun.
Säälin vain perhettäsi siinä vaiheessa.

puhut itsestäs
Mä tunnen nykyään siitä koska olin joskus melkein kaveri sen hullun naisen kaa, kenen mieli vaihtui joka sekunti ja joka voi lyödä kenet vaan jos edes jotain kuulosta hänen korvaan väärältä
Mieli vaihtui joka sekunti,ihan ku sulla vai;)

Sähän et voi olla pipipää ku sulla on kavereita,entä jos nekin on melkein kavereita?;)

Puhutko sä tahallaan itseäs pussiin?

.-.ggggg
Sä et käy nainen täysillä :( Käy sääliksi perhettäsi. Mitä sä haet näillä aloituksilla? Mitä sun päässä liikkuu, tyhjää? Oikeasti, järki käteen nyt. Ota elämäsi haltuun ja jätä nämä palstat.

viiras
Miksi sä teet näitä alotuksia ja kyselet mitään, kun itse tiedät kaiken parhaiten etkä kaipaa mitään neuvoja tai poikkeavia vastauksia?
Anna nykyiselle aviomiehellesi edes toinen kives takaisin että hän pääsee elämään elämäänsä!

kb
Sua ei kiinnosta mikään muu kuin raha.
Ainoat kerrat, kun olet kehunut omaa miestäsi, ovat olleet silloin, kun mies on antanut sulle setelitukon kouraan. Ja nytkin, kuten sanoit, tavikselle sanoisit heti kosimistilanteessa, että "mee sää....", mutta miljonäärille et. Näitä tämänkaltaisia juttuja saa sun nikin kirjoittamana lukea ihan jatkuvasti. Raha, raha, raha.

Eiköhän jokainen ihminen tee oman elämänsä. Myös ap:n mies. Hän voi lähteä suhteesta jos hänellä on paha olo. Turhaan täällä nyt häntä säälitellään.

Mä en tajua ollenkaan näitä Venakon aloittamia ketjuja. Mutta ei ole vaikea uskoa että tämäntyyppisen maailmankuvan omaavia ihmisiä löytyy. Esimerkiksi käy Johanna Tukiainen.

kb
Sua ei kiinnosta mikään muu kuin raha.
Ainoat kerrat, kun olet kehunut omaa miestäsi, ovat olleet silloin, kun mies on antanut sulle setelitukon kouraan. Ja nytkin, kuten sanoit, tavikselle sanoisit heti kosimistilanteessa, että "mee sää....", mutta miljonäärille et. Näitä tämänkaltaisia juttuja saa sun nikin kirjoittamana lukea ihan jatkuvasti. Raha, raha, raha.
Ai jaahas, Taas on sattunut jollekkin samat nimikirjaimet kuin mitä käytän harmaana nikkinä. :D Harmillista. En siis ole tuota kirjoittanut Milannalle.

hmph
no enpä usko että pelkkä mustasukkasuus, osittain vois olla sitäkin, mutta jotenkin..hmm, en oikein osaa selittää miksi en haluaisi miesstripparia miehekseni..

kai se sitten mustasukkaisuudeksikin luetellaan, jos en halua, että kuka tahansa nainen/mies voi katsoa miestäni alasti jamies saisi siitä rahaa, lisäksi tulee sitten ihan perus kehtaamis syyt, olisi noloa kertoa miehen ammatista koulussa,päikyssä, omalla työpaikalla yms.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä