"qwerty"
No paneudupa sitten siihen omaan mieheesi.Voi kulta kuka, mut mä miesten psyyke tunne parhaiten, sen takia töissäkin olen hyvää
No paneudupa sitten siihen omaan mieheesi.Voi kulta kuka, mut mä miesten psyyke tunne parhaiten, sen takia töissäkin olen hyvää
No eipä se siltä vaikuta kun et näytä tuntevan edes omaa miestäsi kun pitää täältä kysellä, että onkohan se mustis.Voi kulta kuka, mut mä miesten psyyke tunne parhaiten, sen takia töissäkin olen hyvää
Miehen psyyke on muutakin kun strippaamisella herätettyä seksuaalista kiinnostusta. Jos sun oma suhteesi on tollanen mitä olet täällä kuvannut niin et ainakaan ole kovin hyvin osannut sen oman miehesi psyykettä hoitaa.Voi kulta kuka, mut mä miesten psyyke tunne parhaiten, sen takia töissäkin olen hyvää
Onko se pelkästään mustasukkaisuus miks esim et olisi halunut mies stripparia? Must tuntu taas ihan ok jos miehellä on se ammattimiksi täällä aina puhutaan monikossa? jos yksi tai kaksi on sanonut jotakin, nin automaattisestihan se tarkoittaa sitä, että kaikki muutkin ovat täysin samaa mieltä.
varmasti on mieheiä, jotka pitävät strippareista,haluavat mennä näiden kanssa naimisiin ja perustaa perheen.
mutta on myös paljon sellaisia miehiä, jotka eivät stripparia vaimokseen halua, heitä voi ehkä katsella, mutta puolisoksi ei haluta.
itsekkin olen kasellut miestrippareita, onhan heillä kropat vimesen päälle yms. mutta en ikinä voisi kuvitella, että oma mieheni olisi strippari.
eikä oma miehenikään tahtoisi minun keikistelevän alasti muille miehille, se on katsos paljon seksikkäämpää jättää arvailujen varaan mitä siellä vaatteiden alla on, pysyy jännitys
Ei kukaan normaali nainen halua puolisoksi miestä joka on ammatiltaan strippari, sen enempää kuin et mies haluais puolisoksi ja lastensa äidiksi sellaisen ammatin omaavan henkilön.Onko se pelkästään mustasukkaisuus miks esim et olisi halunut mies stripparia? Must tuntu taas ihan ok jos miehellä on se ammatti
Mä en myöskään haluaisi miesstripparia vaikka joskus voisin huvikseni käydä sellasia katsomassa. Syinä mulla on se että olisi inhottava ajatus ylipäätään että mies esittelisi vehkeitään julkisesti kaikille naisille ketkä vaan maksaa siitä. Se että kuka tahansa vastaantulija, kaupan kassa tai naapuri on voinut käydä sitä katsomassa.Onko se pelkästään mustasukkaisuus miks esim et olisi halunut mies stripparia? Must tuntu taas ihan ok jos miehellä on se ammatti
On minua täällä aiemminkin näkynyt, mutta toisen nimen alla.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22515238::wave: Kukas se siellä?!
Mieli vaihtui joka sekunti,ihan ku sulla vaiMä tunnen nykyään siitä koska olin joskus melkein kaveri sen hullun naisen kaa, kenen mieli vaihtui joka sekunti ja joka voi lyödä kenet vaan jos edes jotain kuulosta hänen korvaan väärältä
Ai jaahas, Taas on sattunut jollekkin samat nimikirjaimet kuin mitä käytän harmaana nikkinä. Harmillista. En siis ole tuota kirjoittanut Milannalle.Sua ei kiinnosta mikään muu kuin raha.
Ainoat kerrat, kun olet kehunut omaa miestäsi, ovat olleet silloin, kun mies on antanut sulle setelitukon kouraan. Ja nytkin, kuten sanoit, tavikselle sanoisit heti kosimistilanteessa, että "mee sää....", mutta miljonäärille et. Näitä tämänkaltaisia juttuja saa sun nikin kirjoittamana lukea ihan jatkuvasti. Raha, raha, raha.
Ei varmaan sit ole yllättävää, että Savannalla oli sama pomo Tuksun kanssa, heh.Mä en tajua ollenkaan näitä Venakon aloittamia ketjuja. Mutta ei ole vaikea uskoa että tämäntyyppisen maailmankuvan omaavia ihmisiä löytyy. Esimerkiksi käy Johanna Tukiainen.
no enpä usko että pelkkä mustasukkasuus, osittain vois olla sitäkin, mutta jotenkin..hmm, en oikein osaa selittää miksi en haluaisi miesstripparia miehekseni..Onko se pelkästään mustasukkaisuus miks esim et olisi halunut mies stripparia? Must tuntu taas ihan ok jos miehellä on se ammatti