Fiktio
Se, mistä on esittää tutkimustuloksia on faktaa.missa itseasiassa menee faktan ja mielipiteen selkeà raja? aina sità ei taida olla.
Se, mistä on esittää tutkimustuloksia on faktaa.missa itseasiassa menee faktan ja mielipiteen selkeà raja? aina sità ei taida olla.
Mä en ainakaan henno heittää pois kauneimpia kääreitä vaan niitä kierrätetään ahkerasti. Tosin pääsääntöisesti ostan muuten lahjapaperiksi muovitonta.Me muuten käytetään näin oman perheen kesken kankaisia lahjakääreitä. Muualle sitte tavallista lahjapaperia (kiinnostais kyllä parempi vaihtoehto, millaisia ja mistä saa), tai sitte lahjapaperilla päällystetty pahvilaatikko jota on helppo käyttää uudestaan. Oon myös miettiny että laittasko vaikka omille porukoille myös kangaskääreessä, vähän niinku vinkkinä...
ei ole noin yksiselitteinen juttu. luitko tàmàn:Se, mistä on esittää tutkimustuloksia on faktaa.
Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Syy, miksi näistä lähteistä tivaan onkin siinä, että AP jo otsikossaan julistaa, että faktaa vastaan ei pidä väittää - eli kyseessä ei selkeästikään ole nyt mielipidekeskustelu, näkemysten vaihto ja ajatusten julkituominen, vaan puhtaan tieteellisen faktan esittely AP:n toimesta. Paitsi että mitään faktaa ei vieläkään ole pöytään lyöty, väitteitä kyllä, muttei mitään perusteluita. Kritiikin esittäminen näistä AP:n faktatiedoista, niiden totuudenmukaisuuden arviointi ym. on vielä aivan mahdotonta, koska lähteisiin ei pääse tutustumaan lähdeviitteiden puutteessa.joistakin asioista on hankalampi tehdà tieteellistà tutkimusta, esim ihmisten kàytòstavoista vaikkapa eri maissa. itse josksus jankkaan nàistà asioista tààllà palstalla. 15 vuotta ulkomailla, ei silti riità faktaksi.
itse olen tehnyt tutkimustyòtàkin ja tiedàn myòs miten tietoja ja faktoja voidaan esittàà eritavalla painottaen. faktan arvo on siis missà? miten se esitetààn, kuka sen esittàà? mikà on tarpeeksi hyvà viite, artikkeli etc?
mà painottaisin enemmàn semmosta tervettà kriittisyyttà, kesksutelutaitoa ja tietenkin... hyvià tapoja
Se, mistä on esittää tutkimustuloksia on faktaa.
Useimmissa muissa hyödykkeissä kyllä, mutta sähkön hinta ei tunnu seuraavan normaalia vaihtelua samalla tavalla.Faktaa on, että kysynnän väheneminen LASKEE hintoja. Ja päinvastoin.