On se kumma, että suututaan jos ei päästä koiran kanssa trimmiin nyt heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Trimmataan siskoni ja äitini kanssa jonkin verran koiria, ei siis mitenkään ammatikseen, kaiken muun ohella mitä nyt pystyy.
No nyt sitten oli yksi vanha asiakas soittanut trimmiaikaa koiralleen ja siskoni oli sanonut, että äitimme tulee silloin ja silloin takaisin Suomeen, niin tämä koiran omistaja siihen, että joo äitinne sanoi, että te tytöt trimmaatte. No siskoni siihen, että periaatteessa joo, mutta nyt on tilanne se, että aikoja ei ole, kun hän on lähdössä itsekin viikon päästä lomalle ja minä olen juuri synnyttänyt vauvan, että kalenterissa ei ole tilaa ja äidillämme on ennen joulua kalenteri ihan täysi, että väkisinkin aika menee joulun jälkeen.

No tuohon oli sitten tämä koiran omistaja vastannut, että "no pitää sitten soitella joulun jälkeen, jos teille sitten taas arkiset työt maistuvat". Siis täh!, jos nyt ei vaan kalenterissa ole vapaata, niin sitä ei ole ja minä en nyt juuri tällä hetkellä pysty tekemään niin paljon, kun on pari viikkoinen vauva hoidettavana.

No just. Me joudutaan odottamaan maaliskuulle asti. Ei vain ole vapaita aikoja. Meillä karkeakarvainen rotu joten nyt joulukuussa olis pitäny saada koska karva kasvanut mutta ei päästä ku keväällä. Täytyy vaan odottaa. Hyvää trimmaajaa kyllä malttaa odottaa vaik puoli vuotta.

Meillä kans nypittävä mutta kun ei aikaisemmin pääse kuin maaliskuussa niin ei. Itse siistin vähän tassukarvoja jotta ei lumi paakut tartu niin helposti. Voit vain kuvitella miten karvainen on meidän jätkä kun maaliskuu koittaa. Odotettava silti on. Itse en huonojen käsien vuoksi nyppiä voi kuin tassut korkeintaan. Silti en valita enkä suutu.

Yhteistyössä