H
"hormonihirviö"
Vieras
Mihin voi viitata huimaus,pahoinvointikohtaukset,mielialan heittelyt,ruoka maistuu omituiselta yms... Siis kaikki tavallisimmat raskausoireet kun kuitenkaan raskaana en ole.. :/
Ja kysyn ihan muuten vaan,aion kyllä mennä lääkäriltä kysymään jos oireet eivät helpota
Ja kysyn ihan muuten vaan,aion kyllä mennä lääkäriltä kysymään jos oireet eivät helpota