Mihin nää oireet vois viitata?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hormonihirviö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hormonihirviö"

Vieras
Mihin voi viitata huimaus,pahoinvointikohtaukset,mielialan heittelyt,ruoka maistuu omituiselta yms... Siis kaikki tavallisimmat raskausoireet kun kuitenkaan raskaana en ole.. :/
Ja kysyn ihan muuten vaan,aion kyllä mennä lääkäriltä kysymään jos oireet eivät helpota :)
 
no ei tollanen välttämättä viittaa yhtään mihinkään....

Ei kai mut nää oireet on aika voimakkaita, pari kertaa kaupassa täytyny istuu alas ku meinannu pyörtyä ja yhtäkkiä alkava pahoinvointi(voimakasta sekin). Tietysti voi olla vaan jotain hormonijuttuja mut ajattelin jos niille löytyis joku muu selitys,ehkä asialle vois tehdä jotain.. :)
 
Sinunko mielestäsi tuollainen on normaalia? :O Ei ole ainakaan minulle!

hormonihirviö > Vastata en osaa, mutta ymmärrän hämmennyksesi. Itse olen samassa tilanteessa.

Muoks: Ovulaatio saattaa aiheuttaa raskausoireita. Voisiko siitä olla kyse?

en tiedä vaikea sanoa kun ei ap aluksi maininnut että onko nuo oireet lieviä vai voimakkaita. mulla ainakin jännitysniska aiheuttaa tuollaisia oireita mielialamuutosta lukuunottamatta....
 
Sinunko mielestäsi tuollainen on normaalia? :O Ei ole ainakaan minulle!

hormonihirviö > Vastata en osaa, mutta ymmärrän hämmennyksesi. Itse olen samassa tilanteessa.

Muoks: Ovulaatio saattaa aiheuttaa raskausoireita. Voisiko siitä olla kyse?


Tää on kestänyt nyt noin viikon ja koskaan ennen ei oo tällasta ollut (muuten kun raskaana ollessa). Menkat oli pari viikkoa sitten.. Vois kai se siitä ovulaatiosta sitten johtua,mut tosiaan aiemmin ei oo tällasta ollut niin vähän oon säikähtäny kun yhtäkkiä lähtee jalat alta..
 
en tiedä vaikea sanoa kun ei ap aluksi maininnut että onko nuo oireet lieviä vai voimakkaita. mulla ainakin jännitysniska aiheuttaa tuollaisia oireita mielialamuutosta lukuunottamatta....

Mulla on niska ja selkä muutenkin ollut jumissa monen vuoden ajan,välillä enemmän ja välillä vähemmän. En oo ajatellut että vois johtua siitä kun nyt yhtäkkiä vasta alkoi mutta voishan se varmaan sitäkin olla..
 

Yhteistyössä